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Was ist Contact Cloud?

Contact Cloud ist ein virtuelles All-in-one-Geschäftstelefonsystem für jedes Unternehmen und bietet lokale/gebührenfreie Telefonnummern in 85 Ländern. Unbegrenzte Nutzer in jedem Plan, Pay-as-you-go-Optionen und niedrige Minutenpreise machen Contact Cloud nach Angaben der Entwickelnden zur klaren Wahl. Du bekommst sechs Apps auf einer Plattform: Virtuelles Telefonsystem (Desktop- und Mobil-App), Textmarketing-Plattform, Live-Chat, E-Fax, Anrufverfolgung (um Anrufe aufgrund von Anzeigen zu verfolgen) und Automatisierung der Lead-Erfassung sowie vollständig anpassbare Workflows.

Wer verwendet Contact Cloud?

Unternehmen und Callcenter aller Größenordnungen, die ihr Marketing, die Lead-Generierung und die Kommunikation auf einer einzigen kosteneffektiven Plattform vereinen wollen.

Contact Cloud Software - 1
Contact Cloud Software - 2
Contact Cloud Software - 3
Contact Cloud Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Contact Cloud das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Contact Cloud

Contact Cloud

5,0 (5)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
6
4,6 (5)
5,0 (5)
5,0 (5)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
51
7
4,8 (6)
4,8 (6)
4,8 (6)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Contact Cloud

nixi1
Am besten bewertete Funktionen
Autoresponders
Supportticket-Management
Überwachung der Beschwerden
CallTrackingMetrics
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
RingCentral Contact Center
Am besten bewertete Funktionen
Anrufprotokoll
Mobiler Zugriff
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Agile CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
JustCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Computer Telephony Integration
Voice-Mail
Squaretalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
Ricochet360
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über Contact Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Dr.
Dr.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Philanthropie, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Lay on the Pedal!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Michael and his team have been phenomenal. I didn't spend a cent, but he still treated my time as it was extremely valuable. They were transparent about my needs after I expressed my plans, and they were quick. Very efficient. Forgive the late review. I didn't stand by my word that I would do it when I said I would, but hopefully this makes it in time for someone that needs it. You're missing out if you don't use Contact Cloud.

Vorteile:

The ability to be customized to the user! Such relativity of ease, and the ability to be integrated in many ways. Whether you are alone or represent more than one. Fantastic transparency.

Nachteile:

Honestly, I don't have any complaints. Superb.

Antwort von Bipath Software

vor 4 Jahren

Thank you very much 'Lay on the Pedal', we appreciate the kind review and are excited to become a part of your growth!

Justin
Entrepreneur in USA
Luxusgüter & Schmuck, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

So Worth it!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience is a positive one! I really enjoy the software and I will continue to utilize this companies resources for all of my contact needs. The ease of being able to speak to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] or another administrator is excellent! Overall very pleased.

Vorteile:

I love that I am able to build my contacts and organize them into custom lists. To be able to send bulk messages to those contacts is a MUST and I am happy that I can do so very easily.

Nachteile:

I would LOVE to be able to send emojis in the bulk texts that I send out. Currently, all emojis are sent as "?" 's and it can be frustrating. Emojis play a vital role in today's communication technology and everyone uses them.

Antwort von Bipath Software

vor 4 Jahren

Hi Justin, we are so glad that you love Contact Cloud as much as we do. FYI - emoji's are 100% supported. We sent you an email on this already however, our help article on sending text messages reviews how to add them to your messages. We are thankful and proud to have you as our customer!

Marcelo
Physician and eCommerce Start-up Owner in Kanada
Internet, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Bipeth's Contact Cloud: A Game Changer for 21st Century Professionals & Entrepreneurs!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Amazing! This is exactly the kind of product/service I had hoped would "one day" help manage my, increasingly expanding and complex , communication work-flow. Bipeth has certainly fulfilled this hope!

Vorteile:

Facilitates the integration and automation of classic tele-communication message workflows used in business (i.e. email, fax, SMS texts, voice calls, video calls, etc.). Software versatility that can be tailored to your needs and business size.

Nachteile:

The platform takes some getting used to initially; however, over time, it becomes clear how all the features Contact Cloud offers can really save you a lot of time and energy, and that, is the "game changing" part!!

Antwort von Bipath Software

vor 4 Jahren

Marcelo, Thank you for a glowing review. We are glad that you love Contact Cloud as much as we do. As always, if you need any assistance at any point in time, just contact us through our help widgets and we will jump right on it :) We are very happy to have you as our customer!

Linus
Senior Online Marketing Manager in Südafrika
Computerspiele, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Contact Cloud is a cheap text message solution

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Contact Cloud makes it possible to send text messages for marketing purposes for really cheap prices.

Nachteile:

Contact Cloud's customer sefvice team should be faster in responding the cases.

Holly
owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great value--SIGN UP!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Using this software will be a game-changer for my business. I researched about half a dozen other services and spoke to several representatives. I found that Contact Cloud is super cost-effective, and the customer service I received was outstanding. Very responsive customer service based in the USA; super helpful in getting my business set up to succeed.

Vorteile:

It is very easy to get customers signed up for text alerts, and it is very easy to create a campaign. The software's features are customizable with as many or as few options as I'd like to implement for my business.

Nachteile:

There is nothing I haven't liked thus far.

Antwort von Bipath Software

vor 4 Jahren

We are happy to be a part of your business and looking forward to helping you grow!