Was ist Statflo?

Statflo provides the leading compliant one-to-one business text messaging platform that enables businesses to have meaningful, two-way conversations with their customers.

Statflo's TextKit can seamlessly integrate with CRM and data systems, embed rich sendable content, and allows customer-facing teams to conduct multi-channel messaging with their customers. Customer-facing teams can have all the tools and context they need to engage, retain, and grow their customer base with a single platform.

Wer verwendet Statflo?

Built for enterprise front-line teams who want to securely engage, retain, and grow their customer base using personalized messaging.

Statflo – Details

Statflo

2012 gegründet

Statflo – Details

Statflo

2012 gegründet

Statflo – Videos und Bilder

Videos zu Statflo
Statflo Software - 1 - Vorschau
Statflo Software - 2 - Vorschau

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Startpreis

Nicht verfügbar
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Gratis Testen Ja

Statflo – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • 24/7 Live-Support

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Statflo

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Automatische Antworten
  • Batch-Daten Kommunikation
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Content-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • Druck-Management
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Verteilung
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeitüberwachung
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Historische Berichte
  • IVR / Spracherkennung
  • Inbox-Management
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenspezifisches Branding
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Management
  • On-Demand Kommunikation
  • Personalisierung
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Video-Unterstützung
  • Vorlagen-Management
  • Warnungen / Eskalation
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Workflow-Management
  • interaktive Inhalte

Siehe die vollständige CCM-Software Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Felder
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Chatbot
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Gespräche
  • Echtzeitüberwachung
  • Email-Automatisierung
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Gruppen-Messenger
  • Human Handover
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Live-Chat
  • Mehrsprachig
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Persönliche Nachrichten
  • Produktempfehlungen
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Video-Chat
  • Vorlagen-Management
  • Zielgruppen-Targeting

Siehe die vollständige Conversational Marketing Plattformen Liste

  • AB-Tests
  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Gutscheine
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kanalzuordnung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Konversion-Tracking
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrere Benutzerkonten
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Push-Benachrichtigungen
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Standortbasiertes Marketing
  • Verhaltens-Tracking
  • Visuelle Analytik
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige Mobile Marketing Software Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Automatische Antworten
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Chat / Messaging
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Engagement-Tracking
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • Geplanter Nachrichtenversand
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kampagnenplanung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kurzwahlnummern
  • Live-Chat
  • MMS
  • Massen-SMS
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Coupons
  • Mobile Keywords
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Marketing
  • Nachrichten-Personalisierung
  • SMS Gewinnspiele
  • SMS-Marketing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Social-Media-Integration
  • Umfragen/Abstimmungen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vorlagen-Management
  • Zwei-Wege-Messaging

Siehe die vollständige SMS Marketing Software Liste

Alternativen für Statflo

Mehr Alternativen zu Statflo

Erfahrungen mit Statflo

Alle 29 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
23
4
5
3
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Lars K.
Lars K.
COO in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The Best Addition to our Sales Culture Since [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

5 letztes Jahr

Kommentare: Our business has made Statflo a cornerstone of how we do business. It is the medium for most client interactions, tracks client and rep growth and tenure-ship, and has allowed us to scale in different markets.

Vorteile:

Statflo is user friendly, simplistic, direct and easy to monitor results and track progress.

Nachteile:

Lacking some integration with email, which is crucial for B2B, and could have some better funnel management tools.

Antwort von Statflo

letztes Jahr

Appreciate the honest feedback, Lars. Wes had some candid feedback as well but really happy to hear how Statflo products have impacted your sales culture. Regarding integration with email, we're cooking up some really cool stuff regarding multi-channel messaging. You can check it out here and even sign up for early access: https://www.statflo.com/features/multi-channel-messaging

Brian S.
VP Strategy in USA
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Statflo is so dope.

5 letztes Jahr

Kommentare: Overall Statflo has been a game changing tool to our business. Statflo allowed use to replace our antiquated customer outreach process of making phone calls with sending text messages. Text messaging has made our reach more effective and less time consuming. The ability to see all conversations, track completion and weigh ROI have taken our customer outreach to the next level.

Vorteile:

What drove us to Statflo was their straight forward and honest ROI reporting tools. This is not a tool that relies on sketchy formulas to show a return. Statflo is so confident in their product they use real numbers.

Nachteile:

While integration, ramp up and ease of use were simple and strongly supported by their customer success team the current version of the software lacks end user control of some simple features that would be more effectively managed by the user than Statflo.

Antwort von Statflo

letztes Jahr

Brian, thank you for the dope review! You're right - we stand behind the results we help you drive and we're happy to put our platform and our team up to the test with transparent ROI reporting. Would love to learn more about the functionality you're referring to for end users. I'll be sure to pass the word on to your CSM.

Chad B.
Director of Sales, Western Canada in Kanada
Telekommunikation, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A good web based CRM

3 letztes Jahr

Kommentare: It's good for what we use it for, but I believe we could likely go more in depth on the service. We love working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the support from her and her team is great!

Vorteile:

I do like that it's web based so that it can be accessed from anywhere. The functionality of the lists is fairly straight forward and the ability to report on progress is seamless.

Nachteile:

As it is a CRM, it does lack full CRM capabilities. Can I manage a customer database and set follow-up reminders to notify me of my next action on that account? Outside of creating an activity, I don't have the ability to do these things.

Antwort von Statflo

letztes Jahr

Hey Chad - thanks for the candid feedback. Sorry to hear that some of our CRM functionalities aren't living up to your workflow. We're enhancing the platform constantly and we're making it way easier to log activities, set reminders, leave notes, and more...all directly from the messenger window! Stay tuned and thanks for feedback again.

Ted D.
Regional Sales Manager in Kanada
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The best keeps getting better

5 letztes Jahr

Kommentare: As stated we are able to reach out to our existing customers after the initial sale and ensure they are satisfied and have all questions answered. We also reach out to customers who are eligible for renewals and can inform them of offers.

Vorteile:

We use Statflo in all our locations and it has become absolutely critical to our success in reaching our connecting with our customers. The value of this contact is measured in customer satisfaction and importantly sales. We would not be experiencing the level of success without this incredible product.

Nachteile:

There are no cons in that when issues arise we find the support at Statflo to be above the norm.

Antwort von Statflo

letztes Jahr

Thanks, Ted. Amazing to hear that the sales culture has really been molded around Statflo products. What you describe is exactly what we're in business to help you achieve: increase sales, engage your customers, and increase satisfaction.

Chad Z.
VP of Sales in USA
Rundfunk, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Statflo is simple and effective!

5 letztes Jahr

Kommentare: Since we started with Statflo a few years ago every single person I've communicated with, met, or interacted with at the organization was AMAZING to work with. They're all willing to listen and understand what their customers want out of their software. I have always been able to get advice from my "go to" person at Statflo that proves to be beneficial for our business. We love working with this company!

Vorteile:

We really like how easy it is to have conversations with our customers through Statflo. We can easily organize the conversations by the campaign and focus on having effective interactions. From an admin standpoint the reporting is very clean and easy to use. I can get the info I need whenever I need it to analyze ROI, where I need to improve, and what is working well.

Nachteile:

There have been a couple of times where a list wasn't built with the exact criteria requested, but it is always fixed within minutes of requesting it. Nothing major

Antwort von Statflo

vor 6 Monaten

Thanks for the review, Chad! We are so happy to work with Cellular Plus!