Was ist Clearwave?

Clearwave ist die unübertroffene Self-Service-Check-in-Lösung für die Medizinindustrie. Clearwave ermöglicht schnelle, flexible und effektive Check-in-Erfahrungen für Patienten und verbessert gleichzeitig die Wirtschaftlichkeit und Leistung von Praxen. Mit einer nachweislichen Kapitalrendite (ROI) und einer Echtzeit-Berechtigungsprüfung bietet Clearwave Gesundheitspraktiken eine umfassende Check-in-Lösung an, die auf Kiosken, Tablets oder Mobilgeräten verfügbar ist, um die Versicherungsverifizierung zu erleichtern, das Umsatzinkasso zu steigern, abgelehnte Forderungen zu reduzieren und den Datenzugriff zu verbessern.

Wer verwendet Clearwave?

Medizinische Praxen

Wo kann Clearwave bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Clearwave
  • Ansässig in Atlanta, USA
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Clearwave
  • Ansässig in Atlanta, USA
  • 2004 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

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Englisch

Clearwave – Videos und Bilder

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Clearwave

Nicht verfügbar
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65,00 $/Monat
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59,00 $/Monat
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Clearwave Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Benutzeroberfläche
  • Arzt-Management
  • Drahtloser Internet-Zugang
  • HIPAA konform
  • Management von Benutzersitzungen
  • Mehrere Ärzte
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienten-Terminplanung
  • Self-Check-in/-Check-out
  • Terminplanung
  • Touch-Screen
  • Virtuelle Tastatur
  • Zahlungsabwicklung
  • Überprüfung der Versicherungsberechtigung

Alternativen für Clearwave

Praxisverwaltungssoftware, die alles bietet, was du zur Optimierung deiner Gesundheitsklinik benötigst.
Verwaltungslösung für medizinische Praxen mit Funktionen für Online-Buchung, Stripe, Terminplanung, Aufgabenverwaltung, Berichte, SMS/E-Mail-Erinnerung
Cloud-based EHR solution that helps hospitals, clinics, and practices manage patients with scheduling, charting, billing, and more.
Mit Salesforce Health Cloud kannst du Patienten- und Mitgliederbeziehungen zu neuen Höhen führen.
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Bewertungen über Clearwave

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
16%
3
6%
1
3%
Albert
I. S. Applications Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Support is Exceptional

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Clearwave has been an amazing partner. They listen to our crazy ideas and often help us implement them by coming up with a creative solution. They are extremely responsive... In fact, I use the term "Clearwave Level Support" to mean... Wow! The best support I've experienced in many years...

Vorteile:

Well, the most impactful result of implementing Clearwave was the elimination of lines during Registration. Our Staff and Patients loved that.

Nachteile:

I have to reach deep for any complaints... Perhaps the fact that higher level logic is not associated with custom fields. We may be unique in our extensive use of those though, so I am not sure how much that would affect a normal customer.

Jason
CEO in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Clearwave in a Urology Practice

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Clearwave has excellent customer service and has been a great partner.

Vorteile:

The kiosk are very user friendly. They verify eligibility, collect patient payment, and improve the speed and accuracy of the registration process.

Nachteile:

The integration with some electronic health records are limited.

Carroll
Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Awful Customer Experience

1,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Helpful software, but patients do not like using it.

Nachteile:

Clearwave does not do business the right way.

Bradley
EMR Project Manager in USA
Medizinische Praxis, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Clearwave

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Implementing the Clearwave kiosk, has streamlined our check-in process across the board. Before Clearwave, our patient's were required to fill out at least 7-10 pages of information, in order to update their records for the visit date. We are now down to one page, with the potential to go paperless by the end of the year! The savings in paper & ink alone have saved us thousands of dollars. The mobile pre-check is also pretty convenient for tech-savvy patients. I'm also very impressed with their development team, and the fact that they listen to feedback from the users, and discover ways to improve the Clearwave experience.

Nachteile:

Due to limitations within our EMR, we are unable to access all of the features available with Clearwave, but we are very satisfied with our current capabilities, and look forward to the new functionality once we switch to a different EMR platform.

Amanda
Executive Assistant in USA
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Clearwave Kiosk

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The integration process with our practice management system was seamless and the support staff was very attentive throughout the whole process. The Clearwave kiosk is very user-friendly and helps to relieve time and stress from our welcome desk staff members. In addition, our wait times have lessened, patients are now able to pre-register electronically before their appointment so there are less demographic errors since we are not having to manually enter the data, the insurance eligibility verification feature is more advanced than our practice management offers, our patients now have the option to receive text/email appointment reminders in English or Spanish, and our total collections have increased significantly.

Nachteile:

Sometimes it feels like we are not utilizing Clearwave to the best of our ability due to the fact that our primary patient demographic is elderly and tends to be hesitant toward new technology.