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Was ist fabric?

Fabric ist eine Headless-Commerce-Plattform, die speziell für Wachstum entwickelt wurde. Kunden wie BuildDirect, Juicy Couture und GNC vertrauen auf Fabric wegen seines offenen und modularen Designs, das es ihnen ermöglicht, innerhalb von Wochen live zu gehen, ohne die Plattform umstellen zu müssen. Fabric ist ein entscheidender Verstärker für bestehende Technologieinvestitionen von Einzelhändlern und steigert nachweislich den digitalen Umsatz um das 3-Fache. Fabric wird von Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa und BC Partners unterstützt.

Wer verwendet fabric?

Fabric bedient Marken und Einzelhändler, die den Handel mit Microservices und APIs skalieren und mit der Headless-Commerce-Technologie überlegene Omnichannel-Kauferlebnisse schaffen möchten.

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fabric

fabric

4,5 (15)
6.000,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
Keine Integrationen gefunden
4,5 (15)
4,4 (15)
4,7 (15)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,95 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
23
4,2 (318)
4,1 (318)
4,2 (318)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu fabric

BigCommerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
Adobe Experience Manager
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Website-Management
Salesforce Commerce Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Einkaufswagen
Inventarverwaltung
STEP
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Connectors
Datenqualitätskontrolle
Versionskontrolle
Adobe Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Einkaufswagen
Inventarverwaltung
Shopify Plus
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Datensicherheit
Einkaufswagen
Akeneo Product Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Datenmodellierung
Katalogisierung / Kategorisierung
Suchen / filtern
commercetools
Am besten bewertete Funktionen
API
Decoupled Frontend und Backend
E-Commerce-Management
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobil-ootimierte E-Mails

Bewertungen über fabric

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
33%
3
7%
Scott
Scott
Chief Information Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Strategic Partnership

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

With Fabrics “API-centric” approach, their headless architecture goes hand in hand with GNC’s strategic omni-channel architecture methodology. All the functions exposed in API form across each of Fabric’s platform (Loyalty, PIM, Storefront, etc.) can be easily reused on all channels. Fabric’s headless and modular architecture is empowering GNC with the capability to accelerate our strategic roadmap by separating our business critical “all-in-one” monolithic applications into the right technology solutions that will drive hyper-focused business initiatives.

Nachteile:

With change, there are always the occasional hiccup. GNC has encountered a great deal of changes due to the COVID-19 pandemic. Fabric has been supportive and partnered with GNC the entire time.

Omar
CEO in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Replatforming with Fabric

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall excellent and one of the best transitions to new systems/software that we've experienced.

Vorteile:

The transition has been very smooth and effortless. The team at Fabric is outstanding and the software allows for greater flexibility and scalability as we drive all of our digital properties on this new platform.

Nachteile:

We were not able to launch earlier due to overlapping with our peak season. Not a problem of Fabric but part of our planning challenges prior to signing up for our engagement.

Sara
Sr. Director Marketplace in USA
Konsumgüter, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good platform but needs better reporting

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Fabric allows us to easily onboard partners but would like to see updated reporting and a list of Fabric partners that we could connect with to see if there is interest in the maternity space.

Vorteile:

Integration is flexible and @Revcascadesuppport team is very quick to respond to inquiries

Nachteile:

Reporting/Analytics need to be updated. We use the UPC as the common data point and the sales and top dollars listed are reported on by the retailer SKUs. We have no data/metrics within fabric. We have to manually pull reporting to see sales by partner by week/month/year.

Amanda
Director of Digital Operations in USA
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Exciting Platform

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We are enjoying the transition from RevCascade to Fabric and appreciate the hands on experience that we are getting from our Fabric partner. Our partner has been such a great guide in helping us identify our issues and diligently works with us to solve it in future Fabric updates. We are excited to continue our partnership together and look forward to seeing the future of Fabric unfold.

Vorteile:

What we enjoy most is the consistent updates that Fabric is making to address our pain points and update the platform to meet the standards of the market's competitors. Their simplified dashboard is easy to digest and absorb when reviewing many vendors at a time. We also enjoy the one-on-one care we get with our Fabric partners. We have a great partner who is transitioning our current platform - RevCascade to Fabric in the most seamless manner which is very helpful to us.

Nachteile:

We are still learning the new features of this platform and have not fully transitioned to Fabric yet so we cannot share any cons at this time.

Maaz
VP, Data Analytics & eCommerce in USA
Essen & Trinken, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Fabric's Headless platform powers our B2B buying experience

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Great experience starting from senior leadership to customer success and support management.

Vorteile:

Fabric's team was easy to work with as was their platform during demo's and integration phases. Even within the first year, their platform adopted to our B2B specific needs at blazing fast speeds!

Nachteile:

Fabric's platform has adopted to our needs and have shown they are a true partner in our B2B journey.