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Was ist ServiceOS?

ServiceOS ist eine umfassende Softwarelösung für Dienstleistungsunternehmen, die Online-Buchungssysteme, Außendienstmanagement und Geschäftsautomatisierung umfasst. Die Plattform bietet Tools zur Automatisierung von Workflows, Kundenmanagement, Zahlungseinzug und Rechnungsstellung, Auftragsmanagement, automatischer Kundenkommunikation und vielem mehr.

Wer verwendet ServiceOS?

Dienstleistungsunternehmen, Handwerksbetriebe, Beauty- und Wellnessunternehmen

ServiceOS Software - 1
ServiceOS Software - 2
ServiceOS Software - 3
ServiceOS Software - 4
ServiceOS Software - 5

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ServiceOS

ServiceOS

5,0 (21)
19,00 £
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
116
8
4,8 (21)
4,9 (21)
5,0 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
84
1
4,9 (1.393)
4,8 (1.393)
4,8 (1.393)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ServiceOS

Fresha
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
HubSpot Marketing Hub
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Marketing-Automatisierung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Solve CRM
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kalender-/Erinnerungssystem
Kontaktmanagement
ServiceM8
Am besten bewertete Funktionen
Integration in die Buchhaltung
Kontakt-Datenbank
Terminplanung
Neon CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Spenden-Tracking
Spender-Management
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Projektplanung/Terminierung
Wartungsplanung
ServiceWorks
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Terminverwaltung

Bewertungen über ServiceOS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
95%
4
5%
Denitsa
Denitsa
Head of Sales in Bulgarien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ServiceOS makes the work process simple

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I can not imagine the working process with any other system. ServiceOS has everything that the company needs to ensure a smooth working process and user-friendly experience for everybody - the agents, managers & operatives performing the service

Vorteile:

Monitoring of the results live Easy booking process with real-time availability of the teams&operatives Comparison of the results Easy search in a database of millions of clients

Nachteile:

Small changes regarding the booking forms that could be improved in order to prevent some manual processes

Antoaneta
Director in Bulgarien
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great platform to run a successful business

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: I switched to ServiceOS the moment it was developed, as it had great features even then. The best part of using ServiceOS is that I no longer need to remember anything and I no longer need to use other platforms, programs or tools to navigate and run my business. I can send emails, texts, issue invoices, call clients, book services, optimize schedules, use maps, set up regular contracts for cleaning, customize most menus per my needs and much more!

Vorteile:

Schedule optimization, booking process , the system is made in a way that it can logically navigate you even when you start using it. It can be customized as per one's needs. It has all necessary tools to keep a user from using other platforms or tools to assist in running a business

Nachteile:

There are still features that need further development, but there is nothing I can think of, that I don't like.

Lucy
Director in UK
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Wise Sage Wellbeing

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Great customer service when I could get through to [sensitive content hidden]
and the team. very fair to me as a small start-up in understanding my position. helpful and hard-working staff.Probably too expensive as a product for a company as new and small as mine.

Vorteile:

The personal care from [sensitive content hidden] , who went out of his way to try to help me learn how to use this service. He has been amazing and I am very grateful.

Nachteile:

It is not particularly user-friendly, for the layperson, I still find it difficult to use and change the many things I need to keep updated. When it goes down in the system, getting them sorted takes too long and can harm the business profile. I think they have some amazing staff who really care and I think the idea is good, however, it needs developing as a product to make it more user friendly.

Boyan
Director in Bulgarien
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best platform to support your business

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: I am using ServiceOS from the moment it was created. Surprised me with great and fast optimizations and improvements in the beginning. Now I have everything I nee for my business in one place and don't need to use multiple platforms., One business - one platform

Vorteile:

User friendly. The system navigates you logically and you start using it right away. Great for schedule optimization. Clients communication even with the after booking process is easy to combine the efforts of multiple stakeholders.

Nachteile:

There is nothing I don't like, but looking for new features still

Narjis
Technology Manager in Irland
Versorgungsunternehmen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Really good SaaS for the service sector

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The best part about ServiceOS is the people. The team is excellent and supportive when you're trying to find your way around. The other great aspect is that almost everything is customisable to the business needs.

Nachteile:

There's a few things on the client database and finance features that need some work to get to the same level as the service features. I know most of these are scheduled and being worked on. Even in the last couple of years that we have used ServiceOS, there have been so many integrations been built in and many more in the pipeline.