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Was ist ProProfs Knowledge Base?

Die einfache und dennoch leistungsstarke Knowledge Base-Software von ProProf wurde entwickelt, um Unternehmen dabei zu helfen, Dokumentation, Wissensbasis, Hilfeseiten, FAQs, Nutzerhandbücher, Nutzeranleitungen und mehr zu erstellen. Die Software besteht aus unübertroffenen Funktionen, intelligenten Einstellungen und Integrationen und ist äußerst hilfreich, um Kundenbetreuungs-Tickets zu reduzieren, Geschäftskenntnisse zu verwalten und den einfachen Zugriff darauf zu erleichtern. Die Software wird von Organisationen überall genutzt, um ihre Unternehmensziele zu erreichen.

Wer verwendet ProProfs Knowledge Base?

DieKnowledge Base-Software von ProProf wurde sowohl für kleine als auch für große Unternehmen in einer Vielzahl von Branchen entwickelt.

ProProfs Knowledge Base Software - 1
ProProfs Knowledge Base Software - 2
ProProfs Knowledge Base Software - 3
ProProfs Knowledge Base Software - 4

Du bist nicht sicher, ob ProProfs Knowledge Base das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ProProfs Knowledge Base

ProProfs Knowledge Base

4,7 (28)
79,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
102
14
4,7 (28)
4,5 (28)
4,5 (28)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
120,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
55
16
4,6 (99)
4,7 (99)
4,8 (99)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ProProfs Knowledge Base

Helpjuice
Am besten bewertete Funktionen
Volltextsuche
Wissensbasis-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Salesforce Marketing Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenmanagement
Help Scout
Am besten bewertete Funktionen
Supportticket-Management
Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Spark Chart
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Fragen
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Fälligkeits-Tracking
Produktkennzeichnung
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Clock In/Out
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Confirmations/Reminders
Kundenmanagement

Bewertungen über ProProfs Knowledge Base

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
79%
4
14%
3
4%
2
4%
Uttam Kumar
Uttam Kumar
Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Accessible and Secure Knowledge Base

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I have mainly used it to share information with different audiences, such as internal staff, external partners, or customers. It has helped me maintain the confidentiality and integrity of my data and comply with various regulations and standards.

Vorteile:

ProProfs Knowledge Base allows me to control the access and visibility of my knowledge base. I can make it public or restrict it to specific users or groups by enabling the privacy settings. Single sign-on, password protection, IP restriction, SSL encryption, and two-factor authentication are some of the features I find helpful regarding data security.

Nachteile:

I have nothing to dislike but would appreciate even simpler context-sensitive help.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very Flexible Knowledgebase Software for Managing Multiple Sites

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

Ability to manage multiple knowledgebase sites in one portal. Easy to use. Update content in real time. Ability to scale easily. Integrates with Salesforce support tickets; White label; Custom domain; Version control; Single sign-on authentication; Single sourcing (content snippets); Integrates with Google Translate

Nachteile:

Workflow approvals could use improvement. Tooltips, lightboxes & pop-ups require involvement from our development team.

Antwort von ProProfs

vor 5 Jahren

Thanks for sharing your views on ProProfs knowledge base.

Valerie
Course Creator in USA
Rechtsberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ProProfs needs to add features to their software to keep up with Thinkific

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The training platform is very expensive for what you get and the quiz maker is equally expensive for the features it offers. The platform does not come with a website and many features are almost impossible to find as there is no clear direction to them nor is there a list of what the features are or where to find them. For example, there is a landing page, but in the 5 years that I was with ProProfs, I never knew it existed.

Vorteile:

I liked that ProProfs is very user friendly and it's easy to create courses or quizzes and add certificates and social media and email features.

Nachteile:

I did not like that it was very expensive compared to similar platforms and it does not come with a website. Managing the landing pages is difficult as it is almost impossible to find access. Many features have hidden access, not very visible and it's easy to forget where things are as a lot of features are not labeled.

Deepak
Deepak
Content Marketer in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

With Contextual Help, user experience has improved a lot!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: We were overwhelmed with support requests for common issues that could easily be solved. With contextual help, we have empowered our users to find solutions independently, significantly reducing our support workload and enhancing customer satisfaction.

Vorteile:

I like how the Contextual Help feature provides integrated assistance to our help site, making it an easy-to-read experience for our knowledge base. It helps our team understand complicated terms and includes additional information with tooltips, lightboxes, and popups.

Nachteile:

While the contextual help is extensive, there might be room for adding more tooltips or pop-ups.

Shruti
consultant in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

User-Friendly & Versatile Software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The intuitive interface and user-friendly editor have made the tool accessible to team members with varying technical expertise. By centralizing our knowledge base, we have experienced improved collaboration, streamlined information sharing, and enhanced productivity.

Vorteile:

From the moment we started using the software, their support team has been responsive, knowledgeable, and dedicated to resolving any issues or queries we had. Their prompt assistance and willingness to go the extra mile have made our experience with ProProfs Knowledge Base even more positive.

Nachteile:

The reporting and analytics features could be more robust, providing deeper insights into user engagement and content performance.