Was ist Simplotel?

Whether you own 1 room or 1000 rooms or a chain of hotels, Simplotels e-commerce solutions (website, booking engine, email marketing and offline reservation tool) has the ability to give your hospitality business a great online presence with robust technology to Attract, Retain, Engage and finally Convert them to your guests.
Trusted and successful with 2000+ hotels across 15 countries, for its dependability and affordability, we have the confidence to boost your direct business.

Wer verwendet Simplotel?

Hotels | Resorts | Hostels | Apartments | Motels | Villas and Bungalows | Bed and Breakfasts | Inns | Lodges | Homestays | Farmstays | Holiday Parks | Boutique Accommodations

Wo kann Simplotel bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Simplotel
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Bahamas, Belgien, Brasilien, Chile und 18 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Simplotel
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Bahamas, Belgien, Brasilien, Chile und 18 weitere

Sprachen

Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Simplotel – Videos und Bilder

Simplotel Software - 1
Simplotel Software - 2
Simplotel Software - 3
3 weitere anzeigen
Simplotel Software - 1
Simplotel Software - 2
Simplotel Software - 3

Kosten ähnlicher Produkte wie Simplotel vergleichen

Simplotel

149,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
25,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen

Simplotel Funktionen

  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anpassbare Felder
  • Automatisches Aktualisieren
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Berichterstattung / Analyse
  • CAN SPAM-Compliance
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Email-Kampagnen-Management
  • Gruppenreservierungen
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Lead Segmentierung
  • Medienbibliothek
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Online-Buchung
  • Online-Shop-Designer
  • SEO-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Zahlungsabwicklung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Alternativen für Simplotel

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
GetResponse E-Mail-Marketing hilft dabei, mehr Leads und mehr Umsatz mit weniger Stress und mehr Erfolg zu erzielen. Erfahre mehr über GetResponse
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
Oncord is the complete website, contact management and digital marketing platform. Simple, secure and connected.
MailChimp bietet dir das Marketing-Tool, um auf höherem Niveau zu agieren.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management Erfahre mehr über Zoho CRM
Voll funktionsfähige digitale Marketing-Plattform für Marketingagenturen
Framework360: #1 Essential Marketing Platform
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht, die ein tragbares und stabiles PMS bietet.

Bewertungen über Simplotel

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
81%
4
17%
3
2%
Melissa
Hotel Manager/Owner in Mexiko
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent hotel website / booking engine

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Simplotel allows us to have a sophisticated website that allows for a seamless online reservation/payment processing system. Through our Simplotel website we are also attracting more direct bookings.

Vorteile:

As hoteliers we love the fact that Simplotel manages all aspects of our website, online reservation system, and payment processing. They make it easy for us to perform administrative tasks on our website and have responsive design staff available to customize the website layout and add custom pages. We have seen our bookings increase due to use of their software and are also very satisfied with their customer service support. We are very glad that we chose Simplotel for our online presence.

Nachteile:

Honestly I can't think of anything. We are very happy with the design, implementation and management of our hotel's website. We switched to Simplotel years ago after first creating our own custom built web page which was difficult to use and error prone. We were thrilled with how easy Simplotel made the transition. By using Simplotel we can focus on the management of our hotel instead of dealing with website and booking issues.

Antwort von Simplotel

letztes Jahr

Thank you Melissa for your positive feedback. Your review motivates us to exceed expectations and deliver great service consistently!

Nalini
CFO in Indien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

They know their stuff end to end

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I am very happy with Simplotel and their service.

Vorteile:

Simplotel provides an end to end solution for any hotel website. From the time a prospect lands on a website to the time they arrive at the hotel, everything has been thought through. Their CMS is easy to use, their SEO works and has kept us top 2 ranking, their marketing automation keeps each prospect alive.

Nachteile:

They can add more design elements to differentiate sites.

Antwort von Simplotel

letztes Jahr

Thank you Nalini for your positive feedback! Your words encourage us to serve you even better. As suggested, we shall try to include more design elements.

Rajesh
Director in Indien
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Simplotel Review

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

Easy to use backend software to change rates

Nachteile:

Could be easier to change templates on the website

Antwort von Simplotel

letztes Jahr

Thank you Rajesh for your review. Our new CRM 2.0, which will be available soon, will provide you with even better customization and additional templates. We have also raised your concerns with the Customer Success team.

Saurabh
Prop. in Indien
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Nice Customer Support & Prompt Help

5,0 letztes Jahr

Kommentare: So Far its good to go as i have checked other software too, i found Ezee more convenient and comfortable.

Vorteile:

Software is updated as per industry requirement, Adding updation from time to time makes the software more convenient.

Nachteile:

Few Reports which I would like to get in one go, but need to extract one by one. Also for every tools, it's an additional payment.

Antwort von Simplotel

letztes Jahr

Thank you very much Saurabh for your positive feedback! We shall look into the pain points and improve our product and service delivery.

Sandeep
Consultant in Indien
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Support!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: There has been an annual increase in conversions since we shifted to the new website and the support has been great.

Vorteile:

The website is very user friendly and has helped increase conversions for the hotel.

Nachteile:

More features can be introduced to continuously refresh and upgrade the website.

Antwort von Simplotel

letztes Jahr

Thank you very much Sandeep for your valuable feedback! We are extremely happy to see your conversions grow. We shall continue to exceed your expectations.