Was ist WATI?

WhatsApp management tool for businesses with a no code chatbot builder

Wer verwendet WATI?

Businesses who are looking to serve their customers over WhatsApp or want to send notifications to their customers over WhatsApp. Our primary target is B2C Businesses.

Wo kann WATI bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • WATI.io
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Sonderverwaltungsregion Hongkong

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Englisch, Hindi und 1 weitere

WATI Kosten

Startpreis:

40,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

WATI bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von WATI ist ab 40,00 $/Monat verfügbar.

Über den Anbieter

  • WATI.io
  • 2015 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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Erhältlich in diesen Ländern

Sonderverwaltungsregion Hongkong

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Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Englisch, Hindi und 1 weitere

WATI – Videos und Bilder

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5.000,00 $/Jahr
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
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WATI Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Kundendatenbank
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Supportticket-Management

Alternativen für WATI

Respond.io is a business messaging platform that connects contacts from any channel to every team.
Vereinfacht die WhatsApp-Kommunikation zwischen Kunden und Unternehmen und hilft dabei, das Wachstum im Messaging-Zeitalter voranzutreiben.
Live Chat for Microsoft Teams, Slack, and Webex. Live chat with your website visitors from the tools you already use.
Ein Helpdesk, der es dem Kundenservice ermöglicht, das Profil des Kunden, seine Bestellung und vergangene Interaktionen in einem Bildschirm anzuzeigen. Erfahre mehr über Gorgias
Eine hybride Software für die Kundenbetreuung, die proaktive und personalisierte Kundenbetreuung in Echtzeit unterstützt.
Quiq verkauft Messaging- und Live-Chat-Lösungen, um Unternehmen und Verbraucher dabei zu unterstützen, über digitale Kanäle zu interagieren.
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
Konversations-KI-Plattform zur Entwicklung, Bereitstellung und Ausführung von Conversational KIs ohne Codierung auf jedem Kommunikationskanal
Dialogorientierte KI für Unternehmen mit All-in-one-Cloud-Messaging. Genießt das Vertrauen führender globaler Unternehmen.
Verbessere mit Botnation AI das Business- und Kundenengagement mit Chatbots und Conversational Marketing.
Die weltweit erste Kundenmessaging-Plattform für das Unternehmenswachstum
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.

Bewertungen über WATI

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
7%
1
2%
Norrania A.
Norrania A.
Human Resources Assistant in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Essential for chat-bot WhatsApp platform

5 vor 10 Monaten

Vorteile:

WATI is one of the easiest software that i have use to manage and create a chat-bot automation for our WhatsApp marketing channel. It is really helpful in helping us to assist customer inquiry and replying to their message quickly for 24/7 without any break.

Nachteile:

There are some bugs in here and there, but nothing that is too severe that pending us from using the feature and tools in here. The software package price scheme is not too flexible, and not cater all type of business size, especially for a single user or a personal usage.

Agnibha N.
Co-founder, Head of support and email deliverability in Indien
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Really effective tool for WhatsApp Communication

5 vor 2 Jahren

Kommentare: We're glad to have discovered WATI Platform through the Facebook Business Directory. Unlike other WhatsApp Partners, their approval times are really quick and their customer support is wonderful. I loved the demo videos that they provide with a step-by-step walkthrough on how to use the platform.

Vorteile:

Really efficient tool to manage multi-agent customer support on whatsapp. The tool is really flexible and allows some wonderful features such as adding customer attributes, building a chatbot, auto-replies, submitting templates for approval, etc. We didn't want to diversify too much in terms of acquisition channels. But, this tool has worked very well as a retention software and CRM for us

Nachteile:

We have to wait for about a week to start using the platform as WhatsApp API onboarding takes that long. But, despite that, they're really prompt in getting us approved

Gomathy M.
Founder CEO in Indien
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Unstable and Archaic software

1 vor 5 Monaten

Kommentare: Painful, Time-consuming, Frustrating

Vorteile:

Pricing, Reports on how many customers received messages and how many did not, Automation

Nachteile:

Inability to set up Broadcasts at first shot, invariably fails with some error message or other, Instability in credit card recharges (despite recharge, shows 0 balance), Ease with which campaigns can be set up - you can't do a "select all" of 15000 contacts all at once, you have to keep doing Page Down until ALL the contacts are loaded and then you have to click Select All - The software development is that archaic!

Oliver O.
CEO in Mauritius
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

A Happy WATI customer

5 vor 3 Monaten

Kommentare: My overall experience was great. Nothing to complain about. Their team is very flexible and can accommodate all kinds of customer scenarios.

Vorteile:

The customer support is AMAZING. Without their fantastic customer service, we would not have been able to onboard so quickly with WhatsApp. WATI team helped us remove barriers for integration really fast.

Nachteile:

Not many cons to talk about really. Their dashboard was a little hard to grasp initially, but once I played with it a bit longer, I started getting the hang of it.

Vaibhav S.
MD in Indien
Maschinerie, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Nice Platform for expansion of your Businesses

5 vor 5 Monaten

Kommentare: It is a very nice platform for any size of businesses and make operations on auto pilot mode. I recommend it to all business users.

Vorteile:

Ease of Using API Platform, Perfect customer resolution platform, Easy User interface for even non technical person.

Nachteile:

Could include more features in the future