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Was ist Sage CRM?

Mehr als 15.000 kleine und mittelständische Unternehmen auf der ganzen Welt nutzen Sage CRM jeden Tag, um den Umsatz und die Geschäftsproduktivität zu steigern und jede Kundeninteraktion zu zählen.

Die Lösung wird von dynamischen, wachsenden Unternehmen verwendet, die neue Wege suchen, um mit Kunden zu interagieren, die Macht der sozialen Medien und die neuesten mobilen Entwicklungen zu nutzen, damit ihr Geschäft weiter wächst.

Wer verwendet Sage CRM?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Sage CRM

Sage CRM

3,5 (67)
45,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
7
3
3,2 (67)
3,4 (67)
3,5 (67)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
205
4,4 (4.058)
4,3 (4.058)
4,4 (4.058)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Sage CRM

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
LiveAgent
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Inbox-Management
Proaktiver Chat
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Elektronische Zahlungen
Scheckausstellung
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Standard ERP
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Bestell-Management
Inventarverwaltung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Intercom
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über Sage CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,2
Kundenservice
3,5
Funktionen
3,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
28%
4
27%
3
21%
2
13%
1
10%
Esther
Esther
Business Development Manager in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sage is an excellent resource for account management

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able to arrange a delivery based on the captured data

Vorteile:

I liked the ease of updating accounts and billing clients.

Nachteile:

I found the process complicated and not as user friendly as it could be to load a client account.

Dawn
International Sales and Export Coordinator in UK
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CRM - make it work for you

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Using Sage CRM has been and still is a positive experience for me, due to it being set up to do exactly what I need it to do, makes my job so much easier. It has a really informative dashboard and it's search facilities make finding customer records an absolute breeze even with the tiniest bit of information to search on. the ability to schedule task, appointments and reminders is a great help plus the ability to set these up for colleagues, much more streamlined that having to send emails or set up calendar invites for things; overall Sage CRM is a great bit of software

Vorteile:

I really loved that our Systems Integration Team could custom build workflows so applications within CRM work exactly as we needed them to and showing data which was relevant to us rather than having 'out of box' generic options

Nachteile:

Sometimes workflows could be 'click heavy' which couldn't be changed but only a minor niggle - plus points far outweighed this downside

Hannah
HR and Accounting Specialist in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Not a fan of Sage CRM

2,0 letzten Monat Neu

Kommentare: We opted to use a different CRM for our main CRM needs because we felt like there were better CRM options and features in a different product.

Vorteile:

The fact that we can store Software renewal information in the system and use for software renewal billing reminders.

Nachteile:

How hard the product it is to use and the pricing.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sage Software

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.

Vorteile:

I have been using Timberline/Sage for almost 25 years now. I have watched it go from DOS based to Windows based. This is excellent software for construction companies as it handles everything from AP to GL to JC and PR. It is pretty easy to use and I like that you can connect it to Microsoft Access and be able to get any info out of it that you want if there isn't already a canned report.

Nachteile:

There are areas such as billing that could definitely be improved upon. I'm not that crazy about the contracts module because it doesn't give you subtotals and it doesn't allow you to put change orders separately which most GC's require that we do so I have to resort to Excel spreadsheets to do their billing form and then input it into Sage for accounting purposes.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good CRM but not very user-friendly

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important aspect.

Vorteile:

The in-built business processes are good and very basic to deploy in the initial stages

Nachteile:

Well a long list I have for this section: 1. Pathetic customer support 2. Less competent product knowledge to "customer support specialist" 3. Not user friendly software 4. Lot of technical backed problems