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seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Yelo?

Yelo erstellt Online-Storefronts und -Marktplätze für Unternehmer und Unternehmen wie Ubereats, Doordash, Instacart usw. mit unbegrenzten Transaktionen und Listings. Yelo unterstützt Unternehmen aller Art wie Essenslieferdienste, Lebensmittellieferdienste usw. Von der Bestellung bis zur Lieferung bietet Yelo alles aus einer Hand, um deinen Marktplatz innerhalb von 24 Stunden zu erstellen.

Yelo-Angebote:
– Bestell-Website
– Kundenapps (iOS und Android)
– Händler-Apps (iOS und Android)
– Liefermanagementsystem
und andere Premium-Vorteile

Wer verwendet Yelo?

Unternehmer, die ein Online-Geschäft beginnen möchten. Bestehende Unternehmensinhaber, die ihr Geschäft online führen möchten.

Wo kann Yelo bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • JungleWorks
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet

Support für Yelo

  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Australien, Bahamas, Belarus, Bolivien und 70 weitere

Sprachen

Arabisch, Englisch, Französisch

Yelo Kosten

Startpreis:

348,00 $/Jahr
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Yelo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Yelo ist ab 348,00 $/Jahr verfügbar.

Über den Anbieter

  • JungleWorks
  • Ansässig in San Francisco, USA
  • 2011 gegründet

Support für Yelo

  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Albanien, Australien, Bahamas, Belarus, Bolivien und 70 weitere

Sprachen

Arabisch, Englisch, Französisch

Yelo – Videos und Bilder

Yelo Software - 1
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Yelo Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • Für Salons und Spas
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Küchen-/Menü-Management
  • Lebensmittellieferung
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Online-Zahlungen
  • Provisionsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Routing
  • Sendungsverfolgung

Alternativen für Yelo

Sharetribe ist der schnelle und einfache Weg, einen Online-Marktplatz zu schaffen, auf dem Nutzer Waren, Räume oder Dienstleistungen mieten oder verkaufen können.
Adobe unterstützt Milliarden im Bereich B2B-E-Commerce mit einer Plattform, die die betriebliche Effizienz, die Kundenzufriedenheit und das Umsatzwachstum steigert.
MultiMerch ist eine in Europa entwickelte Multi-Anbieter-Marktplatzlösung für B2B-/B2C-/C2C-E-Commerce-Unternehmen.
Erstelle deinen eigenen Marktplatz mit WCFM Marketplace. Einfache, maximale Funktionen mit dem laut Hersteller bestbewerteten WordPress-Plug-in.
Füge deiner Restaurant-Website in wenigen Minuten Online-Bestellungen hinzu. Verwalte eingehende Bestellungen, Abholungen und Lieferungen über eine einfache mobile App.
Shopify Plus ist eine Mehrkanal-E-Commerce-Software für Händler, die auf einfache Weise hohes Wachstum und hohen Umsatz erreichen möchten.
Multi-Vendor ist eine eigenständige E-Commerce-Software, mit der du einen Online-Marktplatz erstellen kannst.
Tookan ist eine zukunftsgerechte und handelsübliche Liefersoftware, mit der Unternehmen ihre Liefervorgänge optimieren können. Erfahre mehr über Tookan
Squarespace bietet kreative Tools, die die Zukunft des Internet antreiben.

Bewertungen über Yelo

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,7
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
15%
3
9%
2
3%
1
21%
Noor
CEO / Co-founder in Jordanien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

review on yelo

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: staff are very attainable even on weekend when we have an emergency. Very helpful and nice. They know their work. The system is easy to use and very fast responding. Can be easily integrated with several gateways.

Vorteile:

easy to use, very user friendly, fast system, very fast to deliver.

Nachteile:

the arabic translation isn't working as well as the original english page on the application. Also there is a banner on the website that wasn't there at first and now we are having some difficulties removing it, from what I understood we can't remove it. Also with the filter option, it's not working well, when customers choose a certain filter on the application it doesn't give the options that were selected on the dashboard. I would hope to have a filter for the products also in the future, will be very helpful for our app customers. I would like to have an option where we can edit an order before it gets completed, just in case a customer decided to add an item to their order. and a refund system if a customer decided to cancel their order when they have already paid by cash. Other than that i am very happy with the system.

