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Was ist DoorLoop?

Martin-Luther-King-Verkauf: Erhalte 50 % Rabatt auf deine ersten zwei Monate, wenn du bis Freitag, den 20. Januar, beitrittst. Erhalte eine vollständig anpassbare Immobilienverwaltungssoftware, mit der du deine Immobilien von einem Ort aus verwalten kannst.

Unbegrenzte kostenlose Schulungen, Unterstützung und Migration sind enthalten. Probiere die kostenlose Testversion aus, keine Kreditkarte erforderlich.

Die Plattform von DoorLoop hat mehr als 30 Millionen US-Dollar an Geldern gesammelt und wird für Hunderttausende von Einheiten in über 100 Ländern eingesetzt.

Wer verwendet DoorLoop?

DoorLoop wurde für Immobilienverwaltungen, Verwaltungsunternehmen, Eigentümer, Vermieter, Investoren und alle, die Immobilien verwalten, entwickelt.

DoorLoop Software - 1
DoorLoop Software - 2
DoorLoop Software - 3
DoorLoop Software - 4
DoorLoop Software - 5

Du bist nicht sicher, ob DoorLoop das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

DoorLoop

DoorLoop

4,9 (568)
59,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
3
4,7 (568)
4,7 (568)
4,9 (568)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
6,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
15
89
4,3 (18.867)
4,6 (18.867)
4,3 (18.867)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu DoorLoop

Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Numbers
Am besten bewertete Funktionen
Dateitransfer
Daten-Import / -Export
Suchen / filtern
SimplifyEm
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Finanzmanagement
Mieter-Nachverfolgung
Innago
Am besten bewertete Funktionen
Miet-Nachverfolgung
Mieter-Portal
Online-Zahlungen
Buildium
Am besten bewertete Funktionen
Miet-Nachverfolgung
Mieter-Portal
Online-Zahlungen
QuickBooks Desktop Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Einkommen & Bilanz
Hauptbuch
LandlordTracks
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Dokumentenmanagement
Instandhaltungsmanagement
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Yardi Voyager
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Buchhaltung
Mietmanagement

Bewertungen über DoorLoop

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
11%
3
1%
2
0%
1
0%
Todd
Todd
Managing Broker in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

User Friendly

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

User Friendly. DoorLoop adds features regularly Tenant Portal. Vendor Portal.

Nachteile:

None at this time. I enjoy their continued adding features

Daniel
Property Manager in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

New to DoorLoop & love so far

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: So far 4.5 out of 5. Some hiccups on the set up process (processing limits for receiving and sending funds was EXTREMELY low) and took days to get resolved. I don't like the 3rd party processing partner so far as they are hard to get ahold of to address any issues. I have used Stripe in the past and much easier.

Vorteile:

The set up process was helpful as there are some onboarding calls and demos to watch. The extensive reporting/features really help automate the workflow and efficiency of the bookkeeping

Nachteile:

The lack of direct phone service when there are customer support issues. Submitted tickets to request a callback and then not getting one is very frustrating. I was 99% sure phone support would have included a direct phone number to the service center, but the online support can take hours to get a response. Also the payment processing time is slow. There needs to be an option for expedited funds if there already isn't one. I am new

Joey
Joey
Admin in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Forces you to talk to "Customer Success Team" to cancel account. Charges you after anyway

3,0 vor 2 Wochen Neu

Vorteile:

Site was fine. Lacked the specific features I needed, so I cancelled.

Nachteile:

Billing practices and not being able to cancel your account with a button.

Lynne
Property Manager Owner in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

One Year of DoorLoop

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: The whole staff has been very pleasant to work with. Having a personal training person has been very appreciated. He has checked on my progress, kept in contact with me and made sure that the transition to DoorLoop went smoothly.
I have enjoyed the webinars that I have been able to attend. The information was very helpful.
I would recommend DoorLoop to any property owner or manager.

Vorteile:

I have worked with DoorLoop for a year now. I have learned a lot from this program. It keeps excellent track of all of the rents, payments and financials for me. It has eased the management of my rentals. All the updates they have done over the last year have made the whole programs even more efficient.

Nachteile:

Very few things that I don't like. I wish units would be separated on the owner monthly report, for ease of identification.

Antwort von DoorLoop

vor 3 Monaten

Lynne, Thank you so much for leaving a review, we know that you're busy and your kind words mean so much to us. We'll continue improving the system, and make sure that the product team hears about your request on how we could make DoorLoop even better!

Dustin
Owner and Manager in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Perfect Property Management Solution if you love Automation

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Honestly, it's been a game-changer for me. As a one-employee company that relies on contractors to subcontract work to, it feels like DoorLoop is handling a lot of the "back office" work while I can make sure that the key functions are being done to move the business forward.

Vorteile:

The reason I chose DoorLoop is that it was one of the ONLY solutions that had Zapier integrations. For property managers, Zapier is a must have automation tool, but unfortunately many other tools on the market for managing rentals don't support it. This was the primary reason I chose DoorLoop, but so many other surprises have come along with it, such as the customizable website and tenant portals to continue to grow our companies barnd.

Nachteile:

The price is higher than other products I was using previously, but honestly, the automations and the value have made it worth it. Still, it may not be great for some folks with only 1 - 2 properties. For those managers with more who are looking for a scalable solution, this is your best bet.