Was ist INControl?

INControl implements disruptive innovation to help businesses become more efficient, profitable, and to be INControl.
We provide flexible operational software that solves bespoke workflow needs through custom configuration to simplify business processes without compromising business intelligence.
INControl enables companies to digitise their Business Operating systems.

Wer verwendet INControl?

For Companies that need to digitise their Business Operational management environment and manage it with a system that never gets outdated.

Wo kann INControl bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Tracer Cloud Solutions
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Südafrika

Sprachen

Englisch

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INControl – Videos und Bilder

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INControl

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20,00 $/Monat
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1.500,00 $
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INControl Funktionen

  • 3PL-Management
  • Abschreibungsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Asset Lifecycle Management
  • Audit Trail
  • Aufgabenmanagement
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragskostenrechnung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichtsvorlagen
  • Bestandsverfolgung
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Compliance-Verfolgung
  • Content-Management
  • Corrective and Preventive Action (CAPA)
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Elektronische Unterschrift
  • Ermittlungsmanagement
  • Fahrer-Abrechnungen
  • Fahrer-Management
  • Fahrzeug-Management
  • Fahrzeuginformationen
  • Filesharing
  • Flottenmanagement
  • Formularverwaltung
  • GPS
  • Garantie-Nachverfolgung
  • Geräte-Management
  • Gerätenachverfolgung
  • Inhalt-Bibliothek
  • Inspektions-Management
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kapazitätsmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostennachverfolgung
  • Kraftstoff-Management
  • Kraftstoff-Nachverfolgung
  • Kreditplanung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lagerhaus-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Lieferanten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Material-Rechnung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Nachfragevorhersage
  • No-Code
  • OSHA-Protokollierung
  • On-Call-Pläne
  • Portfoliomanagement
  • Produktionsplanung
  • Projektmanagement
  • Qualitätsmanagement
  • Raumverwaltung
  • Regelbasierter Workflow
  • Reparatur-Nachverfolgung
  • Ressourcenmanagement
  • Retourenmanagement
  • Risikobewertung
  • Routing
  • Rückstandsverwaltung
  • Scanfunktion
  • Self-Service Portal
  • Sendungsverfolgung
  • Sicherheitsmanagement
  • Störfallmanagement
  • Suchen / filtern
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Transportmanagement
  • Unfalluntersuchung
  • VIN-Suche
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Versand-Management
  • Versandmanagement
  • Verwaltung von Einzelteilen
  • Vorbeugende Wartung
  • Vorfall-Berichterstattung
  • Wartungsplanung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zimmer-Planung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für INControl

Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Rosmiman IWMS ist eine Einrichtungsmanagement- und Immobilienmanagementsoftware, die sich durch ihre Robustheit und hohe Zuverlässigkeit auszeichnet.
Form.com ist ein laut Hersteller preisgekrönter Anbieter von Formularautomationslösungen für Unternehmen, sowohl im Außendienst als auch im Büro. Erfahre mehr über FORM OpX
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
360° Enterprise Asset Management in Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations manages asset operational and support lifecycles.
Collabit Software is the best UK workflow management software. It eases all internal processes in all-size companies.
MaintainX ist eine Mobile-First-Software zur Digitalisierung von Arbeitsaufträgen und -verfahren, die die Effizienz erhöht und Echtzeiteinblicke ermöglicht. Erfahre mehr über MaintainX
Quick Base ist eine echte Low-Code-Plattform zum Erstellen, Anpassen und Verbinden hochskalierbarer, sicherer Cloud-Geschäftsanwendungen.
Automatisiere deine Geschäftsabläufe auf allen Geräten. Es ist einfach und schnell.
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
Digitalisiere und automatisiere deine Prozesse mit der passgenauen ERP Software (Enterprise Resource Planning) speziell für Händler und Dienstleister. Erfahre mehr über Vepos
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
Gerätewartung, Flottenmanagement, Versandplanung, Zeitmessung, Echtzeitberichterstattung, Cloud- und Offline-Fähigkeit.

Bewertungen über INControl

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
67%
Billy M.
General Manager in Südafrika
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Jacobs Transport's Road to Digitization

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall the experience with Incontrol was very positive, working with individuals that always try to create value and efficiencies. Change can be very difficult and stressful in a Company, in our case we went from no digitization to doing everything on Incontrol in a very short space of time. No real implementation crisis, fairly smooth transmission - this was a major benefit feature.

Vorteile:

Towards the latter part of 2016 we decided to introduce ISO 9001:2015 QMS into the business. Growth trajectory indicated a requirement to manage our process flows better to guarantee future growth by standardizing service delivery. Not long after introducing ISO we realised further digitization would increase our efficiency and growth. Incontrol became a choice candidate to partner with as their system is versatile enough to cater for our particular requirements. Incontrol allows for process management across all departements. There is a willingness to develop a workflow engine that sits like a glove on our ISO process flows. We create accountability and easily measure KPIs - the office environment is more relaxed and productive. Our business is very niche in the transport sector, covering Project Logistics, Rigging, Abnormal Loads and Crane Trucks; Incontrol easily developed systems that could cater to our needs. Following highlights: - Process Management across all Departments - Flexibility to add digital documents, fields, etc. for different uses - Digitizing of paper documents (Proof of Delivery signing on Glass) - Tablet App for our Drivers and Riggers, with tasking and Proof of Delivery uploads - Internal and client e-mail and SMS notifications - SLA tracking and escalations - Authorization options - Custom reports and dashboards - Audit logtrails on all activities in the system - Fully mobile - works on PC, Tablet and Phone - Uptime, security & backup

Nachteile:

The biggest issue with Incontrol was communicating our particular needs correctly for them to develop the workflow accordingly. In a sense the advantage of working with software that doesn't solely focus on your industry, which means it gives you an empty canvas, gives you flexibility to create software focused on your own needs; also has the disadvantage of trying to communicate needs that might not be fully understood straight away.

Jandre D.
Director in Südafrika
Metallabbau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Pleasure of working with INControl

5 vor 10 Monaten

Kommentare: Wow. World -class system for a fraction of the cost. Little to no development to become digital.

Vorteile:

1.INControl does not force a work environment onto employees, rather it digitizes their current environment. This drastically improves take-up time and eliminates lengthy training sessions. 2. Its flexibility is unmatched 3. Ease of implementation 4. Stays relevant and adapts to ever changing needs 5. One system across departments 6. Top security 7. New era of digital systems

Nachteile:

There really aren't anything negative to be attributed to the product.

Noluthando M.
Junior Marketing Analyst in Südafrika
Marktforschung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good

4 vor 2 Jahren

Kommentare: My overall expirience is good.

Vorteile:

Product features are easy to understand and use.

Nachteile:

The speed is sometimes slow. Capturing leads delays the users time and you need to wait a little bit longer for the next page to load.

Pieter V.
Civil Engineer in Südafrika
Tiefbau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

INControl review by Civils INControl

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Great software and improved productivity and tracking of the paper trail.

Vorteile:

The functionality and workflow optimization are easy and quick to set up.

Nachteile:

No major constraints on the software and really good to handle or operate.

Lukas V.
Service Delivery Manager in Südafrika
Industrieautomation, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Complete Transparency

5 vor 2 Jahren

Kommentare: InControl assisted Siemens to improve on our Service delivery to customers. With automated notifications, customers are aware of what is happening with their request. The Call Centre could provide instant feedback as the different statuses are available to view.

Vorteile:

It's customization to the user needs. You have complete transparency of your business and process. You have a customer database and you have access to plan your stock as you have access to what equipment was used.

Nachteile:

That there is no auto refresh of the statuses