The Wise Agent

The Wise Agent

von The Wise Agent

Wer verwendet The Wise Agent?

Wise Agent ist ein intuitives CRM- und Immobiliensoftware-Unternehmen, das von seinen Kund*innen beeinflusst ist. Die Anwendung wurde von US-amerikanischen Makler*innen erstellt und erfreut sich unter ihnen großer Beliebtheit. Es ist also kein Wunder, dass das Unternehmen der am häufigsten empfohlene CRM-Anbieter der Branche ist.

Was ist The Wise Agent?

Wise Agent ist eine sehr leistungsstarke All-in-one-Immobilien-CRM-Plattform, die Kontaktmanagement, Lead-Automatisierung, Transaktionsmanagement und Immobilien-Marketing-Software kombiniert. Das Unternehmen hat sich mit anderen führenden Immobilien-Technologieunternehmen zusammengeschlossen, um Immobilienfachleuten die Möglichkeit zu geben, ihr gesamtes Geschäft auf einem System zu betreiben. Das Ergebnis ist, dass Wise Agent REALTORS (IMMOBILIENMAKLER*INNEN) dabei hilft, effizienter zu werden, und ihnen die Möglichkeit gibt, Zeit zu sparen und mehr Geschäfte zu tätigen.

The Wise Agent – Details

The Wise Agent

http://www.thewiseagent.com

Gegründet 2001

The Wise Agent – Kostenübersicht

The Wise Agent bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von The Wise Agent ist ab 29,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

29,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

The Wise Agent Funktionen

CRM Software für Immobilienagenturen
E-Mail Marketing
Immobilien-Bekanntmachungen
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Kunden-Objekt-Abstimmung
Leadmanagement
Segmentierung
Verfolgung von Interaktionen
Zugriffsquellen-Verfolgung
Dokumentenmanagement
E-Mail Marketing
Immobilienverwaltung
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kunden-Objekt-Abstimmung
Leadmanagement
Provisionsmanagement
Verwaltung von Auflistungen
Website-Management

The Wise Agent – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 526 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,4/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Greg H.
Realtor®
Immobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.11.2018

"Finally found The One!"

Kommentare: My overall experience with The Wise Agent has been superb! It beats all of the other similar platforms I've tried over the years...and it's so simple to use, even the non-techies on my team like it and use it with ease!

Vorteile: Wise Agent does all the things I need in a real estate CRM. Whether for basic management of contacts in an easy to use database or getting fancy with ongoing nurture campaigns for leads and sphere, Wise Agent is the best system I've come across...and I've tried several over the past couple decades. While it works fine for a solo agent, Wise Agent also has a great set-up for teams. Since I now have a growing team, we're finding that it works very well in handling our separate leads, emails, etc. We also like the built-in enhancements and integrations, like automatic Facebook Lead Ad contacts import. I could go on, but try it for yourself!

Nachteile: Ok, so nothing is perfect...and I know that by trying many similar systems through the years. I chose Wise Agent because it has more of the features that are important to me. If I have to choose a fault with it though, I would say that the tutorial videos need to be tweaked a little. While the videos are pretty good at explaining the set-up and guiding you through a process, I would like them to start out with "why" a particular feature is there and "how" to best use it. But, that becomes obsolete when the support staff is so good. I've always been able to just call in and speak to a friendly live voice and get good help and clarification.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.11.2018
Brian D.
Associate Managing Broker
Immobilien, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"Over a Decade Using Wise Agent"

Kommentare: They are very good at responding to support issues and when suggestions are made they tend to listen.

Vorteile: Overall it has all the features of the other top CRM's but is much more affordable. They are continuing to improve the features. / They tend to try and follow needs of industry and the way we work.

Nachteile: The built-in word processor has a little to be desired but is getting better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019
Kristin M.
Broker
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"Good Ideas, Poor Execution"

Kommentare: Frustrating. Frustrating. Frustrating.

Vorteile: The overall idea is good - many of the features are what I need to work my business.

Nachteile: The development team is very inconsiderate of current users. Features are added and taken away without regard to how it will impact the end user. I have more than once opened my account to find that features important to me and my work flow are either changed or missing with no warning or explanation. Further - customer support people are apparently not trained on the new features. The recent modifications to the checklists are a good example. When an agent is working multiple transactions, the NEED is to stay on top of and ahead of deadlines. Why then, do the upcoming tasks show on the calendar unless they are completed? The critical dates also show ONLY when complete. Yes - these dates are on the task list - and on the checklist - but they are MOST useful (to me) on a CALENDAR - which I SWEAR used to be the case. Then - the task section of the revised check list was modified to be scrollable, but only displays 3 tasks at a time. Wise Agent should use focus groups to design features, because software engineers think and work very differently that REALTORS!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019
Cindy B.
REALTOR
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2020

"WISE AGENT CRM"

Kommentare: Clients and leads must be "touched" atleast once a month in order for them to remember you as their Realtor. This program allows us to stay in touch with every client/lead. It also has a Goal Tracker that helps keep us accountable for our production.

Vorteile: The ability to keep in touch with clients and leads thru a drip campaign. It has "standard letters" you can use in your campaigns or you can customize your letters

Nachteile: I love everything about it! I honestly can not think of even one thing that I am not happy with. They are always upgrading and adding additional feature that are a benefit to Realtors.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2020
Maria f D.
principal broker
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019

"drip campaigs"

Kommentare: it is a good product for the price, but there are certain features that could be improved, when I call the customer services the answer may be "oh well, we can't do this or that".

Vorteile: drip campaigns as a core is ok, i can email regularly letters and drips.

Nachteile: there is no relational database between the marketing and the customers list that is easy to figure out.
Marketing drip campaigns are not easy to use, for instance if I create a letter I can mix and match it with a drip campaign event.- creating events are not easy to use and takes time, I can't use the events on one campaign into another.
Why I need this: I sell properties, I would like to create a letter called (sold september 2019)_ and be able to use that event into other drip campaigns like sellers to be, or new customers, or residential properties sold this year... in any case letters and drip campaigns can be cumbersome.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.7.2019