ProProfs Knowledge Base

ProProfs Knowledge Base

von ProProfs

Wer verwendet ProProfs Knowledge Base?

DieKnowledge Base-Software von ProProf wurde sowohl für kleine als auch für große Unternehmen in einer Vielzahl von Branchen entwickelt.

Was ist ProProfs Knowledge Base?

Die einfache und dennoch leistungsstarke Knowledge Base-Software von ProProf wurde entwickelt, um Unternehmen dabei zu helfen, Dokumentation, Wissensbasis, Hilfeseiten, FAQs, Nutzerhandbücher, Nutzeranleitungen und mehr zu erstellen. Die Software besteht aus unübertroffenen Funktionen, intelligenten Einstellungen und Integrationen und ist äußerst hilfreich, um Kundenbetreuungs-Tickets zu reduzieren, Geschäftskenntnisse zu verwalten und den einfachen Zugriff darauf zu erleichtern. Die Software wird von Organisationen überall genutzt, um ihre Unternehmensziele zu erreichen.

ProProfs Knowledge Base – Details

ProProfs

https://www.proprofs.com

ProProfs Knowledge Base – Preisübersicht

ProProfs Knowledge Base ist verfügbar ab 6,00 $/Monat. ProProfs Knowledge Base bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für ProProfs Knowledge Base findest du unten.

Startpreis

6,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

ProProfs Knowledge Base Funktionen

Wissensmanagement Software
Content-Management
Diskussionsforum
Entscheidungsbaum
Katalogisierung / Kategorisierung
Kollaboration
Self-Service Portal
Volltextsuche
Wissensbasis-Management

ProProfs Knowledge Base – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 17 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.6/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Jacqueline R.
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 23.5.2016

"Best tool for customer support"

Kommentare: I was receiving a lot of complaints regarding my call support as customers had to wait on IVR for long time. So, I wanted to set up a help site for my customers and I came across ProProfs Knowledgebase. It was so simple to set up the site and I was able to use videos & images to visualize the help articles. ProProfs rules!

Vorteile: I think it is a great tool for reducing expenses as customers can access helpsites and resolve their issues themselves without any hassles. Also, helpsites can be easily accessed from anywhere & anytime.

Nachteile: It served me all the purposes, so for me, there was nothing that I disliked about this product.

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 14.10.2019

Thank you for sharing your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 23.5.2016
Verifizierter Rezensent
Product Communications Manager
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020

"Very Flexible Knowledgebase Software for Managing Multiple Sites"

Vorteile: Ability to manage multiple knowledgebase sites in one portal. Easy to use. Update content in real time. Ability to scale easily.
Integrates with Salesforce support tickets; White label; Custom domain; Version control; Single sign-on authentication; Single sourcing (content snippets); Integrates with Google Translate

Nachteile: Workflow approvals could use improvement. Tooltips, lightboxes & pop-ups require involvement from our development team.

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 22.1.2020

Thanks for sharing your views on ProProfs knowledge base.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.1.2020
Ron J.
Senior Principal, R&D
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018

"We use ProProfs KB as the primary documentation platform for all our new Cloud-based products."

Vorteile: ProProfs KB is similar to much more expensive and complicated Help Authoring Tools, but extremely user-friendly, always available online, and can be used on any platform with a browser. The tool is very flexible for a variety of purposes, and can be used as simple FAQ/knowledgebase or complex enterprise documentation solution, as we've done. ProProfs KB is also extremely reliable, we've experience almost no discernible down-time over the two years of using them. The customer service is outstanding... very courteous and prompt responses to questions. And fixes and improvements are usually applied faster than what I've experienced with other SaaS vendors.

Nachteile: For the price/value, there aren't too many cons with ProProfs KB. There are a few quirks and some features don't always work as advertised, but we've usually been able to find reasonable work-arounds on our own or with help from support.

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 14.10.2019

Thank you for sharing your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018
Giora S.
Global Head of Client Experience
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2016

"Decent, but did not live up to the expectations"

Kommentare: We chose ProProfs with the intention of creating a great KB site that will make the process of creating wiki's easy and fast. At first it seemed to be just that - simple to get around, easy to edit, however I have been experiencing a lot of formatting issues especially when using images that are becoming a time consuming hassle.
We have also been experiencing a lot of issues in integrating with Desk.com and customer support takes a long time to resolve.
Overall the software provides what we need for our organization, however the execution is not great and requires a lot of improvement.

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 14.10.2019

Thank you for sharing your review.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.4.2016
Peg R.
Director of eLearning
Bau, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2019

"A Great Way to Organize Documentation for Our End Users"

Kommentare: We used ProProfs to separate documentation from our learning management system when the volume got overwhelming. Our users love it.

Vorteile: We love the search function, and how it provides Google-like results. We no longer hear complaints about not being able to find information.

Nachteile: There were a couple of things that were not that intuitive, but support was great about educating us when needed.

Antwort des Softwareanbieters

von ProProfs an 14.10.2019

Thank you for sharing your reviews for our product, ProProfs Knowledge Base.
Also, support team at ProProfs is glad to hear this appreciation from your end.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.7.2019