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Was ist White Label Loyalty?

White Label Loyalty ist eine Loyalitäts- und Marketingplattform, die es Unternehmen ermöglicht, Kunden zu gewinnen, zu verstehen und zu binden. Gleichzeitig werden nahtlose maßgeschneiderte Prämienerlebnisse angeboten. Die flexible Architektur der Plattform ermöglicht es, über Transaktionen hinauszugehen, um ein vollständiges Bild der Aktivitäten deiner Kunden zu erstellen. Die konfigurierbaren Regeln des Reaktor-Moduls belohnen jedes Kundenverhalten. Nahtlose Integration über eine API und Durchführung datengesteuerter Kampagnen.

Wer verwendet White Label Loyalty?

Flexible Architektur und modulare Technologien eignen sich perfekt für jeden Anwendungsfall in Unternehmen. Die Lösung bedient mittelständische Unternehmenskunden unter anderen aus den Branchen Einzelhandel, Verbrauchsgüter, E-Commerce und B2B.

Wo kann White Label Loyalty bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • White Label Loyalty

Support für White Label Loyalty

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Algerien, Bahrain, Belgien, Deutschland, Dänemark und 28 weitere

Sprachen

Englisch

White Label Loyalty Kosten

Startpreis:

1.999,00 £/Monat
  • Keine kostenlose Testversion
  • Keine Gratisversion

White Label Loyalty bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von White Label Loyalty ist ab 1.999,00 £/Monat verfügbar.

Preismodelle

Über den Anbieter

  • White Label Loyalty

Support für White Label Loyalty

  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

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Sprachen

Englisch

White Label Loyalty – Videos und Bilder

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Videos zu White Label Loyalty
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White Label Loyalty Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebot in sozialen Medien
  • Angebotsmanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bonus-Management
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Engagement-Tracking
  • Feedback-Management
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundenaktivitäts-Tracking
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenkarten
  • Kundenportal
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Mehrsprachig
  • Mitgliedschaft-Management
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Treueprogramm
  • Visuelle Analytik
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen für White Label Loyalty

Führe dein eigenes Kundenloyalitätsprogramm mit deiner Marke durch. Belohne Einkäufe und Besuche, erhöhe die Kundenbindung und fördere dein Unternehmenswachstum.
Kangaroo ist eine White-Label-, Omni-Channel-Marketingplattform zur Steigerung der Kundenloyalität. Ideal für kleine Unternehmen und Franchise-Netzwerke.
EngagePackage ist eine in Dubai basierte All-in-one-Plattform für das Kundenengagement, die das Geschäftswachstum vorantreibt und den Geschäfts-ROI steigert.
Influitive – ehemals AdvocateHub – ist eine intelligente Community-Plattform, die B2B-Unternehmen dabei unterstützt, in großem Maßstab Kund*innen zu gewinnen, zu vermehren und zu binden.
Loyalty-Marketing-Plattform für Unternehmen jeder Größe, mit der du deine Kunden im Geschäft, online oder über Mobilgeräte erreichen kannst.
Eine auf Salesforce.com entwickelte cloudbasierte Automations-App für Vertriebskanal- und Treuemarketing sowie Anreize. Alles zur Stärkung der eigenen Marke. Erfahre mehr über Apex Loyalty
Zoho CRM bietet Unternehmen eine komplette Lösung für das Kundenbeziehung-Lebenszyklus-Management
Hilft Unternehmen, Daten über ihre Kund*innen zu durchsuchen, um Einblicke zu gewinnen und ihre Leistung zu verbessern.
Gewinne neue Kund*innen, verbessere die Loyalität und generiere mehr Umsatz mit einer einfachen und dennoch leistungsstarken Lösung.

Bewertungen über White Label Loyalty

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
30%
Carl
Carl
Chief Technology Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Premiere Rewards Partner

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The team over at white-label loyalty (WLL) is top notch! When integrating their products in to our deixa.io web3 platform, their team provide world class support. From being available on short notice, understanding their api, onboarding brands, utilizing their system to onboard customize offers, or assisting in strategies for ensuring users uuid in our system can also be recognized in their system, the WLL team was prepared to handle all of our use cases with extreme efficiency.We are building a company that gamify users actions with Rewards and WLL team is the team we have identified to partner with us on our journey. We highly recommend WLL and are honored to be working with such a professional team!

