Was ist ConDoc?

ConDoc is a complete document management system designed to keep your entire project team focused on the most up to date information. Manage your projects from anywhere with our web and mobile apps, on or offline, at a fraction of the cost the others charge. Tracking all project activity in ConDoc, leaves you with a full audit log for maximum accountability. We focus on the details, keeping your data safe, organized and available so you can focus on growing your bottom line.

Wer verwendet ConDoc?

ConDoc connects all members of your construction team including Owners, GCs, Design Teams, and Subcontractors. ConDoc keeps your project team focused, increases efficiency and eliminates rework.

Wo kann ConDoc bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ConDoc
  • Ansässig in Boise, USA
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Bahamas und 30 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ConDoc
  • Ansässig in Boise, USA
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Bahamas und 30 weitere

Sprachen

Englisch

ConDoc – Videos und Bilder

ConDoc Software - 1
ConDoc Software - 2
ConDoc Software - 3
ConDoc Software - 4
ConDoc Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu ConDoc
ConDoc Software - 1
ConDoc Software - 2
ConDoc Software - 3
ConDoc Software - 4
ConDoc Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie ConDoc vergleichen

ConDoc

210,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
700,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
0,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

ConDoc Funktionen

  • Anmerkungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragnehmer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Formularerstellung und -design
  • Für die AEC-Branche
  • Gebot-Management
  • Genehmigungsmanagement
  • Gerätenachverfolgung
  • Inspektions-Management
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kommentare / Notizen
  • Management von Mängellisten / Qualitätssicherung
  • Mobiler Zugriff
  • Problem-Nachverfolgung
  • Problemmanagement
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektmanagement
  • RFI und Vorlagen
  • Statusverfolgung
  • Subunternehmen-Management
  • Timesheet Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für ConDoc

Scoop is the ultimate integrated software for solar project management, sales/operations, data storage, and workflow automation.
Wrike ist eine Projektmanagement Software für Unternehmen mit Vorlagen, Zeiterfassung, Gantt-Diagrammen, Kanban-Boards, Berichten und mehr. Erfahre mehr über Wrike
Webanwendung, mit der du alle deine Bauprojekte auf einfache und effektive Weise verwalten kannst.
Cloudbasierte Projektmanagementtechnologie, mit der du alle Teile deines Unternehmens an einem zentralen Ort zusammenführen kannst.
Eine cloudbasierte All-in-one-Lösung, die für das Bauwesen entwickelt wurde. Erfahre mehr über Archdesk
simPRO ist eine leistungsstarke Softwarelösung für das Außendienstmanagement, mit der Handwerksfirmen den Betrieb rationalisieren und den Gewinn steigern können.
Eine Baumanagementlösung, die den QA/QC-Prozess, die Prüflisten, Sicherheitsfragen, Garantie, Checklisten und mehr rationalisiert.
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud
Viewpoint For Projects (VFP) is a cloud-based, web and mobile common data environment (CDE) for ISO19650 compliant project information
Quick Base ist eine echte Low-Code-Plattform zum Erstellen, Anpassen und Verbinden hochskalierbarer, sicherer Cloud-Geschäftsanwendungen.
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Erstelle, verfolge und verwalte Arbeitspakete, um Advanced-Work-Packaging für den Industriebau zu unterstützen.

Bewertungen über ConDoc

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
54%
3
8%
Kelli
Contracts Administrator in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to Use Construction Management Software

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

I was first introduced to ConDoc around 6 years ago after using another software for 15 plus years. In my role I set up the new projects and manage the drawing changes. I feel ConDoc was easy to learn and the support team was very open to suggestions on implementing more features.

Nachteile:

I know in the beginning as an administrator I couldn't delete somethings that were uploaded in error and you had to email ConDoc. But they've changed it and we have more control.

Paul
Assistant Project Manager in USA
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The Little Program that Could

4,0 letztes Jahr

Kommentare: I like that your team is open to suggestions on how to make the program function better for us, as a customer. Every time I've contacted or interacted with anyone from the ConDoc organization, it's been a pleasure. Meetings are truly interactive, and the dialogues are taken seriously.

Vorteile:

All the fluff has been stripped away and we're left with an intuitive and powerful construction document control system which makes it equally easy for tenured Superintendents and new trades to access and utilize. It functions as it should, and the communication from ConDoc has always been prompt and helpful. Any issues that have come up were dealt with in a quick and thorough fashion.

Nachteile:

Any issues that we have brought up to the ConDoc team have been addressed, either directly or taken under consideration.

Micah
Project Manager in USA
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A good idea, but needs some refinment

3,0 letztes Jahr

Kommentare: I would not use again, but that may be the fact that I didn't know enough about it. I would rather have a document share drive and use a more simple process.

Vorteile:

Everything in one place. I was able to find all the document at somepoint. And I could see who had approved or commeneted.

Nachteile:

Assigning roles and actions possible. I was not able to reassingle roles or companies and it got to a point where some people could not see or comment or approve submittals

Kassi
Project Assistant in USA
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to Use & Work With

4,0 letztes Jahr

Kommentare: You can't beat what you get at the price point ConDoc offers. It works great for basic RFI, Submittal and drawing management. The entire ConDoc team is worth it in itself to purchase... clear and open communication from the owners to down to the customer support team.

Vorteile:

ConDoc is very easy to use and navigate overall. As a smaller, local company you get the benefit of working closely with the Development & Customer Service teams. They are both responsive and helpful, but also eager to collaborate on customizing/improving the site to work for your company.

Nachteile:

It is pretty basic, lots of room to grow and improve. I would say the lack of control from an owner/GC/admin... you have to put in a support request for almost everything.

Kim
Principal Partner in USA
Architektur & Planung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

ConDoc for Landscape Architects

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The staff and support at ConDoc has gone above and beyond to help us succeed in all of our projects. They are an integral part of our construction team and we are all better for it. Thank you ConDoc!

Vorteile:

We have been using ConDoc for Construction Administration for Park and Streetscape projects. The ease of use for RFIs, Submittals, Weekly Meeting notes, etc. is phenomenal. So easy to assign, track, and complete project tasks across the board.

Nachteile:

There were a few issues up front on assigning tasks to team members but I was thoroughly impressed on how the ConDoc support staff jumped in and even wrote new code into the software so it could be used as we suggested.