Was ist Sky Systemz?

HadePay ist eine einfach zu bedienende und cloudbasierte Point-of-Sale-Lösung. Mit HadePay kannst du Zahlungen abwickeln, Kunden und Produkte verwalten sowie auf wichtige Daten zu deinen Kunden und Transaktionen zugreifen und vieles mehr.

Wer verwendet Sky Systemz?

Jedes stationäre Unternehmen, das Kreditkartenzahlungen akzeptiert. Die wichtigsten Branchen sind Restaurants, Spezialdienstleistungen (Bestattungswesen, Medizin, Auto) und Spezialeinzelhandel (Reifen, Möbel, Outdoor).

Wo kann Sky Systemz bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Sky Systemz
  • Ansässig in Orlando, USA
  • 2018 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Sky Systemz
  • Ansässig in Orlando, USA
  • 2018 gegründet
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Sky Systemz – Videos und Bilder

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Sky Systemz

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71,00 $/Monat
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25,00 $
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Sky Systemz Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Auftragsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Cash Management
  • Datensicherheit
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Elektronische Zahlungen
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenkonten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Liefermanagement
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Bestellung
  • Online-Zahlungen
  • Persönliche Zahlungen
  • Preismanagement
  • Rabattmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Sendungsverfolgung
  • Touch-Screen
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Zahlungsabwicklung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Sky Systemz

Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
eHopper ist ein kostenloses, mobiles POS. System, das für kleine Unternehmen entwickelt wurde und den täglichen Betrieb und Kundendienst unterstützt.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Die POSsibe POS-Software für Restaurants bietet eine Vielzahl von Optionen, die den anspruchsvollen Anforderungen des Gastgewerbes gerecht wird.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Toast ist ein All-in-one-POS- und Restaurantmanagementsystem, das die Effizienz verbessern und die Kosten drastisch reduzieren soll.
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
Das perfekte Restaurant-POS für kleine und mittlere Restaurants und Bars. A&B POS ist bewährt und reich an Funktionen. Entwickelt, um Dinge einfacher zu machen.
Tablet POS for medium to small Salon, Service shop, Retailer, Inventory, Bar Code, Tips, Online Appointment setting, Employee Schedules
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
Cloudbasierte Omnichannel-Plattform der Wahl für Einzelhandels- und Restaurantketten, die Innovation und Omnichannel-Ausführung beschleunigen möchten.
PDQ POS, a top rated, multi-award-winning, all-concept restaurant POS system, is perfect for single locations and multi-unit chains.

Bewertungen über Sky Systemz

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Larry G.
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

HadePay Happy Customer

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall been very happy with the company. The fact that they were willing to add features to help meet our needs was a big deal for our company. Not only were they cheaper then the competition, they went the extra mile and did some customization for our business.

Vorteile:

The product is easy to use, it has all the features we need in a POS system. One particular function we really like is the ability to process payments from anywhere we have an internet connection. We process payments from our computers while in the office and we are able to process payments from our I-pads or mobile phones when away from the office. We like the fact there are no hidden fees and we can call customer service and get a live person.

Nachteile:

When we first started working with the company they did not have all the feature sets we needed. However, they took input from us and added the features we required, and now, it works great for our business.

Jason J.
Owner in USA
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

HarePay for my restaurant

5 vor 2 Jahren

Kommentare: My experience has been great with HadePay. Their customer service is very knowledgable and friendly.

Vorteile:

I switched from square over to HadePay roughly 10 months ago. I was paying such high fees and rates that my business was actually losing money. I didn’t really think I had much of a choice when it came right down to it. I started doing research and came across HadePay, I gave them a call to find out all the details of the business, and I’m so glad that I did. Since switching I am saving money and my business is actually growing! They are local so I don't have to do business with a company that is hundreds of miles away! I get my deposits very quickly and the fact that I can take payments on my phone or tablet makes it that much better, very handy!

Nachteile:

So far there is nothing that I have issues with or that I am Unhappy with.

Greg T.
OWNER in USA
Unterhaltungselektronik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

HadePay

5 vor 2 Jahren

Kommentare: HadePay had been an asset to our company and the people at HadePay have been understanding and helpful.

Vorteile:

The ease of use, straight forward lay out and the ability to see daily, monthly and yearly trends and comparisons.

Nachteile:

Would love to be able to integrate and easy to use eCommerce sight with the system.

Tim R.
CFO in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Switch to HadePay has helped our business to continue to grow

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Great! Anytime I have had technical issues, my account rep has been easy to contact and helpful. If it is an issue he isn't able to solve, he reaches out to others that can take care of it. They have been great to followup and check in from time to time to see if we had any questions when we first switched over.

Vorteile:

Software is easy to use and functional. Most of our credit card sales are payments over the phone and the software makes this easy. HadePay takes the time to understand how your business operates and offers several options to help streamline your operations. They have a lot of features that suit our business.

Nachteile:

The only issue we have had was trying to make additional accounts for other users and seeing if a refund on a card has been made. Tech support reached out to help with creating additional users. Several upgrades have been made and we can now see info when refunds on the card have been issued.

Antwort von HadePay Systems

vor 2 Jahren

Thank you, Tim. Your spray foam and insulation business is one of the largest and most highly regarded in the southeast, and we are honored to work with you and solve problems together.

Dean S.
Owner in USA
Unterhaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Initial review

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Hadepay has been a great addition to our team. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is constantly working with us to customize the system for our needs.

Vorteile:

The system worked great for us. It was easy to learn an use. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been very helpful in customizing it to fit our needs.

Nachteile:

I really didn't have any cons besides the initial learning curve.