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Was ist HaloPSA?

HaloPSA ist eine einzelne, umfassende Lösung für MSPs (Managed Services Providers) und Dienstleister. HaloPSA gibt dir die Möglichkeit, dein gesamtes Unternehmen mit leistungsstarken, sofort einsatzbereiten Funktionen zu verwalten. Die Plattform bietet Funktionen wie Zeiterfassung und Abrechnung, erweiterte Berichterstattung, Assetmanagement, Fernzugriff, nahtlose Integrationen, Automatisierung, Projektmanagement und CRM. Über eine intuitive UI kannst du deine Kundenprobleme mit einer unbegrenzten PSA-Lösung (Professional Services Automation) beheben, die auf deine Anforderungen zugeschnitten ist.

Wer verwendet HaloPSA?

Ideal für Managed-Services-Anbieter, die nach einer modernen PSA-Lösung suchen.

HaloPSA Software - 1
HaloPSA Software - 2
HaloPSA Software - 3
HaloPSA Software - 4
HaloPSA Software - 5

Du bist nicht sicher, ob HaloPSA das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

HaloPSA

HaloPSA

4,8 (24)
90,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
106
44
4,1 (24)
4,6 (24)
4,9 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
16,50 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
94
52
4,1 (200)
4,0 (200)
3,9 (200)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu HaloPSA

Claris FileMaker
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Datenspeicher-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CloudBlue PSA
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Ticket-Management
Accelo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
Projektplanung/Terminierung
Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
HappyFox Help Desk
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Help Scout
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
SherpaDesk
Am besten bewertete Funktionen
Hilfe Desk-Management
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
OneDesk
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Ticket-Management

Bewertungen über HaloPSA

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
83%
4
17%
Lucas
Lucas
Director in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Modern PSA for IT Providers and more

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Helpdesk setup, ticket automations, the way billing can be handled and setup, reporting, where do i stop. The product is extremely customisable which allows the product to grow and scale as you do.

Nachteile:

It can get complicated, some UI elements arent everywhere, multiple ways to do the same thing.

Jonathan
Owner in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easily the Best PSA We've Used

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, I have absolutely no complaints with HaloPSA. From our first interaction, the company has been professional and extremely responsive. The product implementation was painless, and support while learning the software has been near immediate. Now that it's in place, our clients have nothing but good things to say about their experience with the software. Ticket submittal and tracking, documentation, a custom service catalog, and countless other benefits have allowed us to provide them with a streamlined professional experience.

Vorteile:

Halo stands out as the most customizable and easy to implement software we've tried. Once the initial learning curve was passed, we've come to realize we can do almost anything we need to from within this software. (So much so that we've been able to save some money and eliminate other products from our stack.) Our clients love the user portal. It's incredibly easy to use and presents a professional, well thought out experience. And, once again, the customizable nature of the software lets us structure it to our practices and procedures instead of forcing us into their methodologies.

Nachteile:

While overall easy to use; there is a bit of a learning curve as to where everything is located within the software. The customizable nature of Halo lends itself to a complicated interface, but the developers have done a wonderful job in making it as intuitive as possible.

Lauren
Office Manager in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Has a Lot of Options and Integration, and Excellent Customer Support

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I think there are so many excellent options to help customize everything for your company, however I have to reach out to customer services for a lot of help as the guides they provide are not always as detailed as they could be. However their customer service always helps me figure out what needs to be done or helps me fix issues. Love it!

Vorteile:

There are SO many ways to customize your company!

Nachteile:

The guides provided are not at comprehensive as they could be.

Andrew
Technical Support in Australien
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Your Service Desk Ticketing Partner

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: The best ticketing application I have used to date. I spend more time in HaloPSA than I do in my own home.

Vorteile:

Ease of customisation, functionality and diverse range of uses. HaloPSA should be used by any serious MSP.

Nachteile:

Some minor annoyances exist, however these purely depend on each individuals workflow and are all easily adjustable.

Dean
Senior System Admin in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quite flexible compared to competition…

5,0 letztes Jahr

Kommentare: Generally speaking, it's relatively easy to learn and our whole team was running pretty smoothly after just a day or two of really using it consistently.

Vorteile:

The flexibility allowed us to operate closer to our original workflow whereas no other in this space did. We have a dispatcher that schedules appointments for the techs rather than techs just grabbing tickets from the queue, which no other platform we tested was conducive to doing.

Nachteile:

It can be quite confusing, especially the user configuration of the ticket views and some other settings.