Was ist Where to Buy?

Where to Buy solutions show consumers real-time pricing, product location, and stock availability for online and local retailers with best in class crawling technology. We make brands shoppable across all possible media touchpoints to drive sales and optimize the customer experience. Powerful data & insights: full cart visibility, receipt level data, widget, and campaign performance to measure marketing ROI. Ratings & Review, Product Bundling & Recipe, global reach with local precision.

Wer verwendet Where to Buy?

Brand & Product Marketing, Ecommerce Teams of Consumer Brands, Global

Wo kann Where to Buy bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • PriceSpider
  • Ansässig in Irvine, USA
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Where to Buy – Videos und Bilder

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Where to Buy

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Alternativen für Where to Buy

INSIDE von Powerfronts ist eine Omni-Channel-Kundendienstsoftware, die persönliche Erlebnisse nahtlos online repliziert.
Local search marketing solution for retailers. The first Drive to Store platform created to drive traffic and income on physical stores
EXADS ist ein leistungsstarker und nutzerfreundlicher Adserver mit einer umfangreichen Palette von Anzeigenformaten und erweiterten Statistiken. Erfahre mehr über EXADS
Leistungsfähige, nutzerfreundliche Marketingautomatisierungssoftware, mit der qualifizierte Leads generiert und Marketingausgaben in Einnahmen umgesetzt werden.
Leadoo, die Lead-gesteuerte Marketingplattform, wandelt deine passiven Website-Besuchern auf interaktive und freundliche Weise in qualifizierte Leads um.
Factors.AI ist eine Marketinganalyse- und Attributionsplattform, mit der Teams die Auswirkungen von Marketing auf den Umsatz verstehen können.
Ad management solution that uses AI to help businesses manage online campaigns' budget, spending, and targeting optimization.
User Experience (UX)-Analyse- und Optimierungsplattform, die Conversion-Raten verbessert und ideale Customer Journeys ermöglicht.
Eine auf Erkenntnissen basierende Kundenerlebnisplattform, die die Customer Journey mit Echtzeiteinblicken und kanalübergreifendem Marketing verbessert.
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Erfahre, wie Besucher deine Website wirklich nutzen – mit dynamischen Heatmaps, Erfassung von Besuchern, Formularanalysen, Live-Chats, Umfragen und vielem mehr. Erfahre mehr über Lucky Orange
Dreamdata.io ist ein erstklassiges B2B-Attributions- und Umsatzanalysetool. Erfahre mehr über Dreamdata
WebEngage ist ein B2C-Multichannel-Marketingautomatisierungs-Tool. Es hilft, die Benutzerbindung zu verbessern und Conversions zu steigern, ohne viel Geld auszugeben.

Bewertungen über Where to Buy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
50%
Sharon
Sr. Digital Marketing Specialist in USA
Konsumgüter, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent customer service

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I have been involved with our WTB functionality for 15 months now. Price Spider has been tremendously accommodating to our business needs. They have partnered with us for 3 project launches to increase our presence within the ecommerce world; making sure our WTB data was accurate and ready to go, on-time for launch.

Vorteile:

The Price Spider support team has gone over and above to make sure the software is capable of supporting the flexibility we need in our business. We have presented challenges to them on several occasions and they have worked to find a solution to meet our requirement with quick response time.

Nachteile:

The reporting module, Insights, does not allow for adhoc data extraction. All dashboards are predesigned and limits the end user from extracting data based on selected key field values for quick answers to business questions.

Stacy
VP Brand Marketing in USA
Baumaterial, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Broad-based solution for manufacturers to drive traffic and sales to distribution partners.

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

This software is widely used by retailers and provides a good way to integrate products with distribution partners along with the ability to provide robust reporting of referrals and sales.

Nachteile:

The service has multiple facets so it requires multiple subscriptions to get the products and services a business needs to be successful. It is important to understand everything you need when you get a quote.

Denise
Digital Content Specialist in USA
Bau, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An effective bridge between manufacturer product information and distribution sales

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

This software can search distribution partners' websites for product placement, provide a link from the manufacturer product page to the distribution sales web page, and provide sales reporting.

Nachteile:

Monitor service updates to verify any specialized modifications function as intended.

Michael
Director of eCommerce in USA
Konsumgüter, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Awesome system and amazing people!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We have had an overall positive experience using the WTB software. We appreciate the quick responses we get from all the staff especially our Customer Success Manager.

Vorteile:

The software allows us to track the sales of our websites and marketing programs. We have worked with several people with Price Spider and they are all respond and fix any issues in minutes or hours!

Nachteile:

Sometimes we have had retailers fall off certain items for unknown reasons and did not know until we manually looked why sales were down from previous month.