Was ist Zoyya?

Zoyya is a services marketplace for the new generation.

Today, we can buy almost anything online, but when it comes to services, our options are very limited and in some markets nonexistent. The service providing industry is one of the last verticals that still hasn't been digitized.

Zoyya's mission is to become a widely adopted marketplace for services where end customers can search for local service providers and easily book appointments online, any time of the day.

Wer verwendet Zoyya?

Zoyya is made for all service providers whose business is based on an appointment. Beauty salons, hairdressers, veterinarians, dental centers, health centers, fitness centers, restaurants, and more!

Wo kann Zoyya bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Zoyya
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kroatien

Sprachen

Deutsch, Englisch, Kroatisch, Rumänisch, Serbisch und 1 weitere

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Zoyya – Videos und Bilder

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23,00 €/Monat
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34,95 $/Monat
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49,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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Zoyya Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenterminplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Reservierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine

Alternativen für Zoyya

Gymcatch hilft Fitnessgeschäften, Zeit zu sparen, den Umsatz zu steigern und einen hervorragenden Kundenservice zu bieten.
Die neue und bessere Art, Termine zu buchen. Automatisiere mit Bookafy deine Geschäftsprozesse. Kostenlose Testversion inklusive. Keine Kreditkarte erforderlich! Erfahre mehr über Bookafy
Online-Terminplanung für Unternehmen leicht gemacht.
Einfach zu bedienende und für Mobilgeräte geeignete, skalierbare Buchungslösung (für 1 bis viele Mitarbeitende) und Standorte mit automatisierten Erinnerungen und APIs.
Online-Buchungssystem, mit dem Unternehmen Termine verwalten, Zahlungen verarbeiten, Benachrichtigungen erhalten und Kalender erstellen können.
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AppointEze is cloud-based appointment & lead management software that allows business people to deal with their appointments.
Pabau ist eine vollständige Praxisverwaltungsanwendung, die von Hunderten von medizinischen Fachkräften in Großbritannien verwendet wird. Verwalte Zeitpläne, Behandlungen.
Online-Termin- und Kursplanungsplattform, die bei der Verwaltung und Automatisierung von Bestätigungen, Absagen und mehr hilft.

Bewertungen über Zoyya

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
93%
4
7%
Zoila
Massage therapist in Kroatien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Easy to use!

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Zoyya help us book treatments for clients in the salon and it's more easier than before because you don't have to call other staff to ask for your schedule, now, you can check anytime anywhere in just a click in your laptop or phone. You can organise your day, and you can see how busy you can be with notes about clients. Notes is very helpful specially in salon so we can communicate properly (the staff) and we know what to look after for the clients like concerns or if they have any health condition.

Vorteile:

I love that clients can see the availability of the services in the time they prefer. It's both beneficial for the clients and salon owner to save time and they can book anytime anywhere!

Nachteile:

Maybe they can add options to marked the booking or reservations color when the clients arrived or cancelled. So every body knows what's going on with the bookings.

mario
director in Kroatien
Medizinische Geräte, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

my experience with zoyya, - like director

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: we have a lot more money and my employees are less tired, zoyya is perfect for my company

Vorteile:

I love simplicity in this softvare because I do not have a lot of free time, so I need simplicity aplication and on zoyya application that has all the administration in one place

Nachteile:

for now I have no objections, zoyya is realy good

Renata
Owner Hair and Beauty salon in Kroatien
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

10

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: My benefits are the time and service 's that clients could pick up and bookt by themselve.

Vorteile:

Yes very easy and fast to work with zoyya and my clients are so happy with it.

Nachteile:

I didn't use any of that before.It is my first wit zoyya.

Domagoj I.
co-founder in Kroatien
Museen & Institutionen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Affordable and easy to implement scheduling solution

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: We use Zoyya mostly for scheduling group visits. This used to be a problem since inquiries would come through different channels (phone, e-mail, web-page) and the administrators would not be able to check availability in real time. It also acts as a communication tool between the team members, as they are automatically informed when they need to be ready.

Vorteile:

Zoyya is extremely simple to implement and easy to use. Both are preconditions without which an app will never "live". The key benefit is that it resolves an ongoing problem in organisations like ours - it helps to manage groups visiting the Museum. In just a few clicks you can clearly see available time-slots and staff (if they are required to participate in certain activities).

Nachteile:

There is the occasional glitch, but the support is always available and has, until now, always reacted immediately.

Mirta
CEO in Kroatien
Kosmetik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zoyya saves us a great deal of time

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: We are extremely satisfied with Zoyya. We recommend Zoyya to all beauty salons

Vorteile:

We appreciate the ease of use for us and our customers, stability and great customer service

Nachteile:

We would appreciate the POS system to be integrated in the app