Was ist Canapii?

Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events. As the only supplier with genuine 24/7 customer service, our global team lives and breathes events, no matter their location or size. By being ahead of the innovation curve, we enable our customers to impress their audiences every step of the way.

Conferences, board meetings, webinars, hybrid events, interactive podcasts, press briefings, online training, workshops, you name it. We do it all.

Wer verwendet Canapii?

All organizations and individuals from around the world.

Wo kann Canapii bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Canapii
  • 2020 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Arabisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch und 33 weitere

Über den Anbieter

  • Canapii
  • 2020 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 224 weitere

Sprachen

Arabisch, Bulgarisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch und 33 weitere

Canapii – Videos und Bilder

Canapii Software - 1
Canapii Software - 2
Canapii Software - 3
Canapii Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Canapii
Canapii Software - 1
Canapii Software - 2
Canapii Software - 3
Canapii Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie Canapii vergleichen

Canapii

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Canapii Funktionen

  • Abzeichen-Management
  • Agenda verwalten
  • Angebot in sozialen Medien
  • Aufzeichnung
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Automatische Transkription
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildschirm teilen
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Chat
  • Echtzeit-Übertragung
  • Elektronische Abstimmung
  • Eventplanung
  • Eventregistrierung
  • Gruppenarbeitsräume
  • Host-Steuerung
  • Interaktion mit Zielgruppen
  • Kartenverkauf
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Generierung
  • Live-Chat
  • Live-Streaming
  • Livestream-Produktion
  • Marken-Management
  • Mehrere Kamera-Feeds
  • Mobiler Zugriff
  • Networking
  • Online-Anmeldung
  • Persönliche Nachrichten
  • Privater Chat
  • Präsentations-Streaming
  • Publikumsanalysen
  • Rednerprofile
  • Registrierungs-Management
  • Sitzungsaufzeichnung
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Streaming
  • Sponsoren-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Teilnehmer-Tracking
  • Teilnehmerprofile
  • Veranstaltungspläne
  • Videokonferenzen
  • Virtueller Empfangsbereich
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zwei-Wege-Audio und -Video

Alternativen für Canapii

Die moderne Webinar-Plattform, die entwickelt wurde, um tolle Webinars abzuhalten, deine Zuhörerschaft zu erweitern und Kunden auf dem nächsten Schritt zu begleiten. Erfahre mehr über BigMarker
Komplett individualisierbare Marken-Apps für Veranstaltungen, Konferenzen und Messen. Einfach zu erstellen. Schwer aus der Hand zu legen. Die Teilnehmer*innen werden die App lieben. Erfahre mehr über Webex Events (Formerly Socio)
If your event is Live, Hybrid or Virtual we have the all-in-one platform that will help save time, help your budget and mitigate risk.
End to end virtual event platform.
Meetmaps is the event management software to organize one event or all your events, for face-to-face, hybrid or virtual format.
At MeltingSpot, we are building a new Home for Communities.
Flash-basierte Webkonferenz- und Kommunikationssoftware für Unternehmen.
Jumbo is a fully integrated and customizable virtual events and live streaming software tool.
Zuddl ist die einfachste und unkomplizierteste Möglichkeit, virtuelle, wirkungsvolle und immersive Veranstaltungen zu organisieren, die niemand vergessen wird.
Invent App provides an intuitive and customized platform for your virtual, in-person or hybrid event on all supports (web/mobile app).
ClickMeeting ist eine browserbasierte Webinar-Lösung, mit der Webinare in Unternehmen jeder Größe eingesetzt werden können. Erfahre mehr über ClickMeeting
Must helps companies' and event organizers' ecosystems to connect, matchmake, network, exhibit, celebrate, collaborate and innovate.
Benutzerfreundliche All-in-One-Plattform für das Konferenzmanagement, einschließlich Teilnehmermanagement, Abstract-Verwaltung, Livestreams und Videos sowie Networking-Features. Erfahre mehr über Converia

Bewertungen über Canapii

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
38%
3
6%
Florin
Business Manager in Deutschland
Groߟhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Persönlicher Erster Eindruck

4,0 letztes Jahr

Vorteile:

Die multilinguale Platform und die einzelnen Terminbuchungen

Nachteile:

Besserer Überblick was ist gerade live ist

Antwort von Canapii

letztes Jahr

Hi Florin, thank you for sharing your feedback with us! We're happy to know that the networking features and the translation functionalities benefited your event experience. We're always evolving, trying to find new ways to make our platform even more intuitive and engaging at the same time.

Verifizierter Rezensent
Partner Business Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great platform

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Virtual conference atendee

Vorteile:

Easy to use, powerful and intuitive - best conference platform

Nachteile:

A tutorial for new users would be appreciated in future

Antwort von Canapii

letztes Jahr

Thanks for sharing your feedback with us! We are trying to make our platform even more intuitive for our users. This being said, we have recently introduced our help center for both event organizers and attendees. We are populating it with as much knowledge as possible. If you do not find what you are looking for, then let us know! Our team is always here to help.

Jennifer
Recruiter in USA
Essen & Trinken, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Happy with Canapii

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It was very good overall experience. I was able to get tech support, resources and personalized service from my contact [SENSITIVE CONTENT]. She provided exceptional service and guidance to help me get my event set up to perfection.

Vorteile:

Working from the back end and seeing the beautiful we page that showcased the company. It had so many features, chats, videos, messaging.

Nachteile:

It could have been something wrong with the software or my network but for one hour I could not log into my event. I tried using Chime and I tried using Teams to start a live session but neither worked. Some of my attendees said they had trouble logging in a they didn't know how to get on. But for the most part I knew how to navigate and was able to guide them.

Mario
Channel Account Manager in Deutschland
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Easy handling

3,0 vor 10 Monaten

Vorteile:

Really easy handling no complexity at all

Nachteile:

not to much features, good oversight at all

Amr
Instructional Designer. in Ägypten
Hochschulbildung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Engaging Virtual Event Platform.

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Canapii helps me network with colleagues and have productive conversations with my industry leaders through virtual events and webinars. It's a distraction-free platform that makes it easy to create, manage, and access my previously attended events, all within one simple dashboard.

Vorteile:

I like The main dashboard (Master Console) because it has a simple design and allows me to manage and see all the events I'm attending or hosting in one place. Also, the fixed header menu of the event page has the most needed tools and features that both attendees and hosts need to manage their profiles, find information, interact and have a successful event.

Nachteile:

The android mobile application needs more enhancement to deliver a better User Experience.