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Was ist PinMeTo?

Alles, was deine Marke mit mehreren Standorten benötigt, um suchende Kunden zum Handeln zu bewegen. Aktualisiere und synchronisiere deine Geschäftsinformationen auf den größten Such-, Karten- und Social-Media-Plattformen, um deiner lokalen SEO einen Schub zu geben. Verwalte deine Reputation, indem du Nutzerbewertungen und Ratings in Such-, Karten- und Social-Media-Websites erfasst und von einem Ort aus auf sie reagierst. Verstärke deine Markenbotschaft, indem du sie ganz einfach auf allen Facebook-Seiten deiner Standorte veröffentlichst.

Wer verwendet PinMeTo?

PinMeTo eignet sich für Unternehmen mit mehreren Standorten in jeder Region und Branche.

PinMeTo Software - 1
PinMeTo Software - 2
PinMeTo Software - 3
PinMeTo Software - 4

Du bist nicht sicher, ob PinMeTo das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

PinMeTo

PinMeTo

4,9 (11)
5,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
10
5,0 (11)
4,8 (11)
5,0 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Häufig bewertet

Uberall

Lokales Produkt
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
1
4,6 (33)
4,5 (33)
4,8 (33)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu PinMeTo

Uberall
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Keyword Monitoring
SEO-Management
ReviewTrackers
Am besten bewertete Funktionen
Negatives Feedback Management
Reaktions-Management
Überprüfung bewerten
Google Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Kalenderverwaltung
Yext
Am besten bewertete Funktionen
Reaktions-Management
Wissensbasis-Management
Überprüfung bewerten
Birdeye
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Hootsuite
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social-Media-Integration
Verwaltung mehrerer Konten
Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Mobiloptimierung
Mailchimp
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Local Siren
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Kampagnenmanagement
Widgets

Bewertungen über PinMeTo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
91%
4
9%
Douglas
Douglas
Omnichannel Marketing Specialist in Schweden
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A must for retail brands

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The ease of use and out-of-this-world support team. There hasn't been a single instance during which I haven't been blown away by how far they go for their customers.

Nachteile:

There are a couple of kinks, out of which the largest one I have found so far is that it's a bit hard to find how to switch to a new 2FA device.

Antwort von PinMeTo

vor 4 Jahren

Thanks for the kind words, Douglas! We strive to go above and beyond for our customers, and it's wonderful to hear that you appreciate it.

Ida
Brand Manager in Norwegen
Restaurants, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Worth every Kr.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

PinMeTo saves us so much time when we need to go live with new information on short notice. In 2020, it has been key to maintain our store information as opening hours, special hours and operations change daily.

Nachteile:

The integration with Foursquare has caused some hiccups with conflict information, so if I were to setup PMT again I would probably choose not to set up the Foursquare account. Otherwise, smooth sailing.

Antwort von PinMeTo

vor 4 Jahren

Thanks for the review, Ida! We're happy to have helped you save time, especially during 2020's upheavals. We're sorry you were experiencing issues with the Foursquare integration. If it still isn't working as it should, could you please get in touch with our customer support team, if you haven't already done so? Thanks again for the kind words & feedback, we value your input and hope we can continue helping you save time managing your business info!

Alexandre
Digital MKT in Portugal
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Santogal e Pinmeto

5,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Pinmeto helps us save time and keep everything uniform and in order.

Vorteile:

Pinmeto is a great help for businesses that have many locations created and to manage on Google Business Profile (Google my business). We can update all information, from all locations and accounts, on the Pinmeto platform. On the platform dashboard we can quickly see where we need to act. Allows us to change/publish in bulk. We are able to respond “on the spot” to reviews using templates created by us. It guarantees our presence on platforms such as Waze, Apple, Facebook, etc. And they complement all this with fast and efficient support, which helps us implement and maintain the platform. They also help us deal with Google when necessary (and we all know that's not always an easy task...)

Nachteile:

All support in Portuguese...of course. But we can't have it all...

Mathias
Digital Marketing Specialist in Dänemark
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

PinMeTo is easy to use

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, I have a good experience with PinMeTo. Our connection to a Customer Advisor has made it easy for us to check in and always have support at our fingertips.

Vorteile:

Their interface is easy and user friendly.

Nachteile:

Sometimes errors occur where you need to ‘fix’ problems. However, these are minor issues.

Mads
Group Digital Content Manager in Dänemark
Essen & Trinken, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Seamless experience

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

For our company, PMT works wonders. We mainly use it to keep our Google listings up to date with hours and pins, ensuring our stores remain visible to customers at all times. The integrated API with our systems makes everything seamless. And our contact Moa is great!

Nachteile:

The only thing that is slightly annoying is that geo-coordinates, opening dates, addresses, and service areas keep changing. I think this is due to customers entering incorrect information in Google, but this is just a minor headache.