Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist AllVoices?

AllVoices ist eine EFMP (Employee Feedback Management Platform), die es Mitarbeitenden ermöglicht, anonym Feedback zu geben, Fragen zu stellen, positive Beiträge zu teilen und Probleme bezüglich Belästigung, Voreingenommenheit oder kultureller Art direkt an die Unternehmensleitung zu melden. Alle Mitarbeitereinreichungen werden in einem verschlüsselten, leicht lesbaren Dashboard mit Mustern, Trends und umsetzbaren Erkenntnissen gesammelt und präsentiert. AllVoices hilft Unternehmen dabei, nachhaltige und gesunde Kulturen aufzubauen, in denen sich engagierte Mitarbeitende gern äußern und Gehör finden.

Wer verwendet AllVoices?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

AllVoices Software - 1
AllVoices Software - 2
AllVoices Software - 3
AllVoices Software - 4
AllVoices Software - 5

Du bist nicht sicher, ob AllVoices das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

AllVoices

AllVoices

4,7 (15)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
16
Keine Integrationen gefunden
4,7 (15)
4,5 (15)
4,7 (15)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
Keine Integrationen gefunden
4,9 (30)
4,8 (30)
4,8 (30)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu AllVoices

FaceUp Whistleblowing System
Am besten bewertete Funktionen
Anonymes Feedback
Vorfall-Berichterstattung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Online-Zeiterfassung
Bizneo HR
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Timesheet Management
niikiis
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeitereinsatzplanung
Online-Zeiterfassung
Vantage Circle
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Katalog
Manager-to-Employee-Anerkennung
eKarten
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Motivosity
Am besten bewertete Funktionen
Manager-to-Employee-Anerkennung
Mitarbeiter-Bonusprogramme
Peer-to-Peer-Anerkennung
WebHR
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Personalmanagement
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung

Bewertungen über AllVoices

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
27%
Dan
Dan
Chief People Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Right solution at the right time

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Gives our employees an anonymous platform to engage with us on issues and situations that are concerning for them. Allows our HR team to engage them in a way to address issues earlier.

Nachteile:

Initial configuration is important so spend time setting it up.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Elektrische/elektronische Fertigung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Best tool for receiving feedback anonymously

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, a very promising tool for business online with honest feedback from users.

Vorteile:

Most of the cases the customers are looking for submitting feedback without disclosing their identity, therefore in those cases AllVoices serves as a great tool. It receives feedback without disclosing customer's identity.

Nachteile:

I just using it for few days and don't know the details of the limitations. I am continuously using it to detect the possible flaws.

Belinda
Vice President Diversity Equity Inclusion & Belonging in USA
Unterhaltung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All Voices Review 2021

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We've had great success in getting started in communicating with employees on matters of concern to them. There are a few tweaks we have yet to work out to expand its use. Overall good experience.

Vorteile:

The ability to take in reports. Relatively easy to use. Is a great tool for use by smaller companies with under-developed internal resources to support Employee Relations

Nachteile:

The way we allow employees to categorized their complaint - most of the time they get it wrong.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

AllVoices has had a very positive impact on our culture and engagement

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Initially I was skeptical of the value that a tool like AllVoices would bring, also because it is not the cheapest platform on the market. 2 years later I can see the positive impact that AV has had on our organization. Psychological safety is much better than it was before; I am convinced that we avoided some litigious situations and some Glassdoor reviews as a result; our founders are more aware of what is happening in the company. We are using AV as a communications tool for any type of feedback, whether it is DEI, Covid, Employee Relations, or general feedback on the company. In hindsight it was very much worth the investment and I expect that we will use AV for the foreseeable future.

Vorteile:

AllVoices is much more than an HR hotline. We use it as a direct communications channel to our senior leadership. It enables our founders to have more of a pulse on the organization and to know what is going amongst our employees. The feature that I appreciate the most is the ability to communicate with an employee in an anonymous way via messaging. It allows us to uncover more details of what is really going on. We also use the pulse survey function to solicit questions for our allhands. Our Employees, Agency Temps and Contractors also highly appreciate having AllVoices as a tool to escalate things if needed. In the past 2 years AllVoices has definitely improved the psychological safety at our company and likely prevented several litigious situations and I'm convinced that it was a big driver behind the drop in (negative) Glassdoor reviews for us.

Nachteile:

Honestly, any time I had a suggestion the AV team internalized my feedback and before I know it they had made adjustments to the tool, to our delight. This really speaks to the team and how receptive they are to our feedback.

Brianna
Senior Manager, People Partners in USA
Einzelhandel, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Highly recommend AllVoices for anonymous reporting!

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Working with the AllVoices team has been an absolute pleasure! From implementation, to regular check-ins, to supporting any questions or ideas I've had along the way - I truly could not ask for better partnership from this team.

Vorteile:

It’s user-friendly and feels similar to how we work, especially when compared to more outdated “employee hotlines”. AllVoices as a company is iterative and adapts to stay relevant - such as adding a DEI module to specifically address diversity-related topics in the workplace. Finally, the encryption process they use gives our team confidence that their information is anonymous.

Nachteile:

There's nothing I disliked! I think there are opportunities to continue to iterate that will only improve the experience, which the team has always been open to hearing feedback about and actioning on.