Was ist GhostPractice?

Legal practice management software for trust accounting, billing, time tracking, case management, document management and more.

Wer verwendet GhostPractice?

Any law firm with 5-300 people.

GhostPractice – Details

GhostPractice

GhostPractice – Videos und Bilder

GhostPractice Software - 1 - Vorschau
GhostPractice Software - 2 - Vorschau
GhostPractice Software - 3 - Vorschau

GhostPractice – Details

GhostPractice

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Startpreis

50,00 $/Monat
79,00 $/Monat
69,00 $/Monat
Nicht verfügbar

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein
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Gratis Testen

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Gratis Testen Nein

GhostPractice – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Telefon-Support

Einsatz

  • Windows (Desktop)
  • Windows (On-Premise)
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Dokumentation

Funktionen von GhostPractice

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Abrechnung
  • Automatische Sicherung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Fall-Management
  • Finanzmanagement
  • Hauptbuch
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • SSL-Sicherheit
  • Suchen / filtern
  • Timer
  • Timesheet Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte

Siehe die vollständige Abrechnungssoftware für Kanzleien & Rechtsanwälte Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Document Automation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Erinnerungen
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Fall-Management
  • Formularverwaltung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Konfliktmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Lohnzettel verwalten
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Rechnungsmanagement
  • SSL-Sicherheit
  • Termin-Fristenmanagement
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Volltextsuche
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Case Management Software für Kanzleien Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Automatische Sicherung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Datei-Verwaltung
  • Datenvisualisierung
  • Document Automation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Fall-Management
  • Finanzmanagement
  • Gerichtsakten Suche
  • Historische Berichte
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Patent / Marken Management
  • Portfoliomanagement
  • Prädiktive Analytik
  • Rechnungsmanagement
  • SSL-Sicherheit
  • Statusverfolgung
  • Termin-Fristenmanagement
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung

Siehe die vollständige Docketing Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Datei-Verwaltung
  • Document Automation
  • Dokumentenerstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Erinnerungen
  • Fall-Management
  • Formularverwaltung
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierte Buchführung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konfliktmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Microsoft-Outlook-Integration
  • Rechnungsmanagement
  • Rechtsfall-Management
  • SSL-Sicherheit
  • Termin-Fristenmanagement
  • Timer
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Kanzleisoftware Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Document Automation
  • Document Capture
  • Document Check-In/Out
  • Dokumentenerstellung
  • Dokumentenklassifizierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenprüfung
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Erinnerungen
  • Fall-Management
  • Filesharing
  • Für Juristen
  • Kalenderverwaltung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Optische Zeichenerkennung (OCR)
  • Rechnungsmanagement
  • SSL-Sicherheit
  • Sichere Datenspeicherung
  • Suchen / filtern
  • Termin-Fristenmanagement
  • Versionskontrolle
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Volltextsuche
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung

Siehe die vollständige Legal-Document-Management-Software Liste

  • API
  • Abgrenzungskonto-Führung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungssatz-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anlagenrechnung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Buchungsübergreifende Buchung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Fall-Management
  • Gebührenermittlung & Buchung
  • Hauptbuch
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kundenaussagen
  • Kundenportal
  • Rechnungsmanagement
  • Scheckausstellung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Steuermanagement
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige Treuhand Software Liste

Alternativen für GhostPractice

Mehr Alternativen zu GhostPractice

Erfahrungen mit GhostPractice

Alle 10 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
9
4
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jonathon B.
Jonathon B.
Coach and Advisor in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Does what it says it does on the box!

5 vor 10 Monaten

Kommentare: We are very happy with GhostPractice. Simple. It is a tool that reliably works, allows us to get on with our job and gets out of the way. What more do you want?

Vorteile:

What I like most about GhostPractice is that it does what it is supposed to do without any drama. Most of the practice management software packages sell themselves on enhancing efficiency. But GhostPractice is the first one that we have encountered that does that - no fuss, no muss. I also have to add that our experience with installation, data migration, training, support, etc., has been great. Again, no fuss, no muss.

Nachteile:

If GhostPractice has any weak points or areas where it could improve, I would identify the GUI as something that some users may find a little off-putting, simply because it seems a little out-of-date. A bit of a face-lift wouldn't go amiss but it works fine as-is. I would also add that the terminology that is sometimes used in GhostPractice belies its developmental origins in South Africa; they could work on being more market-neutral in that regard. Finally, perhaps a slightly better/tighter integration with Outlook. Again, GhostPractice works well with Microsoft but making it even more seamless would be great.

Jamie-lyn H.
Jamie-lyn H.
Manager of Operations in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent Support Team!