In Betracht gezogene Alternativen: Tookan

Gründe für den Wechsel zu Yelo: it best fits our business strategy, although I am considering to purchase the above later on.

Antwort von JungleWorks

vor 3 Jahren

Thank you for sharing your experience with Jungleworks. We strive to continuously improve our products and keep adding features to benefit our customers. We are committed to helping you grow your business & are always happy to provide prompt support & services to our valued clients. Please feel free to reach out to our Customer Support team at contact@jungleworks.com for any issues.

Girish
Girish
Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product for launching your marketplace

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Very good interaction with Sales and Project Implementation team. The team was patient with us as we had a few important people on holidays when implementation started and Yelo team patiently waited for the right person to arrive.

Vorteile:

Lots of options to cater to your business needs Continuous improvements and new features added to the platform Very easy to create a test account and get it up an running (took me only 15 minutes to set up our site)

Nachteile:

Documentation not updated as frequently as new releases. This is very important (IMHO) for existing users to see how they can take advantage of new features.

In Betracht gezogene Alternativen: Shopify Plus, Squarespace und sharetribe

Gründe für den Wechsel zu Yelo: The product gave us quick Go To Market strategy and focus on what is more important to us - the business side rather than reinvent the wheel (i.e. develop our own marketplace). In future, we may go that route if the business is successful but for now this platform is perfect.

Antwort von JungleWorks

vor 3 Jahren

Thank you for sharing your experience with Jungleworks. We strive to continuously improve our products and keep adding features to benefit our customers. We are committed to helping you grow your business & are always happy to provide prompt support & services to our valued clients. Please feel free to reach out to our Customer Support team at contact@jungleworks.com for any issues.

Leon
Co Founder in UK
Einzelhandel, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Grocery Delivery

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Amazing support and cheap barrier to entry

Nachteile:

Nothing honestly maybe the time it took to deploy that’s about it to one about 2 month which in actual fact is very fast

David
Owner in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Run away from this company

1,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Do NOT trust promises made or expect contracts you sign to be honored. Avoid at all cost. All sales, no support. The support and follow up ends as soon as you sign a contract. They avoided our questions/support until it was too late to ask for a refund. Very clever. At this point, feel free to contact me directly so I can tell you why you should not use this company.

Vorteile:

Impressive set of features. Promised what was needed

Nachteile:

Features that were advertised DO NOT WORK. Project mgr. assigned was non communicative and a few weeks into project stopped responding to support questions. Next project manager would disappear for weeks at a time and missed a half a dozen scheduled online meetings to discuss features that didn't work properly. We've since moved to another platform and we are pleased to see they use a software ticket system to respond to every question within 24 hours. Avoid these people at all cost. You will waste your $.

In Betracht gezogene Alternativen: Adobe Commerce, MultiMerch, CS-Cart Multi-Vendor, Arcadier, WCFM Marketplace und sharetribe

Gründe für den Wechsel zu Yelo: Service marketplace capability, ability to upload CSV of existing merchants (this feature does not work, despite claims by Clicklabs - they had to load on their backend and it destroyed our marketplace). Alleged support (very, very poorly executed and assume you will get zero support for software bugs etc.). We have countless examples of ignored emails, avoided conference calls etc. They do not have a way to track your software tickets. It's literally emailing back and forth or a sad attempt at using excel to track software issues. Disaster.

Antwort von JungleWorks

vor 3 Jahren

Dear Sir/Ma'am, We're saddened to see the inconvenience caused to you. We would like a chance to speak with you. Please feel free to reach out to our Customer Support team at contact@jungleworks.com for any feedback that will help us improve in the future. Our aim is to keep improving and serve better. Looking forward to hearing from you. Regards, Team Jungleworks

Ayman
CTO in Kanada
Essen & Trinken, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Software for bootstrapping a marketplace

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It was full of features that helped us bootstrap a b2b marketplace without any need to write code.

Nachteile:

Some features were complicated at first but received multiple demos from the account manager to clarify.

In Betracht gezogene Alternativen: sharetribe

Gründe für den Wechsel zu Yelo: The number of features available in Yelo was greater than most competitors.