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Was ist Braintree?

Online-Zahlungs-Gateway, mit dem Nutzer sichere E-Commerce-Transaktionen auf mobilen Plattformen und dem Desktop abwickeln können.

Wer verwendet Braintree?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Braintree Software - 1
Braintree Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Braintree das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Braintree

Braintree

3,9 (70)
0,30 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
9
3,8 (70)
3,8 (70)
3,6 (70)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,30 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
116
4,5 (3.075)
4,4 (3.075)
4,3 (3.075)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Braintree

Stripe
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Adyen
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Worldpay
Am besten bewertete Funktionen
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Mobile Zahlungen
Online-Zahlungen
Zoho Billing
Am besten bewertete Funktionen
Abonnementverwaltung
Steuermanagement
Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
2Checkout
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Zahlungen
Prävention von Zahlungsbetrug
PayPal
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Google Pay
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Mobiler Zugriff
Transaktion-Überwachung
Clover
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Square Payments
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Debit-/Kreditkartenverarbeitung
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Braintree

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,6
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
44%
4
33%
3
7%
2
4%
1
11%
Karl
CEO in Deutschland
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Für Deutschland nicht zu gebrauchen

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Kein Support erreichbar. Die deutsche Nummer funktioniert oft nicht und dient wohl auch nur als Weiterleitung ins Ausland. Trotz meines langjährigen Business Accounts bei Paypal und meines Kaffeehandels wurde die Accounteröffnung für Paypal Braintree für WooCommerce abgelehnt.
Womöglich weil der Shop eine nacht und einen Tag wegen Wechsels von Shopify zu WordPress/WooCommerce nicht aufrufbar war. Die Mail kam auch aus den USA nicht aus Deutschland. Lächerlich und unseriös.

Vorteile:

Gar nichts, konnte diese nur einrichten aber nicht aktivieren.

Nachteile:

nein

Olivia
Olivia
CEO in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Our favourite payment processor

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall, Braintree is the superior payment processor in terms of value.

Vorteile:

What I like the most about Braintree is its low fees and secure platform.

Nachteile:

What I like the least is that it’s sometimes difficult to speak to a human to solve an issue. I also find the PayPal relationship confusing.

Maegan
AP / AR Specialist in USA
Elektrische/elektronische Fertigung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Pretty Good Software With Some Minor Quirks

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Finding certain transactions is pretty easy, so it taking credit card payments. It does what it needs to.

Nachteile:

This is a very minor issue in the grand scheme of it all, but you wouldn't believe how annoying and inconvenient it is. When taking a credit card payment, if you put a comma in the amount of the transaction (ie: $1,000 rather than $1000), it will not accept the transaction, and brings you back to the same page without the credit card number. It is the most infuriating thing I have ever encountered, and when you have a customer on the phone, asking them to repeat the CC number it is quite frustrating. We also can't connect BT to Netsuite so we have to manually enter credit card transactions.

Joseph
CTO in USA
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Nearly every payment option... All In One!

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I have had a great experience overall. They fill the gap between the business owner and paypal, plus they offer integration with SO MANY other payment options. Being able to accept digital wallets is a very future focused offerring.

Vorteile:

I really like the ability to accept so many payment options... Paypal, Venmo, Apple Pay, Google Pay, Credit/Debit... All from one platform!

Nachteile:

The fees for gateways are a little higher than just a credit/debit card. But, the credit/debit fees are lower than pretty much everyone else.

Matyas
Head of Digital in Ungarn
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

It's alright if you don't have a better available option

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Quite frustrating.
We didn't have any other viable option available in our region for years so we had to work with Braintree, but from early on we were awaiting the day we could break free. This finally happened a few weeks ago. Thank you for helping our business accept online card payments in the last few years, but there are simply better options out there at this point.

Vorteile:

When we started using Braintree in early 2019, it was the only available payment solution in our region that was integrated with the online reservation system we are using. So what we liked most was its availability to us, and we weren't too picky about the other aspects as long as it was usable, which it was. We recently discontinued the use of Braintree since another, better option became available in our region.

Nachteile:

The software itself works okay but the security / anti-fraud settings that we had to apply were determined by Braintree based on the account activity. A year or two ago, we had one instance when someone was trying to use multiple cards during 1-2 days (possibly with crooked intentions) and as a result, we were obligated to change our security settings which are still in force today, and which resulted in that a number of honest customers weren't able to finish their booking since then: if they make 3 of any tpye of mistakes during the payment process, the card and/or email address are blocked for the transaction. Meanwhile, no suspicios activity has been seen on our account ever since the one incident. Our billing address changed in 2020 (!) and support was still not able to update it on the statements, it had something to do with a different intermediary partner that we had to use through Braintree because of our region (Hungary). We just gave up writing emails about it at some point. Being able to accept Amex cards through the software was also a painful process that took several weeks at the very least. Customer support is friendly but really slow in dealing with issues. We had numerous issues that took months (!) of emails to resolve, but I should also note that was during COVID times.