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Was ist ebCard?

ebCard ist eine Kontaktdatenqualitätsplattform, die eine Verbindung zu deinen Marketing-, Vertriebs- und CRM-Tools herstellt, um dich bei der Erfassung, Überprüfung und Vervollständigung von Lead-, Kontakt- und Kontodaten aus beliebigen Quellen mit minimalem Aufwand und höchster Datenqualität zu unterstützen.

Wer verwendet ebCard?

ebCard arbeitet mit mittelgroßen B2B-Unternehmen in den Bereichen Computersoftware, Informationstechnologie und Dienstleistungen sowie Fertigung zusammen, um Wettbewerbsvorteile durch Kontaktdatenqualität zu erzielen.

Du bist nicht sicher, ob ebCard das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ebCard

ebCard

5,0 (3)
120,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
16
5,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,90 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
167
80
4,5 (2.934)
4,4 (2.934)
4,4 (2.934)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ebCard

Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
ZeroBounce
Am besten bewertete Funktionen
Empfängervalidierung
Erkennung von Wegwerf-E-Mails
Spam-Erkennung
Salesflare
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Jobin.cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kandidatenprofile
Kandidatenverfolgung
Talentsuche
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
LaGrowthMachine
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
Salesmate
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Spotler CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement

Bewertungen über ebCard

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Jesse
Marketing Director in Kanada
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Terrific Product, out-of-this-world Customer Service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We use ebCard to manage loose incoming leads, most commonly from trade shows and drop in visits. Following their conversation with the prospect, our sales team is able to scan a business card (or even a trade show badge) record the salient details and conversation points, make notes, fill required fields, etc, which then creates a contact in our CRM. Where we found other tools unreliable and glitchy, ebCard has a 100% success rate. No lost or mangled data, therefore no wasted conversations or lost leads.

Vorteile:

ebCard is ebCard is simply the best tool we've found for handling incoming contact and account data. The app/tool itself is exceptionally easy to use, especially from a tradeshow floor, and integrates seamlessly with our CRM and Marketing Automation tools. The team at ebCard have gone out of their way to provide outstanding customer service, and helped us use their tool to maximum effect. We had used three older and higher profile tools to deliver similar services in the past - ebCard has been a better fit for us, hands down.

Nachteile:

We don't have any cons with the tool. Where we had hiccups two years ago, the ebCard team was very responsive and made improvements that eliminated any concerns we had.

Antwort von ebCard

vor 4 Jahren

It's been a great experience working with you and your team, Jesse. Thank you so much for your review and great notes. We're happy to be part of your growth success. Stay safe and well, ebCard Growth Team

Manpreet
Lead Marketing Strategist in Kanada
Computer- & Netzwerksicherheit, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Time Saver for who collects business cards

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Ebacrd saved us a lot of time and helped us to manage our Event leads better. Our Event lead management process improved drastically because of the ebcard.

Vorteile:

I like the kind of customization you can do and It does Integrate with our CRM, Also It does verify all the scanned emails.

Nachteile:

Nothing to say here, It is a pretty good app.

Antwort von ebCard

vor 4 Jahren

Manpreet, it's always a pleasure working with you and your team. Thank you so much for your notes and good vibes. You've always taken the time to provide our team with great advice on how to improve and serve you better. We're happy that you're happy, and we're looking forward to our continuous adventure together. Stay safe and well, ebCard Growth Team

Chantal
Salesforce Administrator in Kanada
Informationstechnologie & -dienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Ease of use, excellent Customer Support, overall great software !

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The overall experience with ebCard is really good. Great communication with the manager and some new improvement ideas actually came up from our conversations.

Vorteile:

The product is very easy to use, very intuitive. Implementation went great !

Nachteile:

There is a little delay before the scans actually reach the database, but you get used to it.

Antwort von ebCard

vor 4 Jahren

Thank you Chantal for your review and notes. We have a great experience working with you and Optel's team. We're learning so much from each other. Stay safe and well, ebCard Growth Team