Was ist RMS Cloud?

Mit mehr als 35 Jahren Innovation und mehr als 6.000 Immobilien in 45 Ländern als Kunden bietet RMS Cloud dem Gastgewerbe intelligente Technologie für die Verwaltung von Immobilien. RMS ist vollständig mit operativen und auf die Gäste gerichteten Modulen ausgestattet und hilft Immobilienbetreibenden dabei, ihren Umsatz zu steigern, ihren Betrieb zu rationalisieren und ein starkes Kundenengagement zu erzielen. Entwickelt für Hotels, Serviced Apartments und Campingplätze sowie für Vertreter anderer Branchen wie Einkaufszentren, Kasernen, Yachthäfen und Belegschaften.

Wer verwendet RMS Cloud?

Wohnmobilparks und Campingplätze, kleine bis mittlere Hotels/Motels/Lodges/Frühstückspensionen, Yachthäfen, Firmenwohnungen, Serviced Apartments, Ferienwohnungen, staatliche Parks, Regierungsanlagen.

Wo kann RMS Cloud bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • RMS
  • Ansässig in La Jolla, USA
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Andorra und 191 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 3 weitere

RMS Cloud Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

RMS Cloud bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Über den Anbieter

  • RMS
  • Ansässig in La Jolla, USA
  • 1983 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Andorra und 191 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 3 weitere

RMS Cloud – Videos und Bilder

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Videos zu RMS Cloud
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RMS Cloud Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anwesenheitsmanagement
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • CRM
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • Eigentümer-Aussagen
  • Front Desk Management
  • Für die Ferienvermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gasterlebnis-Management
  • Gruppenreservierungen
  • Gäste-Check-in/Check-out
  • Gästekommunikation
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kanal-Analytik
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Synchronisation
  • Online-Anmeldung
  • Online-Buchung
  • Online-Reservierungen
  • Online-Zahlungen
  • Onlineformulare
  • Partnermanagement
  • Raten-Management
  • Raum-Inventar
  • Reservierung-Management
  • Reservierungsmanagement für Campingplätze
  • Site Maps
  • Utility-Abrechnung
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für RMS Cloud

Online-Buchungs- und Gästemanagementsystem, das Funktionen zur Nachverfolgung von Reservierungsquellen, zu Gruppenreservierungen sowie einen Kalender mit Erinnerungen bietet.
Einfache Reservierungssoftware für Campingplätze, Wohnmobilparks, Frühstückspensionen, Motels und mehr.
Steigere deinen Online-Umsatz mit einem leistungsstarken Channel-Manager für Hotel-, Frühstückspensionen-, Motel-, Apartment- und Resortbetreiber*innen.
Umfassendes Cloud Hotel-PMS, das einzigartigen digitalen Gast Self-Service zu High-End-Rezeption hinzufügt: Buchungsmaschine, Channel-Manager und POS Erfahre mehr über Clock PMS
innRoad ist ein SaaS-PMS (Software-as-a-Service), das speziell auf die Bedürfnisse von Gastgewerbeunternehmen aller Größen zugeschnitten ist. Erfahre mehr über innRoad
Die Hotelverwaltungssoftware ermöglicht dir, Inventar und Preise mit einem Klick in Echtzeit zu aktualisieren.
Völlig Cloud-basiertes Hotel-Management-System mit eingebautem Vertriebsweg-Manager und PCI-zertifiziertem Kreditkarten-Management.
Advanced, full featured cloud-based campground reservation, POS and management system for any size RV park or campground.
Die Immobilienverwaltungssoftware bietet dir die Einfachheit einer umfassenden, durchgängigen Lösung für das Gastgewerbe.

Bewertungen über RMS Cloud

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
57%
4
33%
3
7%
2
2%
1
2%
Josh R.
Josh R.
Operations Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

WE love RMS and wish we had switched sooner!

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall our experience has been great! All the automation saves us lots of time and makes us look more professional as well.

Vorteile:

We like that it's cloud-based so we can access it from anywhere on any device at any time we choose. It's also very user-friendly for those taking reservations and the ability to easily take online reservations is great.

Nachteile:

Can be a little challenging when making changes in the backend, but if we ever have any issues tech support walks us through it.

