Was ist Adit?

Adit simply offers the industry’s most comprehensive, easiest to use practice management platform, at an unbeatable value. HOLIDAY OFFER $50 AMAZON GIFT CARD WHEN YOU SCHEDULE A DEMO! Over 15 tools Designed & engineered specifically for Dental Practices. Adit is the only software solution that offers VoIP, Texts, Emails, Patient Forms, Online Scheduling, Analytics, Reviews, Payments and more, all in one place!
FREE Onboarding. No Contracts. Premier Support Team.

Wer verwendet Adit?

One Software To Manage Your Entire Practice. 15+ tools designed & engineered into one platform specifically for Dental Practices. It's time to trade-in all your practice management tools for one.

Adit – Details

Adit

2017 gegründet

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Adit

2017 gegründet

Adit – Videos und Bilder

Videos zu Adit
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Startpreis

249,00 $/Monat
Nicht verfügbar
45,00 $/Monat
N/A

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Adit – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)

Training

  • Live Online

Funktionen von Adit

  • 2D-Zeichnung
  • 3D-Imaging
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anfragezuordnung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenliste
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Automatische Sicherung
  • Behandlungsplanung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildanalyse
  • Daten-Import / -Export
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzanalyse
  • Fortschrittsverfolgung
  • HIPAA konform
  • Individuelle Anpassung
  • Inkasso-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kalibriermanagement
  • Kundenportal
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Produktivitätsanalyse
  • Prognosen
  • Reklamationsabwicklung
  • Risiko-Warnungen
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Standortverfolgung
  • Stempeluhr
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Video-Unterstützung
  • Web-Formulare
  • Website-Analytik
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Dental Imaging Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Behandlungsplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bildgebung und Röntgenstrahlung
  • Datensynchronisation
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Elektronische Rezepte
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Live-Chat
  • Medizinische Abrechnung
  • Mehrere Standorte
  • Registrierungs-Management
  • Reklamationsabwicklung
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Warnungen / Eskalation
  • Web-Formulare
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Zahnarzt Software Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenliste
  • Aufgabenplanung
  • Aufgabenplanung
  • Behandlungsplanung
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung und Statistik
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumenten-Abbildung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzanalyse
  • Fortschritt-Notizen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Freihand-Charting
  • Für die Tiermedizin
  • Geplante / automatisierte Berichte
  • HIPAA konform
  • Individuelle Anpassung
  • Inkasso-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kieferorthopädie-Diagramme
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Mehrere Standorte
  • Parodontaldiagramme
  • Produktivitätsanalyse
  • Prognosen
  • Reklamationsabwicklung
  • Risiko-Warnungen
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Stempeluhr
  • Stimmenerfassung
  • Terminplanung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Vergleichsansicht
  • Web-Formulare
  • Website-Analytik
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Zahnmedizinische Chart Software Liste

Alternativen für Adit

Mehr Alternativen zu Adit

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
28
4
4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Glenn A.
Glenn A.
Practice manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

5 Stars for a truly collaborative marking partner

5 vor 2 Monaten

Vorteile:

I love that I have a dedicated account manager and team that is super responsive and collaborative. The offerings are always expanding with new features and capabilities… and without any add on costs! I think Adit must have plans to take over the market space for all things dental. It’s such a great way to simplify what could be contracts and systems from a large number of vendors.

Nachteile:

Sometimes the newest features are a little rough around the edges at first release, but I so much appreciate the continuous new stuff they keep doing. And, they keep refining everything so the rough edges get smoothed out quickly.

Jenn C.
Director of Branding & Presence in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Adit is top notch

5 vor 8 Monaten

Kommentare: Adit is EXTREMELY helpful with new patient acquisition. The ability to sort data and see, in real-time, what is happening at our practices is invaluable. Their reporting and support is really great too. A great partner to have for sure.

Vorteile:

At first, I simply appreciated that the software allowed me to get rid of a lot of stand-alone products that I was having to log into and maintain (and pay for!) But they keep us because of the ease of use and frequent upgrades and improvements. Their response time and customer service is a welcome bonus too.

Nachteile:

As a long time user, I went through a lot of the growing pains associated with a new platform. There were moments of updates and learning curves that came rapidly, not sure that necessarily a “con” though. I obviously don’t mind it too much if I’m still a satisfied customer.

Sohail K.
CFO in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Adit review

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Adit has addressed my issues promptly. Every time I file a bug report, I am contacted by a Team member and my concern are addressed immediately.

Vorteile:

Consistent Reliability and functionality e.g. Online appointment and Text Messaging. Adit is consistently working hard to introduce new features for the customer. Very reliable in tracking phone calls and request for appointment

Nachteile:

Text Messaging should be enhanced to match SolutionReach & Lighthouse feature set.

Hannah R.
Manager in USA
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good service but needs improvement

4 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall I'm very happy. Just some minor adjustments specific to our field, but other than that we are pleased.

Vorteile:

I like the ease of this software and how helpful the customer support is.

Nachteile:

I dislike the lack of control over certain content. EG: Review requests have no frequency or limitations. For our dental office (which was not on the list of organizations to choose from), we sometimes see patients multiple times a week and the number of review requests can be overbearing. In addition, the notifications are hard to read as well and seem to get lost- even with the notification tab.

Adam I.
COO in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Shasta Dental Services Software Review

5 vor 2 Monaten

Kommentare: By combining multiple operational components of a dental office, I can go to ADIT for most of the practices basic needs. I don't have to go through several companies to run a dental office. I can login into my ADIT app and access all the data I need to continue to drive growth and performance with staff. The onboarding takes some work but once it gets off the ground, ADIT is a product I highly recommend.

Vorteile:

Easy to communicate with patients, view phone records, keep communication with patients, reminders and confirmations. I also like that we go to ONE single software for multiple uses. In additional the ablove benefits, it also includes our SEO and digital marketing services. Their Customer Support is TOP NOTCH

Nachteile:

Text to pay features are not currently available. Their VOIP product is a work in progress. Hard to transfer calls between phones and access voicemails from patients.