Nachteile:

There is not a sandbox list of brands that we can use during testing, to test the gift card or voucher code url. This is an easy fix that I'm sure they will improve now that we have added this feedback.

Daniela
Marketing Director in UK
Bau, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great software with all the right features and benefits for users. Easy to use with great aesthetics

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The overall experience has been good with a good working relationship.

Vorteile:

Easy to use and possibility to customize to meet the needs of users

Nachteile:

The AI learning aspects are a little hit and miss and sometimes quite a bit of manual intervention is required.

Lucy
Shopper Brand Manager in UK
Chemikalien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quick deployment

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Really positive - fantastic team, very reactive

Vorteile:

Great hub of content and information to build a good knowledge base

Nachteile:

After looking at one entry it would take you back to the start rather than latest page

Tony Bach
Director of Strategic Partnerships in Dänemark
Finanzdienstleistungen, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

State of the art loyalty platform

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: WLL was able to understand and bring out our vision, which gave us confidence they were the right partner.

Vorteile:

Ease of use, smooth implementation, and wide use case coverage including being at the forefront of market movements, eg. ready for the Metaverse.

Nachteile:

Not a big/well-known brand so had to do heavy due diligence process prior to selection.

Petra
Marketing Specialist in Slowenien
Bankwesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

It really works and offers possibilities for deeper insights

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The pilot was a great experience as WLL proved to be very reliable, responsive, proactive, timely, easy to work with.

Vorteile:

The SW is very intuitive, easy to use, flexible/adaptable

Nachteile:

Segmented approach to users (reward scheme and communication) would be great!

Antwort von White Label Loyalty

vor 2 Jahren

Hi Petra, Thank you so much for leaving a review, we're also thrilled the pilot was such a success. I just wanted to clarify that we do have a thorough segmentation engine, which also works to send personalised communications. Unfortunately, there were extenuating circumstances due to the pilot tight timelines and other integration limitations, which did not allow for the full capabilities to be rolled out immediately but would work for full launch. I hope this clears things out. Kind regards, Kristyna from White Label Loyalty

Olivia
Brand Manager in UK
Lebensmittelproduktion, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great support throughout and ongoing

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The team is always on hand to support, answer any questions you have, and flex with you to make the end result exactly what you want it to be. As it was a learning process for us as a business having never dealt with apps before, there were some elements we were uncertain of going into it, but WLL worked with us throughout to make changes, additions and improvements to get it to where it needed to be.

Nachteile:

Some elements of the back end can be confusing to use (for someone with no app/developer experience) however the team is always on hand to answer any queries, provide guides, or set things up for you so not an issue really.

Guy
General Manager in Israel
Finanzdienstleistungen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

An excellent experiance with White Label Loaylty

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Easy of use, clarity, simple integration, API first

Nachteile:

A few features are missing on the multi-tannet management side. But ELL are working on it

Phil
Account Director in UK
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Wavin Rewards App

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: - Very good experience with the whole team - from buying to onboarding and launch
- Received knowledgeable feedback and advice throughout the process
- The solution makes it really easy to launch a loyalty program
- Continuous support included & ticketing system works well
- Customers really enjoy the program

Vorteile:

Flexible, modular solution that fits my company's needs - Easy to use admin console to manage the program - Out of the box solution that is branded to your needs - Cheaper solution without the cost of development - API-first so easy to integrate - Good reporting and analytics available - Very professional and friendly team to work with - Technology get constant updates & improvements

Nachteile:

Like most digital platforms there is a learning curve and understanding the functionality requires a little guidance and tuition.

Monica
Consumer Data Steward in UK
Konsumgüter, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great service

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The relationship is really good and they are flexible to our needs. The way their technology integrates is great, which makes our life easy

Nachteile:

I think contract management could be improved at WLL side

Jody
Proposition Manager in UK
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Straightforward solution

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Very positive.

Vorteile:

We were able to implement a Reward system for Members of the Society. The solution has landed well, and our members find it easy to use. From an admin perspective - it is also helpful and uncluttered.

Nachteile:

As with all integrations - it is important both sides understand the capabilities/limitations of existing/new systems.