Was ist FMVerify?

FMVerify is a purpose-built FMD compliance solution enabling wholesalers, pharmacies, and other entities to fulfil FMD regulation that came in to force in the EU from the 9th Feb 2019. FMVerify is designed to manage the status of medicines within the national markets above. The solution is built on AWS backend and does not require any changes to the clients IT infrastructure. The solution is available via the Web, Zebra & Chiperlabs scanners and Android & iOS devices.

Wer verwendet FMVerify?

Our SaaS EU FMD solution is available for the United Kingdom, Czech Republic, Romania & Slovakia. We provide a separate optimised portal for pharmacies, wholesaler, Hospitals and GP surgeries.

Wo kann FMVerify bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Codesplice
  • 2018 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Über den Anbieter

  • Codesplice
  • 2018 gegründet

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigtes Königreich

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

FMVerify – Videos und Bilder

FMVerify Software - 1
FMVerify Software - 2
FMVerify Software - 3
FMVerify Software - 4
4 weitere anzeigen
FMVerify Software - 1
FMVerify Software - 2
FMVerify Software - 3
FMVerify Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie FMVerify vergleichen

FMVerify

30,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
40,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
4.395,00 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

FMVerify Funktionen

  • Barcode / Tickets scannen
  • Verwalten von Fälligkeiten

Alternativen für FMVerify

Gut geführte Praxen verwenden Sowingo. Verbringe weniger Zeit mit der Verwaltung von Verbrauchsmaterialien und mehr Zeit mit zu behandelnden Personen mit einer spezialisierten Bestandsplattform.
ArbiMed ist eine Bestandsverwaltungssoftware, mit der Gesundheitspflegepraxen durch Analyse der Daten aus Bestandstransaktionen den Gewinn steigern können.
Built to drive operations with advanced order management & inventory control workflows to achieve best practices for your industry.
Specializing in Vaccine Financing, Inventory Management, Billing, Vaccine Distribution, and Technology Services.
On-Demand-WMS, Microsoft-Partner, der Funktionen auf Unternehmensebene zu einem Bruchteil traditioneller Lizenz- und Installationsgebühren bietet.
Medical-Inventar-Software wurde speziell entwickelt, um den Anforderungen von medizinischen, zahnärztlichen und chirurgischen Praxengerecht zu werden. Umfangreiche Anwenderberichte! Erfahre mehr über MedSupply
Verwende dein iPhone oder Android-Gerät, um den medizinischen Bestand über mehrere Standorte hinweg zu scannen. Zu 100 % webbasiert bedeutet, dass du nichts installieren musst.
SAP-zertifizierte Zusatzlösung für die Optimierung Ihrer Prozesse beim Verleih von medizinischem Equipment Erfahre mehr über mymediset
IOS bietet leistungsstarke, erschwingliche und leicht skalierbare Lösungen für Gesundheitseinrichtungen, die deine genauen Systemspezifikationen erfüllen.
An easy-to-use, intuitive, all-in-one field inventory management solution designed for the orthopedic medical device industry.
Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
Revenue Cycle Management from referral & patient intake, order fulfillment & delivery, claims, A/R & collections, financials & reports
DCS Inventory Software is an intuitive picture and barcode driven software for Inventory Management.

Bewertungen über FMVerify

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
AUSTIN
Responsible Person in UK
Pharmazeutika, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

FMVerify simplistic but effective

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The FMVerify team worked with us in delivering the overall project & were instrumental to it being delivered on time. They have also continuously updated the software to ensure the user experiance continues to improve. While the initial project identified three - four possible providers we were impressed that FMVerify were the only one to offer a product which they were willing to adapt to our needs & it was not a one size fits all.

Vorteile:

The simplistic ease of use, the way in which the software is laid out means that it very easy to identify alerts on products, therefore reducing risk to the end user "The Patient". It can also be used in both wired & portable scanners giving a reduced workflow. The ease of use & layout in both menu's means training in one reduces the training needs in the other.

Nachteile:

The integration into our normal workflow was seamless & really we have nothing detrimental to say about this product.

Luboš
technical administrator in Tschechien
Pharmazeutika, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Luboš from Neupharm - Czech Republic

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Easy, user friendly. Great for net work - work with the general list of scanned products.
Big improvement from version to version.

Vorteile:

Bulk scanning with function of adding pieces in each batch (= double check for warehouse staff)

Nachteile:

form of exported xls in past the last version - improved yet