Was ist Emitrr?

Automate the endless tasks—follow up, reminders, review requests, scheduling, intake, and more with Emitrr. Spend your time growing your local business by bringing everything under one platform - Reputation, Text messaging, Phone System, Forms, Customer Engagement and more. Emitrr is a complete customer interaction and engagement platform. We are built for and by local business owners (healthcare, home services, real estate and more). Say NO to multiple software subscriptions.

Wer verwendet Emitrr?

Small businesses use Emitrr to ensure complete customer engagement and interaction via automated texting.

Wo kann Emitrr bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Emitrr
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Emitrr – Videos und Bilder

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Emitrr

149,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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59,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Emitrr Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chatbot
  • Dashboard
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kurzwahlnummern
  • Live-Chat
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Kampagnen
  • Nutzerbewertungs-Anfrage
  • Nutzerbewertungs-Notifikation
  • Patienteninteraktion
  • Reaktions-Management
  • Review-Anzeige
  • SMS Gewinnspiele
  • Sammeln von Nutzerbewertungen
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verarbeitung natürlicher Sprache
  • VoIP-Verbindung
  • Voicemail-Transkription
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Überprüfung bewerten

Alternativen für Emitrr

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Build sales leads with accuracy, reduce customer attrition, and engage with clients using personalized interactions. Powered by A.I.

Bewertungen über Emitrr

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
72%
4
21%
3
7%
Cristobal
Cristobal
Business owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great software

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

Great tool for helping me streamline my cleaning business. I like the quote follow up feature and the review request. My experience with the software is being great 👍

Nachteile:

I like everything about the software, I don't think there's anything I don't like

Antwort von Emitrr

vor 6 Monaten

Thank you for the review, Cristobal. It's been a pleasure working with you.

Zelena
VP of Operations in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Glad we found Emitrr

4,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: Overal - we enjoy using Emitrr. This has given us the freedom to communicate with our customers where all our staff and lead field technician can see and communicate effectively with our consumers.

Vorteile:

We love the integration with our CRM System, HouseCall Pro, and Slack which we use to communicate in-house. As for the texting communication functions of this product, we couldn't ask for more. They are always adding new updates and the improvements are always excellent! They help with the day to day functionality of the product.

Nachteile:

The only true "con" for us is that the VoIP function of the feature is not available and it was not reliable at the time we tried to implement it. We currently use another product but are patiently waiting for this feature within Emtirr to be perfected so that we can keep all our communication within 1 platform. Another small "con" is that it takes the app and desktop just a little longer than preferred to fresh when new messages come in....but I am sure that can be fixed.

Alex
Owner/operator in USA
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Review

3,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall the communication has been awesome and everyone is super helpful. The app I'm on the fence about. As of now I'd say it's making my day to day harder and not easier.

Vorteile:

The automated responses and review request.

Nachteile:

Not being able to integrate contacts from my phone to your system. Phone call issues.

Antwort von Emitrr

vor 6 Monaten

Hey Alex, thank you so much for your review and feedback. We understand you faced few issues with phone and we are working hard to fix those.

Aaron
President in USA
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Texting is excellent

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Customer service is excellent!

Vorteile:

The ability to set up custom automated texts that integrates with Housecall Pro is a game changer for us.

Nachteile:

I wish you could customize some of the automation features a little more

Antwort von Emitrr

vor 4 Monaten

Thank you so much for your review Aaron. Its been a pleasure working with you.

Evan
Director of Patient Engagement in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Emitrr

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: We have been using them for over a year now and we love it! They listen to customer feedback and the platform is always evolving. In behavioral health having the capability to respond to patients in time is most important and Emitrr has really changed the patient experience for us. We've seen a huge uptick in conversion with their texting capabilities.

Vorteile:

The responsiveness by the Emittr team. If it did not have the capabilities, their team built them immediately. They are the most responsive team I've ever worked with.

Nachteile:

The thing I like the least is that we didn't find them sooner.

Antwort von Emitrr

vor 9 Monaten

Thanks a lot, Evan for your feedback. Its been a pleasure working with you and the team.