Antwort von RMS - The Hospitality Cloud

vor 3 Jahren

Thanks for your positive feedback Josh! We are thrilled RMS is helping your campground reach its full potential. We are glad our user-friendly system is making managing your property easier. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support.

Debbie J.
Director in Neuseeland
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

great features, cumbersome to use, set up is a nightmare

4 letztes Jahr

Kommentare: As far as managing straight forward reservations, it does the job for us. I can see the potential of numerous features, but it's mostly wasted in our small mom and pop company. If we wouldn't lose our customer history and it wasn't such a pain to migrate our database, I'd find something that is easier for me to use.

Vorteile:

The triggered correspondence and ability to send SMS to our in house guests are great features. Some of the reports are very helpful.

Nachteile:

It's cumbersome to set up, not intuitive, I find it far more difficult to set up new rates or make changes in set up than our previous 2 reservation systems. I'm not techy, and would not recommend it to anyone unless I know they are tech savvy.

In Betracht gezogene Alternativen: iBex PMS

Warum RMS Cloud gewählt wurde: Our previous software had a few glitches and didn't have all the features we wanted. I had a mental lapse and thought I should let our son-in-law pick the new software.

Gründe für den Wechsel zu RMS Cloud: We permitted our manager-in-training to make the decision. Never again.

Antwort von RMS

letztes Jahr

Hi Debbie, thank you for leaving an honest review. We're really pleased to hear that you like the triggered SMS capabilities and find that useful in the running of your holiday park. For setting rates, this help centre article explains all the different rate types in a visually appealing, step-by-step way which might be useful to you: https://helpcentre.rmscloud.com/rate-setup/rates-overview The RMS system is pretty robust and can take some time to get familiar with. We'd love to help you navigate and utilise the features that will benefit your business - please feel free to call us any time or log a service request, and our friendly support team will be happy to help. Alternatively, we have over 100 bite-sized video tutorials on YouTube that show you how to use popular elements of the system: https://www.youtube.com/channel/UCF60pnsOHpe0JPDLPrcRBJg Hope that helps! Hayley

Michelle V.
Owner in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Great support

5 letzten Monat Neu

Kommentare: bookings just roll in that's nice , love that I can access anywhere.

Vorteile:

The system is easy to use on a daily basis and training staff on the day to day running's is simple enough.

Nachteile:

not enough training hours, I'm sure there's a lot behind the scenes I don't know about

In Betracht gezogene Alternativen: NewBook

Gründe für den Wechsel zu RMS Cloud: simple to stay with the RMS as it was already installed.

Bruce K.
Manager in Australien
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

RMS Training or the lack of!

3 vor 2 Jahren

Kommentare: New to the business 18 months ago and not soo young! we are looking forward to a break however, our biggest worry is leaving the park with someone because of RMS? - I think that we need a package named RMS Lite "Caravan/Holiday Park friendly) and someone to install and train the trainee face to face.

Vorteile:

Once you understand it - it can be useful however, it is impossible to recommend that has you afraid of it!!

Nachteile:

Hard to understand/use and achieve the most out of the programme - lack of one to one training and follow up by the company to support - train and help the users - over the web based training lacks understanding of the trainee - face to face you can see and check for understanding of the trainee. I am sure that more attention is required in this area so that the users can achieve a greater understanding and not be afraid to use the product features ---- please check with other users as I am sure that you will enhance the reputation of your brand and gain far more than loyal users.

Antwort von RMS

vor 2 Jahren

Hi Bruce! Thank you for leaving a review, I followed this up with support who let me know they reached out to you and assisted you with your queries. They might have mentioned this, but we'll soon be launching RMS University, a self-paced learning platform that will include a range of modules, from beginner through to advanced. We also have our help centre knowledge base that features articles, visual guides, webinars and videos to help you out with different topics. You can access it here: https://helpcentre.rmscloud.com/ Thanks!

Merel C.
Co-Owner/Manager in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Merel's own opinion.

4 vor 3 Monaten

Kommentare: Benefits are that there is always someone in RMS that is ready to help with any problem.

Vorteile:

Easy usage of software. Support is always close at hand although sometimes the phone call waiting period can be quite long however understandable because of the high demand.

Nachteile:

It is not so much what I dislike about the software it is that I am not a tech savy person and therefore as unable to achieve what is required however the help centre and the support teams are always very helpful.