5 vor 10 Monaten

Kommentare: Our integration week occurred during the first COVID lockdown in Ontario, so we probably weren't a typical install. It made things a little harder to get staff to adapt to the software, but I think now that we are up and running and almost a year into things, the staff are adapting well. Their support and training teams have been a huge asset to us when we've run into issues.

Vorteile:

The ease of finding information and being able to generate reports instantaneously. Having used previous software where it would take almost a day to generate some reports, this is a huge timesaver. It is also nice to have a place to save all of our file documentation and have it at the tip of our fingertips instead of pulling a paper file. The GhostPractice integration with Conveyancer/Unity is also a huge asset. Not having to manually enter the dockets is a huge timesaver, especially with our busy real estate practice.

Nachteile:

There are a few features we would like to see improved. 1. The ability to save PDFs directly to a file instead of having to save them to a folder on the computer first. 2. The ability to have the file owner automatically designated as the split fee earner on the file (with the ability to change this if need be).

Dawn M.
Executive Assistant/Law Clerk in Kanada
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

GhostPractice

4 vor 10 Monaten

Kommentare: GhostPractice allows our local account clerk, as well as our Controller, to create all necessary monthly and yearly reports from one application. We find that GP does what is needed for a small to mid-sized firm.

Vorteile:

The primary consideration was lawyers' ability to efficiently keep track of their daily time dockets. This need was easily met by GP. On the accounting side, GP provided the ability to create monthly invoices directly from the GP platform. Other options necessitated purchase and integration of additional software applications in order to manage docketing, billing, and day-to-day accounting processes.

Nachteile:

On the billing side, it would be extremely helpful to have the ability to move multiple dockets from one matter to another. (Currently, this can only be completed by moving one docket at a time.) From the timekeeper's vantage point, it would be great for each to be able to access a monthly calendar view (not a list) of progress towards monthly and quarterly billing goals. (This is a function of PCLaw that is greatly missed!)

Barbara F.
Director of Administration in Kanada
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Former user of GhostPractice involved in implementation to a team of 30 users

5 vor 10 Monaten

Kommentare: I am no longer with the firm that I was with when we converted from PCLaw to GhostPractice but during the implementation phase and the rollout I found the entire team at GhostPractice so accommodating and willing to follow my strategy for extensive training before roll out and also allowed me to do a full validation of the data once converted from PCLaw to ensure 100% accuracy matter by matter.

Vorteile:

The fact that it was a full practice management tool that prompted users to docket time whenever they performed a function such as a letter, e-mail, telephone call etc. There was one place to go to find everything relating to the matter and from a lawyers perspective when they were working on a matter or discussing things with a client they could see all the financial detail on the files and whether there was outstanding accounts receivable, whether there was a retainer in place and what the current level of WIP and outstanding disbursements were.

Nachteile:

Certain reports that our team was used to having could not be obtained from the stock reports but the Ghostpractice Team were very responsive in being willing to recreate the type of report that we wanted.

Melissa W.
C.E.O. in Kanada
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

GhostPractice Review

5 vor 10 Monaten

Kommentare: Our overall experience has been excellent, from onboarding to implementation to everyday use. The team at GP has been alongside us each step of the way, providing support and guidance. We worked closely together to plan the transition, which went very smoothly. Once the migration was complete, the team provided hands on support (on site) to help our team get comfortable and used to the new processes. We are confident that we would not have received this level of support from any other company. Since then, we have continued to be impressed by GP. Not only with respect to our day-to-day use of the program, but with the team's receptiveness to our feedback. Suggestions for improvements are not dismissed and have been addressed. We have seen updates specifically adopt suggestions made or address concerns identified. The team at GP is truly committed to continually improving their product.

Vorteile:

Definitely access to information. At any time information about the Firm's performance is available and easy to find, as is information about each user's performance. Reporting options are endless. Being new to document management software, we are also very keen on the level of oversight we now have over our files. Management of the workflow is transparent and easy to manage. Utilizing tasks is key. At any time, anyone can now review a file, understand its' status and next steps (and who is responsible for those steps).

Nachteile:

Not necessarily a con, but something to consider - everyone has to be open to the change. As with any software change, we have had to let go of our "old ways" and be open to new (and better) approaches. Everything that our old software does, GP does (but better!), it just may be in a different place or called something slightly different. Getting everyone to buy in to the change in advance is essential to a smooth transition. From a practical standpoint, the level of customization can have its' drawbacks. While it is wonderful to be able to have endless number of departments, each customized to the workflow of that department (in terms of folder structure, event sets, etc.), it does make reporting more difficult. Multiple reports need to be generated to see overall data. For example, you may create several different departments for your Family Law practice, based on the nature of the file (i.e., negotiations vs. collaborative vs. Court). While this optimizes the workflow/document management end of GP, by doing so you have now created the need to run multiple reports to see the overall performance of your Family Law practice.