Was ist Setyl?

Setyl is a dedicated office and IT asset tracking solution. It can be used to distribute, manage and recover employee assets and software subscriptions across an organisation. Setyl can be self-implemented and deployed rapidly. Setyl replaces spreadsheets and shared folders and allows you to build relationships between assets, software and service subscriptions, and employees across locations and legal entities.

Wer verwendet Setyl?

Setyl transformiert das Geräte- und Softwaremanagement für Unternehmen oder Großkonzerne, die SaaS-Lösungen, IaaS-Lösungen (Infrastructure-as-a-Service) sowie PaaS-Lösungen (Platform-as-a-Service) einsetzen, Verträge überwachen und/oder Technologie und Ausrüstung standortübergreifend verteilen.

Wo kann Setyl bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Setyl
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Australien und 45 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Setyl
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Anguilla, Antigua und Barbuda, Aruba, Australien und 45 weitere

Sprachen

Englisch

Setyl – Videos und Bilder

Setyl Software - 1
Setyl Software - 2
Setyl Software - 3
Setyl Software - 4
Setyl Software - 5
5 weitere anzeigen
Setyl Software - 1
Setyl Software - 2
Setyl Software - 3
Setyl Software - 4
Setyl Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Setyl vergleichen

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
120,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Setyl Funktionen

  • Abonnementverwaltung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Ausgabenanalyse
  • Ausgabenmanagement
  • Barcode / RFID
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandsverfolgung
  • Check-in/Check-out
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Erneuerungs-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Kopierschutz
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostennachverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Lizenz-Nachverfolgung
  • Lizenzmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • SaaS-Betriebsführung
  • Self-Service Portal
  • Standortverfolgung
  • Test-Lizenz
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Wartungsplanung
  • Wirtschaftsprüfung-Management

Alternativen für Setyl

Aladdin ist eine cloudbasierte Asset-Lifecycle-Management-Lösung, mit der du Kosten sparen und die Lebensdauer deiner Assets erhöhen kannst.
Cloudbasiertes CMMS, das Arbeitsaufträge und Gebäudemanagement optimiert. Erstelle Projekte, weise Arbeitsaufträge zu und verwalte Anlagen.
Inventarisierung (IT und sonstige Anlagegüter), Asset- und Lifecycle Management, Lizenzmanagement und Vertragsmanagement uvm. Erfahre mehr über Asset.Desk
Alloy Navigator ist eine praxisorientierte Lösung, die für praxisorientierte Kunden entwickelt wurde und von praxisorientierten IT-Leuten wie dir entwickelt wird.
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Umfassendes Helpdesk-Problem-Tracking für IT-Anwender und Kunden-Support. Erfahre mehr über VIZOR IT Asset Management
Asset-Lifecycle-Management-Software, die auf an deine Anforderungen an die Ressourcennachverfolgung ausgerichtet ist. Abschreibung, Barcodierung und mehr. Teste es kostenlos. Erfahre mehr über EZOfficeInventory
eBASE bietet Bildungseinrichtungen, Kommunen und Unternehmen eine robuste und einfach zu bedienende Software-Suit für Anlagenmanagement.
Innovatives, IoT-fähiges IWMS (Integrated Workplace Management System). Integrierte Lösungen für Gebäude-, Immobilien- und Arbeitsplatzmanagement.
Eine einfach zu bedienende, mobile Wartungssoftwarelösung, mit der du Anlagen, PMs, WOs und mehr einfach verwalten kannst.
EcholoN, die Service Management Software Suite, stellt eine umfassende ösung für Service, Support und Kundenbetreuung dar. Erfahre mehr über EcholoN
Mit dieser Lösung kannst du deine Ressourcen verfolgen, zuweisen, warten, instand halten, einchecken und auschecken und entfernen – mit Warnungen, Erinnerungen und E-Mails zur Optimierung deines Asset-Managements. Erfahre mehr über Asset Infinity
Give field operators the ability to be more efficient.

Bewertungen über Setyl

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Adrian
Adrian
Business Systems Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Kunststoffe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great tool for managing IT Assets

5,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Great onboarding and support , easy to setup , use and configure.

Vorteile:

QR code tagging for devices , scanning via mobile device , ease of use and search facilities.

Nachteile:

Having a mobile app would make scanning codes or registering devices much easier.

Ian
Health, Safety and Wellbeing Manager in UK
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Setyl use for managing assets in a mobile workforce

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Superb, the company are incredibly approachable and have worked closely with us to ensure we were able to implement in the most efficient and usable way.

Vorteile:

The software is easy to navigate, easy to add equipment to and manage, and the developers are incredibly approachable. The most impressive thing is the huge improvement it has brought to our asset management, we now know exactly what we have, who has it/where it is and the condition of its maintenance program (where applicable). We are able to record inspections against the equipment, improving our due diligence, and store documents such as manuals, warranties and calibration certificates which, for all intents and purposes, means they are always available with the equipment.

Nachteile:

When we first started using the software the 'inspections' element did not suit us completely as any recurring inspection needed to be manually recreated after the previous one was signed off. This would have been too labour intensive. However we requested that on completion of an inspection a new one was automatically created at a pre determined frequency - this was introduced within a matter of weeks and was exactly as requested.

Dirk Jan
VP of Engineering in UK
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great experience

4,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

The main reason we selected Setyl was because of the ease with which we can keep track of all our agreements and the users who have access to them. In addition we store the information related to GDPR compliance for those agreements. And it works great for that! Also a big shout out to the support given by the Setyl team, they have been very helpful and have responded quickly to any requests we had!

Nachteile:

So far we are very happy with the product and Setyl has been very quick to respond to any features we felt would enhance the product for us. Like storing the GDPR related information, and the possibility to add pricing per person.

Pete
Head of IT Services in UK
Bildungsmanagement, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent asset management service

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Setyl has been an excellent company to deal with. Very forward thinking and responsive to requests for changes etc.

Vorteile:

Setyl has been a great tool to keep track of assets in our organisation. There are some really useful functions in the service which include the ability to scan a new asset tag with a phone, go straight to the Setyl page and add the new asset. I also like that it can store contracts, keep track of users, and allow a teacher to scan a device they have found to see which student it is assigned to. Setyl as a company are also incredibly responsive to requests and feedback.

Nachteile:

The asset tags could have more variety such as a type that breaks when attempted to remove it, and also a waterproof version.

Ophelia
Executive Assistant in UK
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Simplified our Asset Management

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Setyl has increased a smoother onboarding and offboarding experience for our office managers and has increased overall visibility on how many assets we have with all our employees. We have not yet focused on the agreements side of the tool yet, but that is due to come and we are excited to have Setyl helping us on that front too.

Vorteile:

The layout visualises the structure of onboarding, offboarding and active members and their assigned assets and licenses very clearly. Having the asset inventory so visualised is extremely helpful and handy. We never had such a tool before and tried to manage it with spreadsheets, but Setyl is so easy to understand and use so that it is a joy managing the asset inventory.

Nachteile:

Nothing to like least about Setyl. They are constantly evolving and every new product release is another great addition to the tool.