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Was ist FedEx Ship Manager?

Versandplattform, mit der Unternehmen Online-Bestellungen, Kundenprofile, Verlaufsaufzeichnungen und Abrechnungsprozesse verwalten können.

Wer verwendet FedEx Ship Manager?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

FedEx Ship Manager Software - 1
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FedEx Ship Manager Software - 3

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FedEx Ship Manager

FedEx Ship Manager

4,3 (40)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
Keine Integrationen gefunden
4,2 (40)
4,4 (40)
4,1 (40)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
19,99 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
69
22
4,7 (1.143)
4,7 (1.143)
4,9 (1.143)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu FedEx Ship Manager

ShippingEasy
Am besten bewertete Funktionen
Lieferpreisberechnung
Sendungsverfolgung
Versandetiketten
ShipStation
Am besten bewertete Funktionen
Etikettendruck
Lieferpreisberechnung
Versandetiketten
Pirate Ship
Am besten bewertete Funktionen
Lieferpreisberechnung
Sendungsverfolgung
Versandetiketten
ShipMonk
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Produktkennzeichnung
Sendungsverfolgung
Infoplus
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
ShipBob
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Catalog Management
Versand-Management
Logiwa
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsabwicklung
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Neurored TMS & SCM Software
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Sendungsverfolgung
Transportmanagement
BeOne
Am besten bewertete Funktionen
LTL/Shared Truckload
Prognose
Raten-Management

Bewertungen über FedEx Ship Manager

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
15%
3
18%
2
3%
1
3%
Dianna
Dianna
Writer & Content Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Schreiben & Editieren, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to Use & Gets the Job Done

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall I am dry to and when I need to use FedEx I will be using it.

Vorteile:

The thing I liked most was how easy it was to compile all of the orders that needed to be shipped out and then print the labels in an orderly way that wasn’t overly complicated or hard to do. It kept the process quick.

Nachteile:

I would say the thing I liked least was how I can’t check prices for competitors which I understand but it can be frustrating having to go between different sites and compare.

ADRIANO
CFO in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good shipping alternative

4,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Our experience with Fedex so far has been good.

Vorteile:

Fedex services are reliable and efficient.

Nachteile:

Comparing prices with USPS, Fedex is a little higher.

Mark
President in USA
Großhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ship manager usually works, but it is very slow and cumbersom to use

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We finally solved all our ship manager issues by doing several things..
1) we stopped daily pickups (weekly pickup charges are extremely expensive)
2) We started using XPS Ship for all shipments, this way we can easily compare USPS, Fedex and UPS all at the same time, and use the one that fits each shipment the best. Everything from 1 software on one screen and it works directly with Ebay, Amazon, Shopify, Walmart and we can ship with Fedex, USPS and UPS, all from 1 place

Vorteile:

Once you get used to basic screens they are easy to use for everyday ground shipments.

Nachteile:

Software does not have anyway to visibly integrate with with other software programs such as Quickbooks, Amazon, Shopify, etc, so each order must be manually entered, and then tracking info and shipping cost must be manually copied back to each order on the other systems. You cannot easily change the address of an existing customer on the fly, the system assumes anything changed is a new customer, so you get multiple copies of the same customer in your address book.

Jennifer
Director Customer Service in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Survey4561

5,0 vor 8 Monaten

Vorteile:

the service, ease of use and the customer service

Andy
Andy
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Großhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

An essential tool for anyone who uses Fedex regularly!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I would recommend to everyone. The software provides all the information I need to control the flow of fresh flowers from various points and import ports to my location.

Vorteile:

The software provides all the necessary features to make sure I know where my packages are, and when they will arrive. It provides updated information on delays, to keep us "in the know" before our vendors and customers/

Nachteile:

The only con is the limited automated Customer service options. The best way to access their customer service is over the phone with a live individual.

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