Was ist MonkeyPod?

MonkeyPod helps nonprofits level up their fundraising, improve communications, & streamline operations with an all-in-one, integrated platform. MonkeyPod includes true nonprofit accounting and grants management with built-in safeguards to ensure compliance, a fully configurable CRM for relationships management, integrated email marketing & pipelines, online fundraising, & robust reporting. Add unlimited users, CRM entities, email subscribers, and fundraising pages at no additional cost.

Wer verwendet MonkeyPod?

Integrated platform for nonprofit accounting, donor management, grants management, email marketing, online fundraising, and more.

Wo kann MonkeyPod bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • MonkeyPod
  • 2019 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • MonkeyPod
  • 2019 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

MonkeyPod – Videos und Bilder

MonkeyPod Software - 1
MonkeyPod Software - 2
MonkeyPod Software - 3
3 weitere anzeigen
MonkeyPod Software - 1
MonkeyPod Software - 2
MonkeyPod Software - 3

Kosten ähnlicher Produkte wie MonkeyPod vergleichen

MonkeyPod

295,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
4,50 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
39,50 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
475,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

MonkeyPod Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • CRM
  • Dashboard
  • E-Mail Marketing
  • Finanzberichterstattung
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Fundraising-Management
  • Hauptbuch
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kontenabgleich
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitgliedschaft-Management
  • Online-Spenden
  • Pfand-Management
  • Projektbuchhaltung
  • Rechnungsverarbeitung
  • Spenden-Tracking
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Verbindlichkeiten
  • Wiederkehrende Spenden
  • Zahlungsabwicklung
  • für gemeinnützige Organisationen

Alternativen für MonkeyPod

EveryAction bietet digitale Multi-Channel-Fundraising-, Organisations- und Interessensvertretungs-Tools in einem einzigen, einheitlichen CRM.
Die CharityEngine All-in-one-CRM- und Fundraising-Software wurde für kleine Wohltätigkeitsorganisationen, mittelgroße gemeinnützige Organisationen und Großunternehmen entwickelt.
Cloudbasiertes Klassenraum-Management-Tool, das bei der Registrierung, dem Mitgliedschaftsmanagement und der Kommunikation hilft.
Mit DonorPerfect kann dein Team zusammenarbeiten, mehr Geld sammeln und Beziehungen pflegen, die deine Mission Wirklichkeit werden lassen.
iMIS ist ein All-in-one-Mitgliedschaftsverwaltungssystem, das cloudbasiert, für Mobilgeräte geeignet und PCI-validiert ist.
Umfassende Cloud-basierte ERP-Lösung für Unternehmen. Beinhaltet Buchhaltung, CRM, PM, HR, etc. auf Desktops, Mobiltelefon, Tablets.
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
Führende Buchhaltungssoftware und Finanzmanagementlösung. Von Finanzexperten*innen für Finanzexperten*innen entwickelt
Intelligente Software zur Förderung des Community-Engagements
Fundraising-System, mit dem du mit deinen Mitgliedern kommunizieren und bessere Entscheidungen treffen kannst.
Tithe.ly wurde entwickelt, um die Anzahl und Höhe von Kollekten sowie die Großzügigkeit zu steigern, indem technologische Innovationen in Kirchen eingeführt werden. Starte kostenlos in nur wenigen Minuten.
Eudonet CRM helps organisations focus on their objectives to develop a unique relationship with each other.
Webbasierte Kirchensoftware, die Mitgliederpflege, Besucherkontaktaufnahme, Freiwilligen- und Kinder-Check-in sowie Kommunikation automatisiert.

Bewertungen über MonkeyPod

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Stratton
Stratton
Executive Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

MonkeyPod is Engineered Smartly and Supported Lovingly

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: MonkeyPod staff is very quick to hand-hold its users through training and integration in the most supportive way I've ever experienced from any similar system.

Vorteile:

MonkeyPod allows me to manage many aspects of our nonprofit organization in one place, rather than disparate spreadsheets. At the core, it's a CRM / Donor-Management system, but the fact that it integrates budgeting, forecasting, bookkeeping, fundraising, invoicing, and grant administration makes it a very powerful tool for any nonprofit arts organization or business association.

Nachteile:

As a new user, I am simply in awe of the features MonkeyPod boasts and have not yet found areas that are lacking. Not to say that I won't as I integrate the system across all of our management areas, but for now it's really going above and beyond what I expect from a CRM or Donor Management system.

Antwort von MonkeyPod

vor 5 Monaten

Thank you Stratton! We're thrilled to hear you're finding MonkeyPod so useful. We look forward to hearing any feedback as you deploy more and more components over time.

Sara
Office Manager in USA
Darstellende Künste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

MonkeyPod is the easiest financial platform a non accountant can master

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall MonkeyPod is the easiest financial program I have used. The CRM management is useful and comprehensive. Thank you letters are easy to create using the Fundraising Reports from MonkeyPod and Word.

Vorteile:

Monkey Pod is very simple to use and even if you are not a professionally trained accountant you can run financial reports with ease and compare each year to the prior year at the touch of a button. You can scan your invoices and save them in MonkeyPod with the check number and payee so all your information is in one spot if you need to refer back to it. The support is incredible, questions are answered the same day and the support team works with you until the problem is solved. They donʻt send you a link to watch a video and figure it out on your own like so many other companies do, they talk to you and suggest solutions and follow up with you to make sure itʻs resolved.

Nachteile:

We are a performing arts venue so a ticketing module that includes a season ticket and flexpass option as well as single tickets would make my life complete. Overall, building an email campaign is a really easy but you do have to delete the suggested template pieces before you can build a new campaign. The best thing to do is make your own templates and save them, but for each new template you make you will have to delete a bunch of suggestions.

Ruth
Bookkeeper in USA
Buchhaltung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Solution for Nonprofits

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: The customer support is unparalleled.

Vorteile:

I use MonkeyPod for nonprofit bookkeeping for several clients and it gets the job done.

Nachteile:

There are learning curves with everything, but I haven't encountered any hurdles with this software that weren't surmountable.

Antwort von MonkeyPod

vor 3 Wochen

Thank you, Ruth! Nonprofit bookkeepers are a critical part of the MonkeyPod community. We're grateful for your support!

LaShundra
Director in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best accounting interface ever!!!!

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: I am very fond of this program since we have been to implement the product

Vorteile:

I enjoy the user friendly interface! I like the helpful hints and the quick access to support. I feel important and connected to a company who cares.

Nachteile:

Nothing at this time, I hope we could implement tracking volunteer hours and program data like clients being served etc

Antwort von MonkeyPod

vor 5 Monaten

Thanks so much, LaShundra! Glad it's working so well for you.

Monica
Director in USA
Darstellende Künste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Awesome bookkeeping for non profits and friendly and knowledgeable customer service

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Loving it.

Vorteile:

I love the clean user face and also the ability to track grants.

Nachteile:

I do not have any cons. Whenever I had a question during on boarding, [SENSITIVE CONTENT] was patient and helpful. She usually had the answer and if she did not she would find it and get back to me really quickly.

Antwort von MonkeyPod

vor 5 Monaten

Thanks so much, Monica! Capterra redacted the name of the "patient and helpful" MonkeyPod colleague but we're pretty sure we know who you're talking about and we agree! :) Glad to hear the switch is going well.