Was ist Google Voice?

Sprachanruflösung, die Voicemail-Abschrift, Nummernzuweisung, Anrufweiterleitung, Anrufgruppen und mehr bietet.

Wer verwendet Google Voice?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Google Voice bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • von Google
  • 2012 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • von Google
  • 2012 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Google Voice – Videos und Bilder

Videos zu Google Voice

Kosten ähnlicher Produkte wie Google Voice vergleichen

Startpreis

10,00 $/Monat
Nicht verfügbar
14,99 $/Monat
10,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

Funktionen von Google Voice

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Anrufer-ID
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufverfolgung
  • Anrufverteilung
  • Anrufüberwachung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Call-Center-Management
  • Computer Telephony Integration
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Fax-Management
  • Für Cloud-Telefonsysteme
  • IVR / Spracherkennung
  • Kommunikationsmanagement
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Management der Anruflisten
  • Mobiler Zugriff
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Rückruf-Terminplanung
  • SIP-Trunking
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Syndikat-Gruppen
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Videokonferenzen
  • Virtuelle Erweiterungen
  • Voice-Mail
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Siehe die vollständige Cloud PBX Telefonanlagen Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufverfolgung
  • Anrufverteilung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • CRM
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einkauf & Empfang
  • Hilfe Desk-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Live-Chat
  • Management der Anruflisten
  • Mehrerer Parteien
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Offenes Datenbank-Design
  • Prädiktive Wähler
  • Rückruf-Terminplanung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Tastaturkürzel
  • Telemarketing-Management
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Videokonferenzen
  • VoIP (IP-Telefonie)
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Wissensbasis-Management
  • Überwachung

Siehe die vollständige Telefon Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufverfolgung
  • Anrufverteilung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung und Statistik
  • Berichterstattung über Anrufe
  • CRM
  • Call Screening
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Einkauf & Empfang
  • Fax-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Konferenzschaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Live-Chat
  • Management der Anruflisten
  • Mobiler Zugriff
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Online-Sprachübertragung
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SIP-Trunking
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Umleitung der Anrufe
  • Vereinheitlichte Kommunikation
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Videokonferenzen
  • Voice-Mail
  • Voicemail-Transkription
  • Warteschlangenmanagement
  • Warteschleifen
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige VoIP-Software Liste

Alternativen für Google Voice

Mehr Alternativen zu Google Voice

Erfahrungen mit Google Voice

Alle 215 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
136
4
61
3
13
2
2
1
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Signe J.
Signe J.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Schreiben & Editieren, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent FREE phone service!

5 vor 7 Monaten

Kommentare: Google Voice solves a major problem for me. I love it!

Vorteile:

I have a home office, and I've used a landline number as my business phone for the last 5+ years as a way to keep my business and personal communications separate. (And to prevent me from getting distracted by business calls/texts when I'm spending time with family/friends.) I moved recently and was shocked by the cost of landline service in my new community. I wasn't willing to pay that price so I started looking for alternatives. I chose Google Voice because it gives me a local phone number FOR FREE. Clients can call and text the number; the calls get forwarded to my cell phone and the texts get forward to my email. I have set up a voice mail message for my business, so when I don't answer, clients don't get my personal answering machine message; instead, they get a professional business "out of office" message. I have solved the "don't get distracted by business calls during personal time" issue by using the settings on my phone to only ring for the Google Voice number during business hours. It's the perfect solution and it saves me TONS of money.

Nachteile:

I only have one issue with Google Voice. When calls are forwarded to my phone, clients are directed to my personal voice mail if I hit the "ignore" button to ignore the call. To get the Google Voice business voice mail, I have to let the call ring until it is auto-redirected to my voice mail. This is a pretty minor issue, though; given all the benefits -- and the $0 price -- I am happy to put up with this very minor inconvenience.

Verifizierter Rezensent
Dispatch department manager for hvac in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Long lasting free integratabtle phone services

5 vor 2 Monaten

Kommentare: I've had a great experience. It's one of the longest running apps I've used on a daily basis and Google always keeps it up to date and has consistently brought new integration possibilities out to keep it worthy. Plus it's free. When I've changed carrier services I've always been able to count on voice to have me stay reachable. I never have to worry about keeping the bill paid to keep my number active.

Vorteile:

Its free for text to anyone and any number and calling to any US number is free. Ive been using with the same number for about 10yrs. The Google voice number has lasted longer than my paid carrier numbers. It integrates with paid carriers so texting can be done without an internet connection. Forward incoming calls to your carrier number. Have voicemails transcribed so you don't have to listen to them. Record live telephone calls. Protect your personal number and give businesses your voice number. Did i mention it's free?

Nachteile:

There are a lot of options like recording live calls and voicemail transcribing but it could have so much more but honestly you can perform nearly everything you need from it's free package. It does become an issue with some services because the phone number is considered VoIP or an internet number and not a "real" number and using it to sign up for things can't be done. However; it's becoming more and more accepted as life becomes more intwined with technology

Amanda E.
self employed in USA
Design, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Google Voice

3 vor 7 Monaten

Kommentare: Google voice has been a long time solution for voicemail. It is very useful for voicemail, and keeping a number.

Vorteile:

This software lets me keep a phone number that will not change, even if my cell phone numbers change. This number is also useful in cases where only wifi is accessible.

Nachteile:

When it forwards to my cell number, the recording "you have a call from ..., to answer, press 1", it sometimes malfunctions. I press 1, and it goes to voice mail anyway, causing me to miss the call.

Jennifer R.
Center Manager in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Only one issue that keeps Voice from 5 stars.

4 vor 5 Monaten

Kommentare: Still, overall, I cannot complain, I just have to be super mindful - my system now is that I delete the text on my main phone line, and then go answer it on the voice app.

Vorteile:

II like that Voice is inexpensive (free) and easy to set up. I've been using it now for over 2 years as a line separate from my personal line for work.

Nachteile:

The only con in my opinion is that I wish there was a way to not have the texts come thru and be answerable on my main text screen. It can get confusing, and if I answer the text from my text app on my smart phone, then a client has my personal number. I wish there was a fail-safe way that would prevent this, because when I mess this up, it defeats the whole point of a second line.

Jalonda R.
Jalonda R.
Stay at Home Mom in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Convenient way to call & receive calls

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: My overall experience with Google Voice has been a great one, very helpful when needing my conceal my personal number to place calls or conduct internet searches without typing.

Vorteile:

What I like most about Google voicemail is the anonymity of each caller, and the convenience of using a separate number for professional reasons.

Nachteile:

I have no dislikes about this software, and I hope it remains in place permanently.