Was ist Imperva Sonar?

Imperva Sonar offers cloud-based solutions for application, data, and edge security. It helps protect and secure data on websites, mobile apps, and APIs from automated attacks that can affect business traffic.

Wer verwendet Imperva Sonar?

Designed for anyone responsible for the security, performance and availability of a website or web application such as IT managers, development operations manager, CTO, and more.

Imperva Sonar – Details

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Imperva Sonar Software - 1 - Vorschau

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Startpreis

Nicht verfügbar
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1,58 $/Monat
Nicht verfügbar

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Imperva Sonar – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich

Funktionen von Imperva Sonar

  • Anomalie- / Malware-Erkennung
  • Bedrohungsanalyse
  • Betrugserkennung
  • Bot-Erkennung
  • Bot-Reduzierung
  • Dashboard
  • Echtzeit-Warnungen
  • Ereignisprotokolle
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Schwachstellen-Scannen
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Web-Traffic-Monitoring

Siehe die vollständige Bot-Erkennung und Schadensbegrenzung Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anomalie- / Malware-Erkennung
  • Anpassbare Berichte
  • Anwendungssicherheit
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Compliance Management
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Ereignisprotokolle
  • Gerätemanagement
  • HIPAA konform
  • Korrektur-Management
  • Remote-Monitoring und -Management
  • Richtlinien Managemen-
  • Risikoanalyse
  • Schwachstellen-Scannen
  • Server-Überwachung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Sicherheitsprüfungen
  • Störfallmanagement
  • Threat Response
  • Verhaltensbezogene Analysen
  • Verschlüsselung
  • Warnungen / Eskalation
  • Web-Bedrohungen verwalten
  • Web-Traffic-Berichterstattung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte
  • Zwei-Faktor-Authentifizierung
  • Überwachung

Siehe die vollständige Endpoint Protection Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anti-Spam
  • Authentifizierung
  • Automatische Konfiguration
  • Automatische Sicherung
  • Backup und Recovery
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bevollmächtigung revidieren
  • Dashboard-Erstellung
  • Datenkompression
  • Datenspeicher-Management
  • Disponenten
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeitüberwachung
  • Gesundheitsüberwachung
  • Inhalt-Weiterleitung
  • Kompression
  • Konfigurationsmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Management von Softwaretests
  • PCI-Compliance
  • Performance-Tests
  • Redundanz prüfen
  • Remote-Monitoring und -Management
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SSL-Offload
  • SSL-Sicherheit
  • Server-Überwachung
  • Sichere Datenspeicherung
  • Sicheres Login
  • Speichern der Inhalte im Cache
  • Statusverfolgung
  • Visuelle Analytik
  • Vordefinierte Protokolle
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Website-Analytik
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überwachung

Siehe die vollständige Lastverteilungsplan Software Liste

Alternativen für Imperva Sonar

Mehr Alternativen zu Imperva Sonar

Erfahrungen mit Imperva Sonar

Alle 4 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,5
Kundenservice
3,2
Funktionen
3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
2
3
1
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Tejas M.
Supervisor in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Molkerei, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp
5 vor 3 Jahren
Robert G.
Digital Marketing officer in Kanada
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

No more Bots with Distil Networks

5 vor 6 Jahren

Kommentare: Our site was being scrapped on a daily basis and we couldn't block them as fast as they were coming in and changing IP's. Our Customers were becoming very frustrated as our site was starting to suffer from a user experience and could also cause issues with SEO. Our team tried to do it our self with little to no success until we started with the Distil platform and noticed a big improvement with site uptime and blocking bots. Seeing the reports that showed the amount of bots was a big eye opener as with our home grown solution we weren't able to see these insights. Great job to Ron, Rami and the team at Distil RG

Antwort von Distil Networks

vor 6 Jahren

Hi Robert, Thanks for taking the time to review our solution. We're always glad to get feedback from our customers. -The Distil Team

Matthew N.
Matthew N.
Technical Lead in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

OK product but support became terrible

3 vor 8 Monaten

Kommentare: For a few years, Distil was able to protect our site from scraping. As the scrapers got more sophisticated and determined, things got much more challenging. Eventually their support became dismal - around the time Imperva acquired them.

Vorteile:

Bot protection was decent. They kept out a decent chunk of bots.

Nachteile:

Support became so bad we had to quit using them. The tools for configuring custom rules were very limited. Reporting was also quite limited in comparison with competitors.

Verifizierter Rezensent
Co-Founder / CTO in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Stay away

1 vor 3 Jahren

Kommentare: Very disappointed. I had been with distil for almost 5 years. Mostly due because we were so integrated into them it was difficult to leave. We recently left to cloudflare and couldn’t be happier. Distil would constantly point the finger that it wasn’t their system that was causing downtime on us or not allowing our customers to access the site. When in fact it was distil in the end. We would have to be the ones investigating and telling distil how to fix the problems that their systems were causing. There is zero support and no one to speak to. Even when we left it was a joke. Billing still can’t figure out what is going on. And we are still waiting for a phone call from our account manager that has yet in 5 years to contact us. In the end, they raised our price by 300%. We now get the same better service with cloudflare for less.

Vorteile:

Nothing. We were so happy to leave distil.

Nachteile:

It blocked everything and would prevent our customers from accessing shopping cart pages. Asking them to enter captchas to access the pages. Our customers would call in saying how frustrated they were with getting the errors. We lost more sales because of distil.