Was ist Sibme?

Sibme empowers teams, schools, institutions, and learning organizations to create meaningful job-embedded learning experiences that is people-driven and interactive.

Enable more frequent and authentic conversations about the work you do on a daily basis and improve skills on your teams today!

Wer verwendet Sibme?

Sibme powers K12, Higher-Education, and Corporate learning and development programs.

Sibme – Details

Sibme

2013 gegründet

Sibme – Details

Sibme

2013 gegründet

Sibme – Videos und Bilder

Videos zu Sibme
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Sibme

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Startpreis

Nicht verfügbar
500,00 $/Monat
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Sibme – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Videos

Funktionen von Sibme

  • API
  • Ablaufplan
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Fragen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Asynchrones Lernen
  • Autorensysteme
  • Benutzer-Management
  • Beurteilung-Management
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Fortschrittsbericht
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Inhalt-Bibliothek
  • Interaktives Lernen
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurs-Veröffentlichungen
  • Kurse mit Kursleiter
  • Lernmanagement
  • Mehrsprachig
  • Mobiler Zugriff
  • Multimedia-Unterstützung
  • PowerPoint-Konvertierung
  • Quiz
  • SCORM-Compliance
  • Selbst-Lernen
  • Synchrones Lernen
  • Video-Management
  • Zertifizierung und Lizenzierung
  • interaktive Inhalte

Siehe die vollständige E-Learning Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Asynchrones Lernen
  • Aufgabenmanagement
  • Autorensysteme
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung der Kompetenzen
  • Beurteilung-Management
  • Content-Management
  • Content-Sharing
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Einmalige Anmeldung
  • Empfehlungen
  • Engagement-Tracking
  • Fortschrittsbericht
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kursbibliothek von Drittanbietern
  • Lernmanagement
  • Mehrsprachig
  • Microlearning
  • Mitarbeiter-Engagement
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiterportal
  • Mobiles Lernen
  • SCORM-Compliance
  • Selbst-Lernen
  • Self-Service Content Curation
  • Self-Service Portal
  • Soziales Lernen
  • Studentenportal
  • Synchrones Lernen
  • Trainingsmanagement
  • Umfragen & Feedback
  • Verwaltung von Trainings-Aufzeichnungen
  • Video-Unterstützung
  • Videokonferenzen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • interaktive Inhalte

Siehe die vollständige Learning Experience Plattformen Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Asynchrones Lernen
  • Aufgabenmanagement
  • Autorensysteme
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beurteilung der Kompetenzen
  • Beurteilung-Management
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Content-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Learning-Unternehmen
  • Einmalige Anmeldung
  • Fortschrittsbericht
  • Fortschrittsverfolgung
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Klassenbücher
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurs-Tracking
  • Kursverwaltung
  • Leistungskennzahlen
  • Lernmanagement
  • Lernpfade/-verläufe
  • Mehrsprachig
  • Mitarbeiterportal
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • SCORM-Compliance
  • Selbst-Lernen
  • Self-Service Portal
  • Soziales Lernen
  • Synchrones Lernen
  • Talent-Management
  • Tests/Bewertungen
  • Trainingsmanagement
  • Umfragen & Feedback
  • Unternehmen/Geschäft
  • Videokonferenzen
  • Zertifizierung und Lizenzierung
  • Zertifizierungs-Tracking

Siehe die vollständige Lernplattformen Liste

Alternativen für Sibme

Mehr Alternativen zu Sibme

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
138
4
44
3
9
2
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Verifizierter Rezensent
Regional Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Works well with struggling teachers

5 vor 12 Monaten

Vorteile:

This software works well when trying to develop struggling teachers. It allows you to give them feedback from actual lessons with the chance for them to see themselves. True growth can occur when used correctly.

Nachteile:

Its a little hard to configure in the beginning but smooth after you play with it for a while...

Allisn C.
Educational Consultant in USA
Bildungsmanagement, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Comprehensive and private

5 letztes Jahr

Kommentare: Great! As an instructional coach, private conversations that are non-evaluative need lead to growth. Teachers can be more vulnerable when looking at evidence when they know it is between us and that the evidence is there when they are in the coaching cycle.

Vorteile:

The tool allows for private goal setting, communication, and evidence collection.

Nachteile:

As a stand-alone and private tool, in education, it can feel like “one more thing.” I have to emphasize the fact that privacy features also mean it is self-contained.

Kyler B.
Sr Associate, Core Model Operations in USA
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Strong Mission and Responsive Staff, but Glitchy Product

3 vor 12 Monaten

Kommentare: It's a promising platform that has helped us unlock sharing potential in our organization. However, it feels on shaky technological ground for the ways our team uses it. As the administration liaison, I spend too much time putting out small fires and trying to understand what is a Sibme issue versus something a team member is doing wrong.

Vorteile:

The core features are usually solid and intuitive to new users - adding team members, uploading and commenting on videos. As an education leadership coaching organization with over 50 coaches, we have used Sibme to help our coaches re-watch and improve upon their own practices by letting development conversations be grounded in real examples of their work. Plus, other non-coaching staff now have an easy window into coaching without pestering coaches! In our COVID virtual coaching environment, grounding org learning in video sharing was invaluable. It saves everyone time and the collaboration features to enhance this org learning (commenting, sharing, tagging pre-set categories) are easy to use.

Nachteile:

Though the core service is solid, I encounter tech glitches and question marks at a frustratingly high rate. It's small things - user permission mismatch across pages, confusing naming conventions (the account wide "Admin-User-Viewer" and Huddle-level "Admin-Member-Viewer" have very similar names but different meanings, which is confusing), audio issues for uploads, and several areas of confusion or disconnect in the new Zoom-Sibme "Conference" integration. This latter piece would have been excellent to use in the COVID virtual coaching environment, but was troublesome enough that our team never meaningfully used the integration. More robust and coherent help guides on the Zoom-Sibme integration (with video!) would be a good start. Our customer service manager is very responsive and solutions-oriented and I'm grateful for her! But technical solutions seem slow and often incomplete.

Tara M.
Teacher in USA
Bildungsmanagement, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Software for Covid Times

4 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall, it is an easy private platform that is great for one on one coaching through easily uploads and ideal for schools during current times (pandemic).

Vorteile:

As a teacher, we would use Sibme to record ourselves teaching a lesson and send it to our Sibme coach who would then comment, reflect, and provide tips via the software site as opposed to coming onto campus physically during a pandemic.

Nachteile:

Some of the aspects of the uploading can be fitful. I would try uploading videos off wifi, because it seems to glitch up more when on it.

Patrick C.
Director of Teacher Induction and Development North Carolina New Teacher Support Program in USA
Bildungsmanagement, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Ease of implementation - multiple industry uses

5 letztes Jahr

Kommentare: We have been thoroughly pleased with the product and would recommend to others in higher ed or responsible for supporting early career teachers.

Vorteile:

Very intuitive user interface, security/mobility of content, multiple uses to support interaction between small groups of educators or to support large conference-style events, efficiencies built into product and customizable by responsive development team.

Nachteile:

Communication from within the system to end users can be excessive - ability to opt out of messages is a feature but less prominent in the user interface. Some analytics of interest are not yet available, but responsiveness of development team speaks to SIBME's ability to be adaptive.