Was ist ManyChat?

Erstelle ganz einfach Facebook-Messenger-Bots für Marketing, Vertrieb und Support.

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Cloud, SaaS, webbasiert

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ManyChat

15,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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9,00 $/Monat
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ManyChat Funktionen

  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chatbot
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Proaktiver Chat
  • Vorkonfigurierte Bots

Alternativen für ManyChat

Quiq verkauft Messaging- und Live-Chat-Lösungen, um Unternehmen und Verbraucher dabei zu unterstützen, über digitale Kanäle zu interagieren.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Unternehmen erhalten kostengünstige dialogorientierte KI-Lösungen für Chat, E-Mail und Sprache zur Transformation der Interaktion mit ihren Kunden.
TruVISIBILITY's suite of AI-driven, easy-to-use marketing apps is fully integrated and offers free monthly usage without a credit card.
Die weltweit erste Kundenmessaging-Plattform für das Unternehmenswachstum
Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
Reduce your workload by connecting service channels, integrate your software and start automating today.
Improve any customer interaction with Mobile Service Cloud. Easily manage live chat, email, WhatsApp and other channels in one inbox.
Live-Chat für Websiten und Online-Shops. Fangen Sie eine persönliche Unterhaltung mit Ihren Kunden an. Erfahre mehr über Smartsupp live chat
Live- und automatisierte Chatplattform, die Agenten und Kunden dabei unterstützt, über digitale Kanäle miteinander zu interagieren.
Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren. Erfahre mehr über Zendesk
Setze den Kundendienst in den Mittelpunkt deines Unternehmens. Mache Agenten produktiver, Manager wirkungsstärker und gib Kunden mehr Entscheidungsbefugnis. Erfahre mehr über Zoho Desk
Verbessere deinen Kundenerfolg und deine Kundenbetreuung und betreue deine Kunden während ihres gesamten Lebenszyklus auf einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über Froged

Bewertungen über ManyChat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
23%
Wale
Wale
Editor in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome chatbot tool

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: ManyChat helps me attain several marketing goals by engaging customers with Messenger bots; it also helps me get leads and useful data.

Vorteile:

As someone using ManyChat primarily for chatbots, the platform has everything I need. The interface makes it extremely easy to build the most complex flows. Apart from this, there are also powerful marketing tools at your disposal.

Nachteile:

It's hard to find something to complain about, honestly.

Verifizierter Rezensent
Digital Marketing Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great messenger chatbot and SMS marketing tool!

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: ManyChat is a comprehensive chatbot that will meet most professional marketers' needs. The free version would be sufficient in most small business applications. Highly recommend the automation and messenger campaign marketing tools.

Vorteile:

Capture leads directly from Facebook / Instagram messenger using live chat support icons embedded on your web pages or directly from your social media channels. Automated response workflows make it easy to setup a customer journey, provide FAQs more organically, and capture emails or phone numbers for future marketing.

Nachteile:

ManyChat has some decent API options via Zapier which allows access to most tools and native integrations with CRMs like Hubspot and Salesforce. However, this is only contact data and not behaviors. A more comprehensive integration on the CRM contact record that links to ManyChat's SMS and chat activity would be very useful for sales lead scoring and customer service.

Dave
Dave
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best FB Messenger ChatBot Platform

4,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: The builder UI changed frequently, and kept making it harder to access features I was relying on. Additionally, FB tightened a lot of the requirements making it harder to reach leads

Vorteile:

I like being able to quickly duplicate my existing template chatbot over to set up new clients quickly

Nachteile:

The pricing is too high, and integrating with other tools required lots of patchwork zapier solutions

Luciano
Luciano
ChatBot and Automation Consultant in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The reference app for conversational design

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall experience excellent: we are dealing with a product that does many things and does them well. After an initial start a bit quiet and with few integrations, ManyChat has been able to conquer and establish itself in the market for advanced features, such as integrations and templates. This is the platform that I recommend to anyone who is starting from scratch.

Vorteile:

The product is very easy to use: despite its high potential and the many things it allows you to do, the menus and features are always organized in an orderly and logical way. Good responsiveness and stability

Nachteile:

I feel the lack of being able to make chatbots for the web channel: at the moment you can only create bots for Messenger, Email, SMS, Telegram, WhatsApp, and Instagram. In the free plan you can't do almost anything.

Imran
CEO in Indien
Internet, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

When it comes to chatbot automation and ease of use, ManyChat is the best option!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It's easy to implement, simply to use and extremely flexible in making ammendments.

Vorteile:

What I really like about ManyChat is the ease with which I can create chatbot flows. What I also like is the visual statistics of it.

Nachteile:

What I don't like about it is, and this isn't manychat's issue is that if I have facebook business manager and manychat apps on my phone, both tend to get messed up.