Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden
Was ist Deel?
Deel ist eine globale Gehaltsabrechnung und regelkonforme Personalbeschaffung für Remote-Teams, bei der jeder an jedem Ort eingestellt und bezahlt werden kann. Stelle sofort Vollzeitmitarbeitende oder unabhängige Auftragnehmer ein, ohne dich mit lokalen Gesetzen oder komplizierten Steuersystemen befassen zu müssen.
Mit einfachen, automatisierten Workflows kannst du Mitarbeiter- und Auftragnehmerdaten sicher erfassen und lokalisierte Verträge von einer zentralen Plattform aus generieren.
Deel bedient mehr als 4.500 Kunden von KMU bis hin zu börsennotierten Unternehmen.
Wer verwendet Deel?
Deel ist für Unternehmen jeder Größe geeignet, die nach einer besseren Möglichkeit suchen, Teams im Ausland einzustellen.
Wo kann Deel bereitgestellt werden?
Über den Anbieter
- Deel
Support für Deel
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Andorra und 201 weitere
Sprachen
Englisch
Deel Kosten
Startpreis:
- Keine kostenlose Testversion
- Ja, Gratisversion verfügbar
Deel bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Deel ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- Deel
Support für Deel
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln, Andorra und 201 weitere
Sprachen
Englisch
Deel – Videos und Bilder
Deel Funktionen
Bewertungen über Deel
Keinen Support oder Ansprechpartner
Kommentare: Unflexibel, langsame und unprofessionell.
Vorteile:
Im Moment wirklich nichts, das Onboarding ist kompliziert, es werden z.B. Vorder- und Rückseite vom AHV Ausweis verlangt obwohl die Rückseite bei allen glecih ist.
Nachteile:
Das es auch wenn es brennt keine Ansprechpartner gibt. Alles dauert ewig, support ist ein Bot der immer nur die gleichen unnützen FAQ anzeigt. Keine Hilfe oder wirklicher Support während dem Onboarding. Ev. ändert sich das noch. Die Antworten und das Verhalten der Mitarbeiter, sogar nach einer Escalationen sind sehr unprofessionell. Es musste eigentlich nur ein bestehender Vertrag über deel neu abgeschlossen werden, leider war deel bis heute nicht in der Lage die Konditionen aus dem bestehenden Vertrag die mehrfach mitgeteilt wurden im Vertrag abzubilden dafür sind wiedersprüchliche Klauseln auch im 3. Versuch immer noch vorhanden.
Intuitive Platform with Exceptional User Experience and Support
Kommentare: Excellent in every way. The service exceeds expectations with its user-friendly interface, comprehensive features, and outstanding customer support.
Vorteile:
It has a very intuitive platform, making it easy to use. Combined with the tools it provides, it offers a great user experience, such as having a debit card, advancing your payments, or scheduling the day to receive them. Additionally, the customer support is very efficient, responding quickly and in multiple languages.
Nachteile:
I don't like that it still doesn't have a mobile app.
Best EOR provider on the market
Kommentare: Overall, I'd say that Deel is the best experience for an EOR provider. They have grown exponentially in a short period of time so the personalized experience has gone down a bit. I'd still go with Deel over any other provider.
Vorteile:
Extremely user friendly and intuitive platform. As an admin of the system, you have a lot of compliance details at your fingertips.
Nachteile:
The customer support has gone a bit down hill most probably due to their extreme growth. Where you may have received a promise of something happening previously, it now can't be done due to "risk". Also, waiting times when you put in a request of a query have extended.
In Betracht gezogene Alternativen: Oyster
Warum Deel gewählt wurde: Cost of product, user experience from both the employee and the admin, platform features
Zuvor genutzte Software: SafeGuard LM
Gründe für den Wechsel zu Deel: Cost per month against what was offered.
Antwort von Deel
vor 4 Wochen
Hi Christina! We truly appreciate your review as we strive for excellence. We want to improve your experience and make it perfect. Your opinion matters a lot to us, and we’d love the opportunity to address any concerns you might have. Please feel free to schedule a 15-minute call with one of our experts at https://cal.com/team/deel-support-team/reviews-complaints-g2. We’re here to listen and ensure your experience is nothing short of perfect! Best, Deel
Seems to work just fine
Vorteile:
Easy verification system using mobile phone
Nachteile:
It's a little confusing undestanding the relationship between the company offering you work and Deel.
Antwort von Deel
vor 3 Wochen
Hi Matt, We have seen your Capterra review and apologize for any inconvenience you've faced To better understand your experience and work towards a resolution, we'd appreciate it if you could schedule a call with us at https://cal.com/team/deel-support-team/reviews-complaints-g2. We will actively check your support history to see if there's anything we can help you with before our call. Your satisfaction with Deel's services is our utmost priority, so let’s have a quick chat and improve. Best regards, Deel
Deel, International Contractor Portal
Vorteile:
Basically what has been popping for Deel, is that you can pay international employees directly in a fast and an easy way. Also waiting for their card to be open internationally in my country, I feel this will cut of a lot of hassle for us international contractors.
Nachteile:
I dislike their customer support team, they are repetitive and uneducated when it comes to providing high customer experience. Also I dislike the fact, that it might shows on their system a certain payment day and it does not arrive until 5 days later, so basically, their system needs to reflect all and everything they speak about, and it should reflect the payment arrival directly.
Antwort von Deel
vor 3 Monaten
Hi there, We have seen your Capterra review and apologize for any inconvenience you've faced. To better understand your experience and work towards a resolution, we'd appreciate it if you could schedule a call with us at https://cal.com/team/deel-support-team/reviews-complaints-g2. We will actively check your support history to see if there's anything we can help you with before our call. Your satisfaction with Deel's services is our utmost priority, so let’s have a quick chat and improve. Best, Deel Team