Was ist fabric?

Fabric ist eine Headless-Commerce-Plattform, die speziell für Wachstum entwickelt wurde. Kunden wie BuildDirect, Juicy Couture und GNC vertrauen auf Fabric wegen seines offenen und modularen Designs, das es ihnen ermöglicht, innerhalb von Wochen live zu gehen, ohne die Plattform umstellen zu müssen. Fabric ist ein entscheidender Verstärker für bestehende Technologieinvestitionen von Einzelhändlern und steigert nachweislich den digitalen Umsatz um das 3-Fache. Fabric wird von Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa und BC Partners unterstützt.

Wer verwendet fabric?

Fabric bedient Marken und Einzelhändler, die den Handel mit Microservices und APIs skalieren und mit der Headless-Commerce-Technologie überlegene Omnichannel-Kauferlebnisse schaffen möchten.

Wo kann fabric bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Fabric
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla, Antigua und Barbuda und 86 weitere

Sprachen

Englisch

fabric Kosten

Startpreis:

6.000,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

fabric bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von fabric ist ab 6.000,00 $/Monat verfügbar.

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Albanien, Amerikanische Jungferninseln, Andorra, Anguilla, Antigua und Barbuda und 86 weitere

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Englisch

fabric – Videos und Bilder

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Videos zu fabric
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fabric Funktionen

  • API
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Content-Management
  • Decoupled Frontend und Backend
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Einkaufswagen
  • Entwicklung von Web-Apps/mobilen Apps
  • Für B2B
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kundenaufträge
  • Kundenmanagement
  • Marktplatz-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Nachbestellung
  • Produktdatenmanagement
  • Produktkatalog
  • Retourenmanagement
  • SEO-Management
  • Suchen / filtern
  • Versand-Management
  • Vorlagen-Management
  • Website-Management
  • Zahlungsoptionen

Alternativen für fabric

Scalable headless solution for B2C & B2B eCommerce stores, delivering powerful & advanced customer experiences across all channels.
Open-Source-E-Commerce-Plattform für globale Markenunternehmen, die mehrere Sprachen und Währungen anbietet. Verfügbar mit Webstorefront, progressiver Webanwendung oder headless.
Emporix entwickelt eine Composable-Commerce-Plattform, die B2B-Unternehmen Flexibilität und Skalierbarkeit bietet. Erfahre mehr über Emporix
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
Konzipiert für kleinere KMUs (kleine und mittlere Unternehmen). Führe dein GESAMTES Unternehmen in einer einzigen Cloud-Suite.
API-first headless commerce platform that delivers remarkable experiences to your customers across different touchpoints.
The best solution for complex e-commerce projects and operations, developed to meet the needs of the Brazilian B2B and B2C market.
RETISIO is a cloud-native eCommerce platform. Create compelling customer experiences with a powerful set of eCommerce business modules.
Intershop Commerce Suite - Die Komplettlösung für den Digital Commerce

Bewertungen über fabric

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
27%
3
9%
Scott
Scott
Chief Information Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Strategic Partnership

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

With Fabrics “API-centric” approach, their headless architecture goes hand in hand with GNC’s strategic omni-channel architecture methodology. All the functions exposed in API form across each of Fabric’s platform (Loyalty, PIM, Storefront, etc.) can be easily reused on all channels. Fabric’s headless and modular architecture is empowering GNC with the capability to accelerate our strategic roadmap by separating our business critical “all-in-one” monolithic applications into the right technology solutions that will drive hyper-focused business initiatives.

Nachteile:

With change, there are always the occasional hiccup. GNC has encountered a great deal of changes due to the COVID-19 pandemic. Fabric has been supportive and partnered with GNC the entire time.

Omar
CEO in USA
Einzelhandel, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Replatforming with Fabric

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Overall excellent and one of the best transitions to new systems/software that we've experienced.

Vorteile:

The transition has been very smooth and effortless. The team at Fabric is outstanding and the software allows for greater flexibility and scalability as we drive all of our digital properties on this new platform.

Nachteile:

We were not able to launch earlier due to overlapping with our peak season. Not a problem of Fabric but part of our planning challenges prior to signing up for our engagement.

In Betracht gezogene Alternativen: Shopify Plus und BigCommerce

Warum fabric gewählt wurde: Lack of scalability and functionality for our business needs.

Zuvor genutzte Software: Adobe Commerce

Gründe für den Wechsel zu fabric: Great management team, better product/functionality, and overall great experience during our discovery phase.

Sara
Sr. Director Marketplace in USA
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good platform but needs better reporting

3,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Fabric allows us to easily onboard partners but would like to see updated reporting and a list of Fabric partners that we could connect with to see if there is interest in the maternity space.

Vorteile:

Integration is flexible and @Revcascadesuppport team is very quick to respond to inquiries

Nachteile:

Reporting/Analytics need to be updated. We use the UPC as the common data point and the sales and top dollars listed are reported on by the retailer SKUs. We have no data/metrics within fabric. We have to manually pull reporting to see sales by partner by week/month/year.

Amanda
Director of Digital Operations in USA
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Exciting Platform

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: We are enjoying the transition from RevCascade to Fabric and appreciate the hands on experience that we are getting from our Fabric partner. Our partner has been such a great guide in helping us identify our issues and diligently works with us to solve it in future Fabric updates. We are excited to continue our partnership together and look forward to seeing the future of Fabric unfold.

Vorteile:

What we enjoy most is the consistent updates that Fabric is making to address our pain points and update the platform to meet the standards of the market's competitors. Their simplified dashboard is easy to digest and absorb when reviewing many vendors at a time. We also enjoy the one-on-one care we get with our Fabric partners. We have a great partner who is transitioning our current platform - RevCascade to Fabric in the most seamless manner which is very helpful to us.

Nachteile:

We are still learning the new features of this platform and have not fully transitioned to Fabric yet so we cannot share any cons at this time.

Verifizierter Rezensent
VP, Data Analytics & eCommerce in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Fabric for B2B/C eComm to Enable a Great User Experience

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Their professionalism with initial engagement, customer support and partnership to develop enhancements to their API suite was stellar.

Vorteile:

Compared to the rest of the market, Fabric offered flexibility and faster time-to-market for our B2B/C go to market strategy that included an eco-system of eCommerce technology enablers. Additionally, we assessed and selected Fabric with the following criteria: 1. Ease of deployment 2. Systems integrator ecosystem 3. Modularity and API selection 4. Partnership commitment and future roadmap 5. Level of Support and Customer Engagement

Nachteile:

At the present time, there aren't features where Fabric's API platform has any short falls compared to our use-cases and requirements.

In Betracht gezogene Alternativen: Shopify Plus, commercetools und BigCommerce

Gründe für den Wechsel zu fabric: 1. Ease of deployment 2. Systems integrator ecosystem 3. Modularity and API selection 4. Partnership commitment and future roadmap 5. Level of Support and Customer Engagement