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Was ist Avaya Cloud Office?

Avaya IP Office ist eine cloudbasierte und On-Premise-Kommunikations- und Kollaborationslösung, die für kleine und mittelständische Unternehmen entwickelt wurde und die Verwaltung der digitalen Kommunikation über automatische Vermittlungsstellen, automatische Anwahl, Konferenzen, Voicemail-to-E-Mail, Anrufweiterleitung und mehr unterstützt.

Wer verwendet Avaya Cloud Office?

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Avaya Cloud Office

Avaya Cloud Office

4,2 (39)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
11
Keine Integrationen gefunden
3,8 (39)
3,6 (39)
3,9 (39)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
24,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
94
13
4,0 (271)
3,9 (271)
3,6 (271)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Avaya Cloud Office

8x8 Work
Am besten bewertete Funktionen
Anrufer-ID
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
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Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
Slack
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Nextiva
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
Genesys Cloud CX
Am besten bewertete Funktionen
Automatische Anrufverteilung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Help Lightning
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kalenderverwaltung
Sichere Datenspeicherung
Webex
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video

Bewertungen über Avaya Cloud Office

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
26%
3
18%
2
3%
1
3%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Avaya IP Office

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, It's a great software. Allows you to make phone calls remotely from the office number without needing a physical phone. This software helped our company thrive during the pandemic and working from home.

Vorteile:

Easy integration, easy to use. Avaya IP Office, allowed us to work remotely through the pandemic with only needing access to our laptop.

Nachteile:

Avaya is a bit outdated, limited features and requires VPN.

Christopher
Application Analyst in USA
Non-Profit-Organisation Management, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Very Approachable Phone System

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

I enjoy the level of customization I'm allowed as an end user through the Self Administration portal. I think maybe my favorite feature is the Personal Directory but the ability to toggle myself on and off of "Do Not Disturb" has been such a huge help throughout the pandemic while we've worked remotely. All in all, I appreciate the platform and would say I'm rather fond of it, although I wouldn't consider myself a cheerleader.

Nachteile:

Many of the "manual" (read: dial in to access) configuration features are cumbersome and difficult to access. Also, maintaining several profiles - the phone itself, your web portal, your voicemail profile - can be frustrating. Sometimes it feels like there are too many options and having to sift through them all to find the correct one for what I want to do can be daunting.

Patrick
CEO in USA
Telekommunikation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Avaya Cloud? Yikes..

1,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

No pros. Might be if you could get the phone system setup. It took 3 months then I cancelled. They don't have time for new customers it seems.

Nachteile:

Signing up with Avaya was the biggest mistake I have made in a long time. You here about all the software, integrations and see the amazing advertising team kicking but. What you don't know is that Avaya is very unorganized. The sales team did an okay job at getting me setup, however once it came to porting, getting the phones programmed and gathering information about basic phone system setting the nightmare begins. The sales guys and setup teams seem to have no communication with each other. Once I was with the setup team they changed ordered me an extra $45 a month for 11 vanity numbers. Those vanity numbers are free with my existing provider. I was asked the same questions at least 9 times as I was switched from one person to another to another to another over and over. Two and a half months later I have had enough and asked for a refund on all the phones. They countered with an okay offer to refund me all the money I paid on the phones but then I told them about the vanity numbers and the change order and they called it hold numbers for when... lol here it is when my port numbers come in. So I guess they are charging me that in for holding the same for the numbers I have to port when we are waiting the 2.5 months for them to get me setup. Also.. they charged me monthly already with no phones even programed. I would steer way clear of this company. After I asked them what about the vanity numbers they have not responded to an upset customer now for 5 days. It's been a un

Roula
Assistant in Kanada
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Avaya survey

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Good experience

Vorteile:

Easy to use and very fast to manipulate

Nachteile:

Nothing at all I can’t complain about it

Gregorio
IT MANAGER in Mexiko
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

It is a powerful tool to manage communications within the organization.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The system is very robust and stable, the failures experienced are minimal and the service received from the equipment is great.

Vorteile:

The IP telephony has helped us solve major operational problems, in addition the system has several tools that allow you to have a good administration, the configuration is relatively simple and maintenance is simple. In addition you can add other optional benefits such as voicemail, call recording, the Avaya Equinox app among many other features.

Nachteile:

The equipment and licenses are expensive, there are rumors that the system will disappear what creates this expectation if we have made the right investment.