Wer verwendet Obit?

Funeral Directors who want to modernise their business and reduce admin overhead.

Was ist Obit?

Cloud-based funeral management web application designed to meet the needs of the modern funeral director allowing you to drastically reduce your admin time and coordinate your staff better. Easily monitor how your business is doing using our advanced reporting section and dashboard. Produce professional invoices and death notices with ease.
Schedule pickups and transfers and track their progress. Handle your cash-book and disbursements and export any financial data to Sage.

Obit – Details

Lytesoft

https://www.lytesoft.com

Gegründet 2015

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Obit – Preisübersicht

Obit bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Obit ist ab 59,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

59,00 $/Monat

Preisinformationen

Basic 59/m Standard 99/m Advanced 149/m Custom pricing available.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Obit – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Dokumentation

Obit Funktionen

  • Feuerbestattungs-Management
  • Finanzberichterstattung
  • Friedhofsverwaltung
  • Merchandising
  • Verwaltung von vorab-Notwendigkeiten

Siehe die vollständige Bestattersoftware Liste

Obit Alternativen

Mehr Alternativen zu Obit

Obit – Erfahrungen

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Benutzerfreundlichkeit 5
Kundenservice 5
Funktionen 5
Preis-Leistungs-Verhältnis 5

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Joanne C.
Funeral Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.6.2020

"Highly recommend"

Vorteile: Easy to use, administration time cut in half, easy to integrate with accounting packages, support second to none, ease to administer accounts whilst on the move, Cloud based nature of obit massive advantage.

Nachteile: There is always room for improvement a fact that the obit team acknowledge and constantly update and monitor.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.6.2020
Niall K.
Managing Director
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.6.2020

"The best decision we have made."

Kommentare: We would highly recommend obit to another company. It really is a vital part of the business now. The cloud based system is a great asset to are company.

Vorteile: When we first discovered obit, the ease of use really appealed to our needs, being able to access it on all devices in the office and remotely to check details of a family, funeral arrangements and the status of an account, is excellent. The Invoice & Payments tab has made administration so much more efficient.

Nachteile: There is nothing that i can fault every little thing that we needed to tweak to suit are business was a phone call and it was sorted.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.6.2020