TiFlux

von TiFlux Sistema de Gestão

Wer verwendet TiFlux?

Information Technology and Services, Computer Services, Software Houses and IT Departments

Was ist TiFlux?

A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments.
Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers.
Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other

TiFlux – Details

TiFlux Sistema de Gestão

http://www.tiflux.com

Gegründet 2017

Videos zu TiFlux
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TiFlux – Preisübersicht

TiFlux bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von TiFlux ist ab 14,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

14,00 $/Monat

Preisinformationen

Pay for attendant user For devices For Add-on

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

TiFlux – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Installiert - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Installiert - Windows
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

TiFlux Funktionen

  • Echtzeit-Warnungen
  • Einsatz-Management
  • Für MSPs
  • IT-Asset-Management
  • Korrektur-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Netzwerküberwachung
  • Sanierungsmanagement

Siehe die vollständige Fernüberwachungs- und Verwaltungssoftware Liste

  • Automatisiertes Routing
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Konfiguration

Siehe die vollständige Help-Desk-Software Liste

  • Compliance Management
  • Inventarverwaltung
  • Kapazitätsmanagement
  • Korrektur-Management
  • Lizenzmanagement
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Wartungsplanung
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überprüfung von Vorfällen

Siehe die vollständige IT-Management-Software Liste

  • Konfigurationsmanagement
  • Problem-Management
  • Projektmanagement
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfügbarkeit-Management
  • Versions- und Bereitstellungsmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement

Siehe die vollständige ITSM Software (IT-Service-Management) Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Backup und Recovery
  • CRM
  • Dashboard
  • Fernzugriff
  • Help-Desk
  • Korrektur-Management
  • Live-Chat
  • Problemmanagement
  • Projektmanagement
  • Terminplanung

Siehe die vollständige MSP Software (Managed Services Provider) Liste

  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildschirm teilen
  • Bildschirmaufnahme
  • Dateitransfer
  • Diagnosetools
  • Echtzeit-Chat
  • Fehlerbehebung
  • Ferndrucken
  • Fernzugriff
  • Kollaboration
  • Mobiler Zugriff
  • Zugriff auf mehrere Monitore
  • Zugriffskontrolle

Siehe die vollständige Remote Desktop Software Liste

  • Beschaffungsmanagement
  • Configuration Management Database (CMDB)
  • Fernbedienung
  • IT-Asset-Management
  • Mobiler Zugriff
  • SLA-Management
  • Self-Service Portal
  • Störfallmanagement
  • Veränderungsmanagement
  • Wissensdatenbank

Siehe die vollständige Service Desk Software Liste

TiFlux Alternativen

Mehr Alternativen zu TiFlux

TiFlux – Erfahrungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,7
Kundenservice 5
Funktionen 4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,8

Software bewerten

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Eine Bewertung schreiben
Diego C.
Vice president
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.3.2020

"My experience with TIFLUX"

Kommentare: I love the Tiflux.
Before then our company was a mess internally, with like a hundred different Trellos to sync all departments in the todos. Now we organize all our jobs between areas in a single software, with different SLA's and different fields for each kind of support that we need to do.

Vorteile: I loved the way it distributes the job between our internal teams and that we can have all the different teams solving all jobs in a single ticket software.

Nachteile: We are using it internally being customer and provider in the system.
It works very well, but, for sure, there are some improvements considering this specific use-case.

Antwort des Softwareanbieters

von TiFlux Sistema de Gest?o an 13.3.2020

Diego, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ASaaS to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.3.2020
Jonas K.
IT Coordinator
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.3.2020

"Excellent tool"

Kommentare: Since we implemented TIFLUX in our technical support department, we have been able to control our tickets more productively.
In addition, we are recording data that we never kept.
Today we have a much better view of our customers and information that generates incredible reports.

Vorteile: - Possibility of customization
- integrations
- remote access
- ease of locating tickets
- Specialized and capable technical support

Nachteile: - some settings are a little complicated
- The interface is not so friendly but it is complete.
- Email settings require special care

Antwort des Softwareanbieters

von TiFlux Sistema de Gest?o an 11.3.2020

Jonas, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ELG to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.3.2020
Rafael B.
IT coordinator
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.3.2020

"TI Flux"

Vorteile: Ti Flux has a very easy and intuitive usability. The team's support is very fast. The product facilitates the management of tickets.

Nachteile: some reports could be more advanced for service providers that they need to use to bill their customers.

Antwort des Softwareanbieters

von TiFlux Sistema de Gest?o an 11.3.2020

Rafael, we're very grateful for your feedback and partnership. We're working to launch new reports to help you, in order to optimize and improve your daily routine :)

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.3.2020
André M.
Diretor Tecnico
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.12.2020

"Parabéns"

Vorteile: Interface simples de usar, personalização e suporte.

Nachteile: melhorar integração com contaazul ou implementar um proprio financeiro.

Antwort des Softwareanbieters

von TiFlux Sistema de Gest?o an 8.12.2020

We're glad to receive your loveback! We're here to serve you and your team.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.12.2020
Fabiano K.
Executivo de vendas
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.3.2020

"TIFLUX is the best app for IT companies and customer service"

Kommentare: 217/5000
It helped us a lot to understand our performance and that is why it helps us in making decisions. Our routine became easier and we were able to plan better. If I had a few more reports it would be almost perfect

Vorteile: I really like the UX of this app. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition I have good reports and a good range of settings. I really like the UX of this system. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition, I have good reports and a good range of settings. However, what attracts me most at TIFlux is not the app itself but the attention given by the Customer Success department.

Nachteile: Some details are still missing to assist in product configuration. Something that I dislike is the fact that after the first configuration it is very difficult to change several settings as the old records are stuck in these settings

Antwort des Softwareanbieters

von TiFlux Sistema de Gest?o an 4.3.2020

Fabiano, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping Verum IT to have outstanding results. Concerned with the configuration, at present time in production, we will evaluate the best course of action to make your jorney with our solution even greater. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 3.3.2020