Was ist eFD?

In a world that demands more and more in ever shorter periods of time, eFD from Seker is designed to give Funeral Directors more time to care. Our complete funeral administration and management software combines automated processes, intelligent learning and industry expertise to reduce the burden of administration whilst ensuring consistent quality of presentation and product. From first call to aftercare eFD is the natural choice for independent Funeral Directors.

Wer verwendet eFD?

Funeral Directors

Wo kann eFD bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Seker Tech
  • 2019 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Irland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Seker Tech
  • 2019 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Irland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

eFD – Videos und Bilder

%{screenshots_count} weiteren anzeigen

Kosten ähnlicher Produkte wie eFD vergleichen

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
100,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
0 (0)
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
79,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

eFD Funktionen

  • Dokumentenmanagement
  • Feuerbestattungs-Management
  • Finanzberichterstattung
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Merchandising
  • Verwaltung von vorab-Notwendigkeiten

Alternativen für eFD

Bestattungsunternehmen, die ihren Feuerbestattungsdienst ausbauen möchten und ihrer Kundschaft Online-Zahlung ermöglichen.
Business software to manage the necessary administrative and financial tasks of running a death care facility.
byondcloud is an online platform for death care businesses that provides the functions needed to shift toward the digital world.
Eine Lösung für die Kollaboration von Bestattungsunternehmen mit integriertem Fallmanagement, nutzerdefinierter Berichterstattung und digitalen Whiteboards.
Verwaltungssoftware und Mapping-Lösung für Friedhöfe, Krematorien und Bestattungsunternehmen, die einfach in der Bedienung ist.
Pacemo ist eine Webanwendung, die sich an Bestattungsunternehmen richtet und diese bei ihren unternehmerischen Prozessen unterstützt.
Alamida bietet die Möglichkeit, Sterbefälle in digitaler Form aufzunehmen, Termine einzutragen und Dokumente auszudrucken.
Funeral Office ist eine digitale Anwendung, die Bestattungsunternehmen bei Aufgaben wie Fakturierung und Verwaltung unterstützt.
Arranger is an intelligent all-in-one solution, designed by funeral directors to meet the needs of your business today.
Have clear information, control of costs, inventory, income, billing and monitoring of the funeral service provision process.
RUHE SANFT ist eine Software zur effizienten Organisation aller anfallenden Aufgaben eines Bestatters, zum Beispiel Korrespondenz.
Cemify is an intuitive and affordable cemetery software system.
Die vier Module können separat oder zusammen gekauft werden, sodass du keine teure Software kaufen musst, die Funktionen hat, die du nicht brauchst.

Bewertungen über eFD

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Jonathan S.
Director in UK
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Douch Family Funeral Directors Say

5 letztes Jahr

Vorteile:

The ability to seamlessly integrate our accounts package (Xero) to eFD in real-time. To host the software cloud based so it can be accessed from anywhere and by all staff. To talk automatically to our Client's Web based Memoriam Portal via eFD's API. To be able to provide personalised correspondence to the client in a an easy to use editable format. The intuitive way the software leads the Funeral Director through funeral arrangement journey. The ability to review the up-to-date status of a funeral, at any time.

Nachteile:

It took a little time to understand the setting up procedure. Once we fully understood how the suppliers, products, contacts and documents worked within eFD, all became clear, however a little time consuming.

Antwort von Seker Tech

letztes Jahr

Thank you for your feedback Jonathan. We have enhanced our training to ensure a better understanding of how eFD handles products, suppliers & contacts. Since your launch we have introduced a Microsoft Word add-on to assist with the creation of documents.

James B.
Head of Funerals in UK
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

An excellent product with professional support

5 vor 6 Monaten

Kommentare: They are supportive, professional and keen to work with us as we develop our service

Vorteile:

Ease of use, giving our team time to concentrate on the families we are serving

Nachteile:

Nothing to dislike, very pleased with the move to Seker and eFD

Antwort von Seker Tech

vor 5 Monaten

Thank you for your feedback James, we look forward to continuing to grow eFD with the funeral industry expertise of our Users.

Simon W.
Managing Director in UK
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Simon says!

4 letztes Jahr

Kommentare: Overall, the product has revolutionised the way we work without requiring too much adaptation of our ways! Going forward, once we manage to integrate with an accounting package we will be able to take full advantage of its features.

Vorteile:

The intuitive way that data is captured, displayed and used in progressing a funeral from initial enquiry through delivery.

Nachteile:

Understanding and setting up products, suppliers and contacts, which is fiddly and repetitive. It also requires an acceptance that it will replace, or at least duplicate, your sales ledger. Once this is accepted its 'ways' become easier to understand.

Antwort von Seker Tech

letztes Jahr

Thank you for your feedback Simon. We have enhanced our training to ensure a better understanding of how eFD handles products, suppliers & contacts. During the onboarding process we recommend utilising our data import tool by submitting the data in the required templates to be imported by Seker, once the set up is complete, updating products, suppliers & contacts manually moving forward is simpler.

Software gefunden in