Was ist BOSS811?

BOSS811 is a cloud-based Ticket Management solution that increases efficiency, reduces cost, is easy to use, and enables Municipalities, Utilities and Locating Companies to manage excavation and 811 dig requests. Features include Ticket Management, Rules & Area Based Routing, Facility Mapping, Customizable Dashboards and Comprehensive Reporting. Mobile Apps allow for remote access a Mobile Apps allow for remote access and the ability to upload pictures and videos with annotated site information.

Wer verwendet BOSS811?

One Call Ticket Management for 811 Call Before You Dig, excavating or locating services for Pipelines, Energy, Fiber, or Telecom, municipalities with gas, water, electric and underground utilities.

Wo kann BOSS811 bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • BOSS Solutions
  • Ansässig in Norcross, USA
  • 1997 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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BOSS811 – Videos und Bilder

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BOSS811 Funktionen

  • 3D-Imaging
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildverwaltung
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dreidimensionale Analyse
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeitüberwachung
  • Geocoding
  • Karte teilen
  • Kartenerstellung
  • Projektmanagement
  • Terminplanung

Alternativen für BOSS811

GovPilot ist eine webbasierte Regierungsmanagementplattform, die Effizienz, Mitarbeiterproduktivität und Mitarbeiterengagement fördert.
GIS-basierte Echtzeit-Außendienstverwaltung für Unternehmen, die CMMS, Ressourcen, Abrechnung, Bestand, Vorhersagemodellierung und mehr vereint.
Enterprise-Asset-Management- und Betriebsmanagementlösung zur Verwaltung von Assets, Wartungsarbeiten, Compliance und Daten.
GIS-centric software to track service requests, work orders, inventory, permits, licenses, code enforcement, citizen tickets, and more.
Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
MaintainX ist eine Mobile-First-Software zur Digitalisierung von Arbeitsaufträgen und -verfahren, die die Effizienz erhöht und Echtzeiteinblicke ermöglicht. Erfahre mehr über MaintainX
Die Lösung, um die Nutzung der Räume in deinem Betrieb zu optimieren, indem sie gründliche Analyse in Echtzeit und detaillierte Informationen liefert.
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Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
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A cloud-based software solution for managing your permitting, planning, licensing, code enforcement and fire/safety inspections needs.

Bewertungen über BOSS811

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
89%
4
11%
Daniel
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

ccts

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: easy to implement and use- required minimal training by staff

Vorteile:

displays maps and ability for locators to access via smart phone

Nachteile:

did not find any features that we did not like

Felix
Process Analyst in USA
Versorgungsunternehmen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Defining customer service at its finest

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Working with everyone in Boss811 was always a pleasure. The team is professional, quick, listens carefully to everything you ask and always came up with a solution to all of our companies needs. They set up our entire system in less then 3 months time. They also got through our procurement and IT process efficiently in order to meet our short deadline of going live which was 11 days sooner then we had planned. I would recommend Boss811 to any company looking in the industry for reliable, flexible, and valuable ticket management. Boss811 is 1st class in every aspect.

Vorteile:

I like the Open Tickets by Assignee dashboard widget. This widget is one of the most useful tools for supervisors managing ticket workloads and the information displayed in a pie chart helps visualize the locators with more work and locators with less work that is open to complete. We love this tool, use it across our districts every day.

Nachteile:

Desktop notifications on Microsoft platform does not have much flexibility. I wish Boss811 had a notification pop up as google chrome new window box.

Glenn
Supt. II in USA
Versorgungsunternehmen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

BOSS811

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Great product, they just did not win the bid this time.

Vorteile:

Great prices to start. Easy to use with our GIS maps.

Nachteile:

Loved the product but they were not the low bid on service award.

Matt
Manager of Damage Prevention in USA
Versorgungsunternehmen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ticket Management Software

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The entire team at Boss811 is great to work with. Day or night, they are supportive and listen to ideas and suggestions to make the product better. If they continue to keep the same level of customer service, they sky is the limit.

Vorteile:

The cost savings and visibility that this brought into our organization that displays real time locate activity has been amazing. The customer service and agile deployment of solutions is top notch.

Nachteile:

Integrating with numerous vendors was challenging. This is not a fault with Boss811, but just not knowing about what a full integration takes was a bit of a challenge. The team and I learned so much during this and will make any future changes much easier.

Anthony
GIS Analyst in USA
Versorgungsunternehmen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use, cloud-based software automates and manages your 811 tickets with ease

5,0 letztes Jahr

Kommentare: BOSS811 sets a high bar that all software is now compared to.

Vorteile:

The ability to create simple, highly customizable scripts that run when a ticket is received. Each time an 811 ticket is received, the script gets to work checking the time and calendar in order to assign the ticket to the appropriate staff.

Nachteile:

The cost is a little high, but worth it.