Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Room Display X?

Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles.

RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite.

RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication.

Wer verwendet Room Display X?

United States, Europe, United Arab Emirates, Oceania, The Nordics, Asia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Latin America, Middle-East & Africa, United Kingdom

Room Display X Software - 1
Room Display X Software - 2
Room Display X Software - 3
Room Display X Software - 4
Room Display X Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Room Display X das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Room Display X

Room Display X

4,5 (13)
115,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
49
3
4,6 (13)
4,5 (13)
5,0 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
200,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
88
8
4,6 (58)
4,5 (58)
4,5 (58)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Room Display X

anny
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Terminverwaltung
YAROOMS
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Reservierungs-Management
Schreibtischreservierung
Sign In Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
QReserve
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Ressourcen-Planung
Skedda
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
Witco
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Zimmerbuchung
UnSpot
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Platzreservierung
Schreibtischreservierung
yoffix
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Online-Buchung
Raumverfügbarkeitsplanung
Smartway2
Am besten bewertete Funktionen
Mehrere Standorte
Nutzungsberichte
Schreibtischreservierung

Bewertungen über Room Display X

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
31%
3
8%
AHMED
IT Manager in Ungarn
Non-Profit-Organisation Management, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good product with unique features matching enterprise level requirements

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, very positive experience, Software integration was very easy. Customer support is very responsive.

Vorteile:

GoGet is a niche product and fully matches our business requirements

Nachteile:

Matches the following requirements: - compatibility with known and corporate email systems such as Microsoft and Google. - Ease of implementation - Easy maintenance - cloud-based dashboard - secure access to calendar systems - flexibility to integrate with various business scenarios

Antwort von GOGET

vor 3 Jahren

Hi Ahmed, thanks for your review. We're glad your experience with GoGet has been great! Best regards, Your team at GoGet

Michael
Customer Support Specialist in Schweden
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great product

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The overall experience with goget is very good. We use it everyday and it is easy to manage. It is also very easy to customize.

Vorteile:

Easy to manage. It is great that it is a cloud base system and i can help our customer to setup there system very easy. It is also very stabil and functional. The service and the comunication with goget is great.

Nachteile:

Need more back end functions and i know that they are on gogets roadmap

Antwort von GOGET

vor 3 Jahren

Hi Michael, thanks for your review. We're glad to hear your experience and overall usage with GoGet has been so successful! Best regards, Your team at GoGet

Nathanael
Service Koordinator in Schweden
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Experience of room display 6

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Okey

Vorteile:

Its cloud based so you can connect everywhere

Nachteile:

Hard to find the source of the problem sometime

Antwort von GOGET

vor 3 Jahren

Hello Nathanael, thank you for your review of GoGet. We appreciate your feedback! Best regards, Your team at GoGet

Ronan
IT Infrastructure Manager in Frankreich
Informationstechnologie & -dienste, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Goget makes meeting room reservation visibility easier

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It was impossible to know if the room was reserved or free, and the possibility to book it on the fly.
With the Goget, it is easy to know the availability and make a reservation... or free a room.
In addition the display is quite easy to read, and users don't need any documentation or training, it is a straight forward usage.

Vorteile:

Easy to use without any training, the user can have a direct visibility, free, reserve without complex operations. It adds value to the meeting rooms reservations, it is a lot easier to know if we can use a room or not, and in addition, it frees the room is unused. In addition administration is easy, once done, nothing more to do. No documentation required to use!

Nachteile:

It has a cost based on the number of meetings, this needs to be planned on the budget, and the ROI isn't that simple to calculate. Initial setup needs to be done correctly otherwise it may impact the support and renewal process.

Antwort von GOGET

vor 3 Jahren

Hi Ronan, Thanks for your kind review. We are glad to hear you are happy with GOGET and our products! However, maybe there is a misunderstanding regarding pricing. There is a price per meeting room but not per meeting; the cost will never be affected by the number of meetings being reserved or the number of users. Don't hesitate to reach out to us in case we can clarify this. Best regards, Your team at GOGET

Jim
Director of IT in USA
Architektur & Planung, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great office conference room scheduler

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It has been great. No more double bookings of conference rooms, they are very responsive to your questions and updates. Client service is very good.

Vorteile:

Ease of use and setup. intuitive for users, can be scheduled from outlook on computer or at the device itself.

Nachteile:

They are not in the continental US. Purchasing and waiting for shipment takes longer than one would expect

Antwort von GOGET

vor 3 Jahren

Hello Jim, Many thanks for your kind and honest review - glad to hear you are so pleased with GoGet and our products. We appreciate your feedback. Best regards, Your team at GoGet