Was ist 100Plus?

100Plus is the fastest-growing remote patient monitoring platform empowering doctors to manage their chronic patients remotely and proactively engage them to avoid expensive, episodic care and drive a higher quality of life. When a Medicare patient receives a 100Plus medical device, it’s at no cost to the patient or practice, fully configured, and ready to use out of the box — no smartphone, app, Bluetooth, or WiFi required. Reduce episodic care and improve patient care with patient monitoring.

Wer verwendet 100Plus?

Medical practices, practice groups or hospitals that provide care for Medicare patients and want to offer remote patient monitoring to their patients.

Wo kann 100Plus bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • 100Plus
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • 100Plus
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2016 gegründet
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100Plus – Videos und Bilder

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100Plus Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Elektronische Rezepte
  • Erinnerungen
  • Fernbehandlungspläne
  • Für medizinische Zwecke
  • HIPAA konform
  • Integration von Monitoring-Geräten
  • Kundenmanagement
  • Medizinische Abrechnung
  • Mobiler Zugriff
  • Patienteninteraktion
  • Patientenweiterbildung
  • Pflegeplan-Management
  • Reklamationsabwicklung
  • Self-Service Portal
  • Verwaltung von Patientenakten

Alternativen für 100Plus

Software für EMR/EHR und Therapienotizen im Bereich psychische Gesundheit für Praxen aller Größen. Viele Funktionen und Berichte. Einfach in der Bedienung. Die Testversion ist kostenlos.
Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
Cloudbasierte Lösung, die speziell für private Pflegedienste mit komplexer Terminplanung, klinischer Planung, Abrechnung, Berichterstattung und Anforderungen entwickelt wurde.
Ein Online-System für die häusliche Pflege und Unternehmen für Tagespflege von Erwachsenen, das Terminplanung, Einladungsmanagement, Benachrichtigungen und E-Billing bietet.
Cloud-based EHR solution that helps hospitals, clinics, and practices manage patients with scheduling, charting, billing, and more.
Medflyt's award-winning digital ecosystem offers providers of any size the tools to streamline every facet of home care operations.
Exeevo Omnicare is a unified patient experience management solution that can analyze and personalize the patient journey.
Turnkey, fully customizable RPM solution with 24/7 support & robust EMR integrations. Ranked Best in KLAS for RPM 3 years running.
Manage your waitlist, better. Boost reviews, increase efficiency, and engage with your waiting customers in real time.
TestDirectly removes lab bottlenecks like paper forms with an electronic workflow, boosting capacity, and improving turnaround times.
Web-basiertes System für den Agentur-Workflow. Inklusive Marketing, Planung, Abrechnung / Payroll Integration und vieles mehr.
Elation wurde in 2010 entwickelt und liefert die richtigen Informationen zur richtigen Zeit in der medizinischen Versorgung an die Person, die wirkliche Veränderungen bewirken kann: den Arzt.
ONC-zertifiziertes Verhaltensgesundheits-EHR und Praxis-Management-System. Beinhaltet Telepsychiatrie.

Bewertungen über 100Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
3,4
Funktionen
3,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
17%
1
33%
Laura
FNP in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

RPM fairly easy

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We ended up having to train all our patients on using the equipment which is not what we were told initially but otherwise has gone fairly smoothly.

Vorteile:

This product is fairly easy to use. The support staff are responsive to email questions. The dashboard is easy to understand. The ability for them to assist with searching for eligible patients in our EMR is helpful.

Nachteile:

Ability to download a spreadsheet of enrolled patients and documentation status would be helpful if using for a large group. It would be helpful to know when equipment is shipped out and tracking information as we have no idea when a patient receives their equipment and needs to get started using it, get trained on it.

Dominic
Business Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A Wonderful Tool To Help Our Patients and Staff

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We have been using 100 plus for 10 months. We are very happy with the software, devices and all employees at 100 Plus. They have bent over backwards to help us in any way that we needed. The Company from Top to Bottom has been great to work with.. Don't hesitate to do business with them. We are 100 % satisfied, and look forward to many happy, profitable years together.

Vorteile:

It is very easy to use. 100 Plus is very receptive to our ideas on improving features that we suggest

Nachteile:

We have experienced bumps along the way. 100 Plus listened to our concerns and implemented our suggestions that made it even better for us going into the future.

Antwort von 100Plus

vor 2 Jahren

We're so glad to hear you're happy with 100Plus!

Oxana
Physician/owner in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

over billing, no interfacing, difficult to use, poor customer service

1,0 letztes Jahr

Kommentare: RPM

Vorteile:

I have nothing positive to say about this software or company

Nachteile:

It is not interfaced, difficult to use, not customer friendly poor quality devices with incorrect readings on the blood pressure no assistance with device trouble shooting for the patients there is no such "white glove" service that they provide personnel does not know the devices and can not help patients delayed delivery of devices incorrect and overbilling billing of the provider

Melanie
Practice Mgr in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Maintain tabs on Patient's Healthcare needs

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Once you get the hang of the system, it is easy to navigate. It keeps tabs on the patient's specific health needs

Nachteile:

Notes from Previous months not shown. Billing was not clear at the beginning but the kinks appear to be worked out.

Antwort von 100Plus

vor 2 Jahren

Thanks for your feedback. We're glad you find the platform easy to navigate.

Amber
Office/billing manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Billing

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: They have been very helpful every time I need help and they system is easy to use.

Vorteile:

That they give me a list of who and what to bill for.

Nachteile:

On my side, the billing, really nothing