Was ist Tiflux?

A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments.
Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers.
Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other

Wer verwendet Tiflux?

Information Technology and Services, Computer Services, Software Houses and IT Departments

Wo kann Tiflux bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Tiflux
  • Ansässig in Joinville, Brasilien
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Angola, Brasilien, Cabo Verde, Guinea-Bissau, Mosambik und 4 weitere

Sprachen

Englisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Tiflux
  • Ansässig in Joinville, Brasilien
  • 2017 gegründet
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Tiflux – Videos und Bilder

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Videos zu Tiflux
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Tiflux

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
19,00 $/Monat
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Kostenlose Version
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18,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Tiflux Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildschirm teilen
  • Compliance Management
  • Dashboard
  • Diagnosewerkzeuge
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Chat
  • Echtzeit-Warnungen
  • Echtzeitüberwachung
  • Filesharing
  • Für MSPs
  • Hilfe Desk-Management
  • IT-Asset-Management
  • IT-Reporting
  • Inventarverwaltung
  • Kapazitätsmanagement
  • Konfigurationsmanagement
  • Kundenbetreuung
  • Kundendatenbank
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Makros/Antwortvorlagen
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Problem-Management
  • Problemmanagement
  • Release-Management
  • Remote-Monitoring und -Management
  • Remote-Zugriff/-Kontrolle
  • Sanierungsmanagement
  • Self-Service Portal
  • Service Level Agreement (SLA) Management
  • Service-Katalog
  • Störfallmanagement
  • Supportticket-Management
  • Ticket-Management
  • Verfolgen von Vermögensanlagen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Veränderungsmanagement
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wartungsplanung
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Überprüfung von Vorfällen

Alternativen für Tiflux

Deepser ist eine umfassende ITSM- und ITAM-Lösung zur Optimierung von Supportanfragen, organisatorischen Prozessen und Assetmanagement.
Valuemation ist eine modulare, vollständig ITIL-konforme Software-Suite zur effizienten Unterstützung deines operativen IT-Service-Managements.
Angeboten sowohl in der Cloud als auch vor Ort; SysAid kombiniert all das Wesentliche, damit du all deine Help-Desk-Aktivitäten leicht verwalten kannst. Erfahre mehr über SysAid
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
Leistungsstarke webbasierte Verwaltungssoftware für IT-Dienste, die Unternehmen bei der Modernisierung des ITSM hilft, um eine außergewöhnliche Serviceleistung zu erbringen.
Umfassendes Helpdesk-Problem-Tracking für IT-Anwender und Kunden-Support.
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
Alloy Navigator ist eine praxisorientierte Lösung, die für praxisorientierte Kunden entwickelt wurde und von praxisorientierten IT-Leuten wie dir entwickelt wird.
Pulseway ist eine preisgekrönte IT-Management-Plattform, die dir die vollständige Kontrolle über die komplette IT gibt. Erfahre mehr über Pulseway
Service Cloud 360 ist eine führende Kundenservice-Plattform, die es Unternehmen ermöglicht, eine nahtlose Interaktion über die gesamte Kundenbeziehung hinweg zu fördern. Erfahre mehr über Salesforce Service Cloud
NinjaOne ist eine nutzerfreundliche All-in-one-IT-Betriebslösung, die von MSPs und IT-Fachleuten geschätzt wird. Erfahre mehr über NinjaOne
Die BOSS Solutions Suite ist eine vollständig integrierte ITSM-Lösung, die sowohl in der Cloud als auch On-Premise verfügbar ist.
Online-ITSM-Service-Desk mit Vorfalls-, Problem-, Änderungs-, Freigabe- und Asset-Management mit leistungsstarkem Ticketing und Automatisierung Erfahre mehr über Freshservice

Bewertungen über Tiflux

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
93%
4
7%
Diego C.
Diego C.
Vice president in Brasilien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

My experience with TIFLUX

5 vor 2 Jahren

Kommentare: I love the Tiflux.
Before then our company was a mess internally, with like a hundred different Trellos to sync all departments in the todos. Now we organize all our jobs between areas in a single software, with different SLA's and different fields for each kind of support that we need to do.

Vorteile:

I loved the way it distributes the job between our internal teams and that we can have all the different teams solving all jobs in a single ticket software.

Nachteile:

We are using it internally being customer and provider in the system. It works very well, but, for sure, there are some improvements considering this specific use-case.

Antwort von TiFlux Sistema de Gest?o

vor 2 Jahren

Diego, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ASaaS to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

Jonas K.
IT Coordinator in Brasilien
Versorgungsunternehmen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent tool

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Since we implemented TIFLUX in our technical support department, we have been able to control our tickets more productively.
In addition, we are recording data that we never kept.
Today we have a much better view of our customers and information that generates incredible reports.

Vorteile:

- Possibility of customization - integrations - remote access - ease of locating tickets - Specialized and capable technical support

Nachteile:

- some settings are a little complicated - The interface is not so friendly but it is complete. - Email settings require special care

Antwort von TiFlux Sistema de Gest?o

vor 2 Jahren

Jonas, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping ELG to have outstanding results. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

Rafael B.
IT coordinator in Brasilien
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

TI Flux

4 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ti Flux has a very easy and intuitive usability. The team's support is very fast. The product facilitates the management of tickets.

Nachteile:

some reports could be more advanced for service providers that they need to use to bill their customers.

Antwort von TiFlux Sistema de Gest?o

vor 2 Jahren

Rafael, we're very grateful for your feedback and partnership. We're working to launch new reports to help you, in order to optimize and improve your daily routine :)

Fabiano K.
Executivo de vendas in Brasilien
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

TIFLUX is the best app for IT companies and customer service

5 vor 2 Jahren

Kommentare: 217/5000
It helped us a lot to understand our performance and that is why it helps us in making decisions. Our routine became easier and we were able to plan better. If I had a few more reports it would be almost perfect

Vorteile:

I really like the UX of this app. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition I have good reports and a good range of settings. I really like the UX of this system. My team feels very easy on a daily basis with the ticket display screen. In addition, I have good reports and a good range of settings. However, what attracts me most at TIFlux is not the app itself but the attention given by the Customer Success department.

Nachteile:

Some details are still missing to assist in product configuration. Something that I dislike is the fact that after the first configuration it is very difficult to change several settings as the old records are stuck in these settings

Antwort von TiFlux Sistema de Gest?o

vor 2 Jahren

Fabiano, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping Verum IT to have outstanding results. Concerned with the configuration, at present time in production, we will evaluate the best course of action to make your jorney with our solution even greater. We are standing by you for whatever you need, whether for KPIs and also extraordinary results!

Rodrigo S.
Technology consultant in Brasilien
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Our analysis of Ti Flux

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Here in Cairo we have professionals who work in the area since 1998.
Our opinion is unanimous, TI Flux concentrates all the tools that a company like ours needs. In addition to always surprising us with new features.

Vorteile:

The best part is the integration of features. In other cases, we need to use more than one tool.

Nachteile:

The remote access tool can improve compared to others on the market, but it is still good.

Antwort von TiFlux Sistema de Gest?o

vor 2 Jahren

Rodrigo, we are grateful as regards these words and we are delighted to know that TiFlux is helping Cairo Tecnologia to have outstanding results. Concerned with the Remote Access, it's at present time in production, we will deliver a fantastic experience with our new RMM. We are standing by you for whatever you need to achieve extraordinary results!