Was ist Resly?

Resly ist eine cloudbasierte All-in-one-Immobilienverwaltungslösung für australische Immobilien mit Verwaltungsrecht. Die Software ist intuitiv, nutzerfreundlich und vereinfacht deine täglichen Aufgaben. Resly bietet Nutzern ein leistungsstarkes PMS (Property Management System) mit Treuhandbuchhaltung, stabiler Kanalaufteilung und einer provisionsfreien Direktbuchungs-Engine. Eine bei den Nutzern beliebte Funktion sind die Live-Treuhandkonto-Bankfeeds, die es Hoteliers ermöglichen, mit einem Mausklick automatisch einen Kontenabgleich vorzunehmen. Zu den weiteren Funktionen gehören unter anderem der Online-Check-in für Gäste und der an 7 Tagen verfügbare Support.

Wer verwendet Resly?

Sondereigentum und Immobilien mit Verwaltungsrecht anbieten in ganz Australien.

Wo kann Resly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Resly Solutions
  • 2020 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien

Sprachen

Englisch

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  • Resly Solutions
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Resly – Videos und Bilder

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30,00 AU$/Monat
Kostenlose Version
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99,00 $/Monat
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10,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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Resly Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Anpassbare Berichte
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisches Aktualisieren
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Buchhaltung
  • Buchungsübergreifende Buchung
  • CRM
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Preise
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Front Desk Management
  • GDS-/OTA-Integration
  • Gebührenermittlung & Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Hauptbuch
  • Haushaltungsmanagement
  • Instandhaltungsmanagement
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kanal-Analytik
  • Kontaktmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Kundenportal
  • Medienbibliothek
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Synchronisation
  • Online-Buchung
  • Raum-Inventar
  • Rechnungsmanagement
  • Reservierung-Management
  • Sichere Datenspeicherung
  • Treuhand-Buchhaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Vorgefertigte Vorlagen
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Resly

Lobby is an easy-to-use online platform that helps you to increase direct bookings and simplifies the administration of your property
Webbasierte Lösung, die ein Gastgewerbe-Immobilienmanagement durch Online-Distribution, Automatisierung, Marketing, POS und mehr ermöglicht.
RezExpert is a fully featured Reservation & Property Management system suitable for any business that needs to manage bookings.
Die Cloud-Tourismus-Technologieplattform von NewBook bietet dir alles, was du für die effiziente Verwaltung deines Unternehmens benötigst.
Mithilfe dieser Anwendung können Gastgeber und Hoteliers die Raumverteilung und Buchungen problemlos abwickeln. Für alle, die Räume vertreiben und Geschichten verbreiten.
Führende Marketingplattform für kleine und mittlere Unternehmen! KOSTENLOSE Marketing-Demo
Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.
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Hotel management solution that helps businesses manage reservations, handle room availabilities and streamline accounting operations.
Für Unterkünfte, Restaurants, Sport- und Freizeitaktivitäten entwickelte Software und Tools.
Weltweit # 1 Ferienwohnung-Software für Profis! Synchronisiere & verwalte all Deine Kanäle, Eigenschaften, Reservierungen und Aufgaben von einer Plattform. Erfahre mehr über Hostaway
Tool für die Verwaltung unabhängiger Hotels. Gästeplanung, Kalender, Reservierungen, Buchhaltung und mehr.
monday.com ist ein Cloud-Work-Betriebssystem, mit dem Teams ihre Projekte und tägliche Arbeit durchführen, egal ob sie im Büro, zu Hause oder unterwegs sind. Erfahre mehr über monday.com

Bewertungen über Resly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Kirsten
Manager in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The only choice

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and applied thoughtfully rather than piecemeal like other software, and they all remain true to the overall design. It's been a pleasure working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who are repsponsive and open to suggestions and I can see many of the suggestions being implemented already.
The migration process was easy enough but I think a cheat sheet with what needs to be checked or brought in manually and in what order would help. There was still quite a bit to do to get the system fully setup even though it was functional and online within a few hours and there were things I didn't realise until after I did my first EOM.
I would love to see communication with housekeepers/handmen via an app, ability for guests to checkin and sign off electronically (So important with Covid) and maybe an owners portal to access their own reports.
But overall I LOVE it!

Vorteile:

Love love love that it is true cloud build and design so I can access it from any browser anywhere. Love that I can have mulitple screens open at once. It is sleek and easy to navigate. Most features are intuitive but when I need help the support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fast and helpful. Love the idea of the dashboard now I am used to using it. Love that I can text guests and use templates for emails (although the editor needs a little work still :)

Nachteile:

All features are there but some need a bit of tewaking to improve efficiency: Calendar - I find it hard to use as it is. Needs more status colours and can't see and letters of the name for 1N bookings; Entering new Direct Bkg not efficient - Need to be able to enter no. of nights from start date rather than start and end date, Guest linkage/lookup not efficient (we need to see any comments about the gust before we confirmt he bkg and in Mooloolaba we REALLY need a blacklist feature); Need ability to enter deposit required amt and manage deposit due date and amount (and link this to calendar status); Need extra info to display next to price (Eg. Rate per night, Discount applied to std rate plan (I have lots more ideas for this)) Inability to change room types and status :( I need to do this often due to owners discretion but it deters me given I have to get [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to do it for me; Printing and Emailing - there are just too many clicks to be able to print anything. There must be an engine that allows printing in one click with a default printer setup. Need this for receipts, invoices and Checkin Form/letter Sort Order - this appears to be all over the shop. Pls look at display order of charges, agents, rate plans etc. Just make it alphabetical would be easier Housekkeeping - Still missing display of checkin/out status and ability to show back to backs/set priority (otherwise I love it) CHarges - need to change chrgs before C/O Promotions - not able to do promos like stay 5 pay 3

Wayne
Owner in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Highly Recomended

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was basically all done by them and they needed very little help from my end. The system is very intuitive and easy to use.

Vorteile:

The support we have received this far has been second to none. I like how it is cloud based and I can use it anywhere. It is an all in one system which just makes sense. Very simple to use which reduces my stress.

Nachteile:

The only con is that I didn't move sooner!

LYN
Owner in Australien
Freizeit, Reisen & Tourismus, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

EASY TO USE AND PORTABLE

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great support - readily available

Vorteile:

No longer stuck to a desktop based program. Easily accessed as long as there is wifi

Nachteile:

Whilst there are FAQ's it would be helpful to have a user manual. That said support is easily accessible

Marion
Owner Management Rights in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best program ever!

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Such an easy take over, amazing support, lovely team to work with, highly recommend to everyone

Vorteile:

This product is so easy to use, intuitive and simple. Love the support we receive, and constant updates. Amazing team. Has made my life so much easier.

Nachteile:

That the calendar goes back to full calendar when working on it.

Sue
Management in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

RESLY - TICKS ALL THE BOXES

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a call back.

Vorteile:

The product and the amazing support from the team made the decision to take on board simple and stress free. The program is user friendly & an easy transition from the old outdated system were were previously using. Being a true cloud based program I can see what is happening from any where in the world on a day by day / hour by hour basis. There is zero stress for relievers - 1 button and EOM is done.

Nachteile:

There is nothing to dislike. It offers everything I require to run my business efficiently.