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Was ist Lucy?

Lucy ist eine Automatisierungs-Software für den Verkaufsauftragsprozess. Lucy automatisiert die Bearbeitung von per E-Mail eingehenden Kundenbestellungen - vom Posteingang bis zur ERP-Integration. Mit Lucy lassen sich Bestellungen schneller und effizienter abwickeln, was Kosten senkt und den Durchsatz erhöht. Tests haben gezeigt, dass Bestellungen, die manuell 45 Minuten dauern, mit Lucy in unter einer Minute eingegeben werden können.

Wer verwendet Lucy?

Unternehmen mit hohem Bestellaufkommen, Lieferketten, Großhändler, Einzelhändler, Betriebe mit ERP-Systemen und Geschäftsführungsebene.

Lucy Software - 1
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Lucy Software - 4
Lucy Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Lucy das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Lucy

Lucy

4,5 (32)
1.885,00 AU$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
33
7
4,4 (32)
4,5 (32)
4,8 (32)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
2
4,4 (44)
4,6 (44)
4,7 (44)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Lucy

Conexiom
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Auftragsmanagement
Datenerfassung und Übertragung
KOFAX RPA
Am besten bewertete Funktionen
Bilderkennung
Optische Zeichenerkennung (OCR)
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
UniFi
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Dokumentenmanagement
Erinnerungen
Surefront
Am besten bewertete Funktionen
Lifecycle-Management
Produktdatenmanagement
Workflow-Management
Caspio
Am besten bewertete Funktionen
Datenmigration
Projektplanung/Terminierung
Workflow-Management
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Fishbowl
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Inventarverwaltung
STORIS
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Lucy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
31%
3
3%
2
3%
Phillip
Phillip
General Manager - Operations in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great solution to help scale order processing and easy implementation

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Lucy allows the team to eliminate data integrity issues and speed up repetitive order processing across hundreds of orders per day. This allows quicker turn around and reduced manual processing for the team, freeing them up to undertake higher more value-added tasks. The implementation team did a great job quickly onboard us (despite being on a new ERP) and helped to meet critical timelines. The software is easy to scale, with the ability to onboard new customers ourselves and a transparent pricing model.

Nachteile:

More in depth self-service reporting analytics (i.e. daily breakdown of orders processed over a timespan)

Bilgin
Business Development Manager in Australien
Großhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Automating our B2B and B2C business

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We initially hired Lucy to take care of our B2B emailed orders and then started using her for Amazon and other online marketplace orders. Allowing us to self-service and set up our own Trading Partners really accelerated our ability to see the value in Lucy.
Once our customers understood the speed of automatic purchase order processing they were all on board. Lucy has become an integral part of our business and has allowed us to focus on providing better customer service instead of tediously entering orders manually.

Vorteile:

I don’t need to worry about Lucy as a system. She doesn’t break or create complaints internally. She just works.

Nachteile:

It would be great if Lucy could expand to support other parts of our business, like invoices for the Accounts payable team.

Deja
Order Management Specialist in USA
Druck, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Lucy review

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: There are some improvements in the cons I would like to see fixed, its better than our prev. software but could use some adjustments.

Vorteile:

I like that this software is easier to use and captures more data then the previous software we used previously. Love that it lets us know about duplicate PO's that are in Netsuite, so we do not duplicate orders.

Nachteile:

Integration for new parts does not happen in a timely manner. Lucy doesn't read day. month. year format well. It doesnt read the same po's accurately. PO's cant be zoomed in so makes it hard for reviewing orders to verify information due to it being so small. Skips lines dates, money , or stock codes. times it cant read city and state. data correction has had to be made on parts and or dates that did not capture accurately.

Tawny
Customer Service Manager in USA
Elektrische/elektronische Fertigung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent solution for a great price!

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I worked with [SENSITIVE CONTENT] initially, then [SENSITIVE CONTENT] to make sure Lucy was the right solution for our business. There was never any pressure. They were both very consistent and helpful. Always extremely transparent and have worked hard to make sure this has been a great solution for us.

Vorteile:

Lucy was very easy to implement with our ERP using EDI.

Nachteile:

The only real difficulty we've had is the time zone difference being in the US.

Mark
E-Commerce Manager in Australien
Großhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy Processing of B2B Orders in PDF Format

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Incredible service that has helped us process orders quickly while reducing keying errors. It alerts our team members when manual intervention is required (pricing errors, change of addresses, obsolete products). We use LUCY for processing B2B orders emailed in a PDF format from smaller customers without EDI capabilities.

Vorteile:

Easy integration to our ERP. Easy for our customer service team to use, with excellent support service. Will process orders (even with 100+ lines) within a few seconds.

Nachteile:

If customers don’t use our part numbers on their invoices, it does require a bit of work to load translation for future orders. However, this can be done in bulk or as a new order are received.