Was ist TestDirectly?

TestDirectly is a web-based portal that works seamlessly with any laboratory information system (LIS) and billing software to replace paper requisitions and the need for manual order entry with a streamlined electronic workflow that boosts testing capacity and improves turnaround times. The portal supports a case and a specimen throughout the testing journey, including patient self-registration and scheduling, specimen collection, laboratory processing, report delivery, and billing operations.

Wer verwendet TestDirectly?

TestDirectly serves patients, physicians, employers, schools, and government agencies, connecting them with laboratories and collection centers for direct-to-consumer and organizational testing.

Wo kann TestDirectly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • LigoLab LIS & RCM
  • Ansässig in Glendale, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • LigoLab LIS & RCM
  • Ansässig in Glendale, USA
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

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Englisch, Spanisch

TestDirectly – Videos und Bilder

TestDirectly Software - 1
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TestDirectly

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349,00 $/Monat
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128,00 $/Monat
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20,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen

TestDirectly Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Anzeigen, Herunterladen und Übertragen
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Einheitliches Verzeichnis
  • Filesharing
  • Formularverwaltung
  • Fragebögen für Patienten
  • HIPAA konform
  • Inhalt-Bibliothek
  • Kalenderverwaltung
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Laborergebnisse
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Patienteninteraktion
  • Patientenportal
  • Patientenweiterbildung
  • Pflegeplan-Management
  • Rezepterneuerung
  • Self-Service Portal
  • Sicheres Versenden von Nachrichten
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Textnachrichtenversand
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wissensbasis-Management
  • Zugriff auf Krankenberichte
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für TestDirectly

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Bewertungen über TestDirectly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Verifizierter Rezensent
CEO in Costa Rica
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best system that takes care of all testing needs

5 letztes Jahr

Kommentare: The fastest turnaround time, our company uses TestDirectly as a single solution covering complete workflow of testing

Vorteile:

One platform to run full cycle testing and reporting

Nachteile:

Not sure, maybe interface could be uplifted

Cindy K.
Aministrative Assistant in USA
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great customer service

5 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

Test Directly has a very user-friendly format. It is fairly easy for customers to make an account, and from the tester's side, it is easy to navigate, and if there are any glitches, they are responded to quickly. I like being able to see results right away, not only for our organization, but for the customer as well. One of the most important aspects to a company, in my opinion, is customer service & theirs is wonderful! They are easy to get ahold of and quick to respond which is very much appreciated.

Nachteile:

Once in a great while there would be a glitch, but it was always handled with speed and that always gave me piece of mind - that I could get ahold of someone in a timely manner if I did have a problem or a question that I needed handled right away.

Chris D.
President in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Creating lab efficiencies with Test Directly

5 letztes Jahr

Kommentare: Wonderful platform which has secured significant laboratory business for our company by way of client customization

Vorteile:

Customization: one example: The ability to create bar coding at point of order which allows rapid accessioning into our lab workflow

Nachteile:

can be a bit complex, thus requiring savvy customer support (which they have)

Darleen M.
Operations & Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I love Test Directly

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Incredible! Their customer service is superior!

Vorteile:

I love that it is available for our patients to schedule themselves, it's very intuitive and rarely does someone need help getting on the schedule. It makes our staff more efficient and testing takes just a few minutes. I like that they can pay online and save a step at the office as well. IF you are working with a lab that is integrated the flow is seamless and very hands off for the team!

Nachteile:

There really aren't many cons. Anytime I have had a problem or an idea, a quick check in with customer service and all was solved. My only frustration is making sure the lab you use, will work with this software or you will be doing multiple steps not otherwise necessary.

Sarah S.
IT Admin/ Quality Analyst in USA
Medizinische Praxis, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great Portal System

5 letztes Jahr

Kommentare: My overall experience with TestDirectly has been great. Whenever I have a question or need assistance, I can reach out to the Help Desk and always get a prompt response. The staff are very helpful and friendly.

Vorteile:

I like that clients can create orders on their end by inputting patient information and releasing the remote order to our LIS. This saves clients lots of time as they don't need to manually write in everything on the requisition. I also like the portal side of it and clients being able to review results as soon as they are resulted.

Nachteile:

I found TestDirectly to be a bit confusing when setting up a Provider build vs an Organization build.