Was ist Sage CRM?

Mehr als 15.000 kleine und mittelständische Unternehmen auf der ganzen Welt nutzen Sage CRM jeden Tag, um den Umsatz und die Geschäftsproduktivität zu steigern und jede Kundeninteraktion zu zählen.

Die Lösung wird von dynamischen, wachsenden Unternehmen verwendet, die neue Wege suchen, um mit Kunden zu interagieren, die Macht der sozialen Medien und die neuesten mobilen Entwicklungen zu nutzen, damit ihr Geschäft weiter wächst.

Wer verwendet Sage CRM?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Sage CRM bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil)

Über den Anbieter

  • Sage
  • 1981 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, China, Deutschland, Indien, Japan und 3 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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Sage CRM – Videos und Bilder

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Sage CRM Funktionen

  • Kampagnenmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

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Bewertungen über Sage CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,1
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
26%
4
27%
3
23%
2
13%
1
11%
Esther
Esther
Business Development Manager in Südafrika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Architektur & Planung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Sage is an excellent resource for account management

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I was easily able to keep track of our data base and bill customers I also. Liked being easily able to arrange a delivery based on the captured data

Vorteile:

I liked the ease of updating accounts and billing clients.

Nachteile:

I found the process complicated and not as user friendly as it could be to load a client account.

Verifizierter Rezensent
Controller in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Sage Software

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall I like the software but there are definitely areas where it could be improved.

Vorteile:

I have been using Timberline/Sage for almost 25 years now. I have watched it go from DOS based to Windows based. This is excellent software for construction companies as it handles everything from AP to GL to JC and PR. It is pretty easy to use and I like that you can connect it to Microsoft Access and be able to get any info out of it that you want if there isn't already a canned report.

Nachteile:

There are areas such as billing that could definitely be improved upon. I'm not that crazy about the contracts module because it doesn't give you subtotals and it doesn't allow you to put change orders separately which most GC's require that we do so I have to resort to Excel spreadsheets to do their billing form and then input it into Sage for accounting purposes.

Tiaan
Tracker in Südafrika
Logistik & Lieferkette, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

SAGE CRM - The honest reveiw

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Good , it was pleasant and could work within a day of playing around with the setting and options

Vorteile:

Easy to learn - the more you work with it , the easier it becomes. Save time and sales is all about time management

Nachteile:

The resources intensiveness , entry level computers will not do good with the is program It needs a high speed intenet to not get frustrated with the slowness

Ashton
Admin manager in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

NOT user friendly!

1,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: It doesn't work. There is WAY too much "technical jargon" that the average employee doesn't understand. You need a degree in IT and coding just to figure out how to change a field or what a field even means or is asking for. There is very little support for crm. You HAVE to use 3rd party contractors who charge you every single time you have an issue or don't understand what the extremely unclear technical language is asking for. The training is very limited and minimal. All around terrible product for these reasons.

Vorteile:

Nothing about this system I like it's awful

Nachteile:

It doesn't work. There is WAY too much "technical jargon" that the average employee doesn't understand. You need a degree in IT and coding just to figure out how to change a field or what a field even means or is asking for.

Verifizierter Rezensent
Marketing Analyst in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good CRM but not very user-friendly

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It was a great learning for us that comparison of the software before purchasing is an important aspect.

Vorteile:

The in-built business processes are good and very basic to deploy in the initial stages

Nachteile:

Well a long list I have for this section: 1. Pathetic customer support 2. Less competent product knowledge to "customer support specialist" 3. Not user friendly software 4. Lot of technical backed problems