ULTATEL Cloud Business Phone System

Was ist ULTATEL Cloud Business Phone System?

ULTATEL is a recognized industry leader in business communications. With the power of cloud technology, we help businesses empower their people to be more productive and connect with their customers wherever they are.

Our plans come fully customizable and scalable with unlimited Voice, SMS, Fax, Chat, and Video.

As an integration pioneer, ULTATEL can do much more than build a great phone system. We can integrate with your existing systems to get you the results you want, seamlessly.

Wer verwendet ULTATEL Cloud Business Phone System?

Businesses looking to optimize their communications under one platform, reduce costs, offer remote working opportunities, or migrate from legacy to a cloud phone system.

Wo kann ULTATEL Cloud Business Phone System bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ULTATEL
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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ULTATEL Cloud Business Phone System – Videos und Bilder

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ULTATEL Cloud Business Phone System

15,95 $/Monat
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15,00 $/Monat
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15,00 $
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ULTATEL Cloud Business Phone System Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anruf-Transkription
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufverfolgung
  • Anrufverteilung
  • Anrufüberwachung
  • Aufzeichnung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufannahme
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Bildschirm teilen
  • Call Screening
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Dateitransfer
  • Desktop-/Browserfreigabe
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Chat
  • Filesharing
  • Für Cloud-Telefonsysteme
  • Gruppen-Messenger
  • Host-Steuerung
  • IVR / Spracherkennung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konferenzschaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Meeting-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • PBX
  • Privater Chat
  • Programmierte Aufnahme
  • Präsentations-Streaming
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SIP-Trunking
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Softphone
  • Syndikat-Gruppen
  • Umleitung der Anrufe
  • Video-Chat
  • Videokonferenzen
  • Virtuelle Erweiterungen
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Voicemail-Transkription
  • Warteschlangenmanagement
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zwei-Wege-Audio und -Video

Alternativen für ULTATEL Cloud Business Phone System

No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
TalkChief ist eine Business-Telefonplattform, die die Effizienz deines Teams mithilfe leistungsstarker Funktionen steigern soll.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Callcenterlösung mit integrierten Business-Analytics in Echtzeit, fortschrittlichen Warteschlangen, Überwachungsmodi und vielem mehr.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Die Plattform von Broadvoice ist alles, was ein kleines bis mittelgroßes Unternehmen benötigt, um zu wachsen, sich zu ändern und sich an eine sich ständig weiterentwickelnde Geschäftswelt anzupassen.
Thrio's CCaaS platform features robotic process automation, inbound/outbound voice, full omnichannel, and built-in AI tools.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
Eine Suite von Collaboration-Produkten für Teams und kleine Unternehmen. Webkonferenzen, Dateifreigabe und Planung in der Cloud.
Cloudbasiertes Telefonsystem für kleine und mittlere Unternehmen, Kundenbetreuungs- und Verkaufsteams.
Cloud-Telefonielösung zur Verbesserung der Kundenerfahrung mit Datenerfassung, Datenaufbereitung und -analyse.

Bewertungen über ULTATEL Cloud Business Phone System

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
80%
4
10%
3
10%
Mohamed
CEO in USA
Design, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

ULTATEL Review - Reliable and affordable service

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Service is reliable, feature-rich, and affordable in comparison to other service providers.

Vorteile:

We moved to ULTATEL in December 2019, just before the pandemic and it was a very good move at the right time. ULTATEL helped us in making sure all our remote workers have no issue communicating with our customers and vendors as if they were in the office. We also like the reliability of the service with no downtime in these last 2 and half years. their customer service is great, if we need any change or reconfiguration of anything in the system, they are always available and quick to do the changes for us.

Nachteile:

so far everything went smooth, nothing really missing

Jason
Manager of IT & Cloud Services in USA
Verteidigung & Raumfahrt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ULTATEL Review

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: They are amazing

Vorteile:

Their customer service is unbelievable.... top notch!!!

Nachteile:

Honestly nothing... everything about this service is great. Even have a fax solution

Justin
Systems Administrator in USA
Versicherung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Okay

3,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Overall the customer support has been great. The onboarding was fantastic.

Vorteile:

I have access to set things up myself. Customer support is really good.

Nachteile:

The integration with teams just doesn't work all that well.

Kat
Lead Designer in USA
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Incredible Value and Customer Support

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: I am very happy with my purchase, the support I receive, and the company as a whole. I don't have much else to say but it really is a great product for the price, I've used Grasshopper before, and it was way worse and more expensive...

Vorteile:

I love all the features that are included for the price. If I ever had an issue, their customer support would respond almost immediately, and I never had to wait. Integration into my CRM was also out of my hands as they did it for me.

Nachteile:

For what I need, I have encountered no issues or something that I dislike.

David
Helpdesk Technician in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The last Business Phone System you'll ever need!

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Amazing. Each business requirement has been met with acceptance and success. We can always count on Ultatel for our needs.

Vorteile:

The integration into our system was very easy to accomplish thanks to the expert team at Ultatel. Their customer service is always top tier and we feel confident and safe knowing we have them supporting our business. The product in itself is amazing, allowing us to provide critical features such as Cloud PBX, IVR and call routing, as well as new features we did not know were available such as call recording, efaxes and SMS texting within MS Teams!

Nachteile:

No complaints, fully satisfied with the software