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Was ist Zendesk Sell?

Zendesk Sell, ehemals Base CRM, ist ein Vertriebs-CRM-System, das dich dabei unterstützt, mehr Geschäftsabschlüsse zu erzielen. Mit einer leistungsstarken All-in-one-Vertriebsplattform, die die Akzeptanz und Datenerfassung unter den Repräsentanten im Außendienst erhöht, bietet Zendesk Sell Führungskräften im Vertrieb die umsetzbaren, quantifizierbaren Einblicke, die sie benötigen, um die Leistung zu beschleunigen und den Umsatz auf eine Weise zu steigern, die messbar, wiederholbar und skalierbar ist. Das Zendesk-Team macht dich sofort einsatzbereit. 70 % der Zendesk-Sell-Kund*innen können innerhalb von sieben Tagen oder weniger mit der Arbeit beginnen.

Wer verwendet Zendesk Sell?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Zendesk Sell

Zendesk Sell

4,3 (157)
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
97
32
4,4 (157)
4,0 (157)
4,1 (157)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
195
26
4,0 (18.576)
4,0 (18.576)
4,1 (18.576)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zendesk Sell

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kundendatenbank
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
monday CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Echtzeit-Daten
Hilfe Desk-Management
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Velocify
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Kontaktmanagement
Pipeline-Management
Salesflare
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über Zendesk Sell

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
32%
3
9%
2
4%
1
3%
Jacob
Jacob
Owner - Co-Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Eventservice, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Former User, Would use again

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I think I well described it above but it was always positive. I loved connectivity through different regions with closers and it truly made scheduling easier.

Vorteile:

We used base software when setting leads for Solar appointments. There was a really nice connectivity between me and the closers when I was using base. I love the idea that I can put notes on homes and have connectivity that I normally would not have had when we were using the paper method we used to use. I can slip appointments in between already scheduled appointments, just a solid product overall.

Nachteile:

In relation to sales rabbit and other sales softwares, I loved the ability to see homes more clearly, I thought that was one thing I didn't have as much with base, it was still better in other ways though that outweighed the pros that sales rabbit brought. I would take this still over any other sales appointment software and calendaring out there.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Awesome CRM tool!

5,0 letztes Jahr

Kommentare: It has been an amazing journey full of learning tips and easy automation.

Vorteile:

1. It makes making decisions easy as the data needed is viewable and at a glance.2. It has intuitive sales management tools such as automated auto-messaging of customers.3. You can easily locate and keep track of leads for future sales and marketing calls.4. It enables uninterrupted workflow as the task player automates activities.5. Its email integration feature is amazing and easy to use.

Nachteile:

1. It's a bit pricey if you want more of the advanced features.2. It has a steep learning curve which might be a discouraging factor for some.3. It does not have built-in marketing features, you will have to do the marketing yourself.

Suzanne
Marketing Manager in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Not worth it

2,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We were trying to integrate our sales and support management systems, but we could never get Sell working reliably enough to even start working on the support migration piece. Their support was so poor, we didn't trust them to be able to help us with our mission-critical support application.

Vorteile:

The layout is attractive, and adding custom fields is easy.

Nachteile:

There were lots of opportunities for this software to be a lot better than it was, and Zendesk doesn't seem to be interested in improving it. The main reason we chose Zendesk Sell was because we wanted to integrate our sales and support instances, but we were never able to get it working. It's impossible to rearrange columns in reports and you can't filter on certain things. There are simple issues, like when you export a list the FIRSTNAME and LASTNAME fields are combined and can't be separated. Their support was AWFUL; they routinely took SIX WEEKS to respond to urgent requests from us, and even then they didn't fix the problem.

Anthony
Anthony
Realtor in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great Tool for Keeping All Your Clients Together

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Really comprehensive. I found myself adding things to client profiles, interactions, and deals just to fill in and use all the features! Really fantastic for keeping everything related to a client and their deals organized.

Nachteile:

Some things are too specific and didn't fit perfectly with my work flow or type of business. The Client Space, while a fantastic idea, needs work. It's a bit user unfriendly on the client side. Also, it's pretty ugly which is a shame since the rest of Base looks so good.

Brandon
Brandon
Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great CRM, a ton of functionality and the user experience is quite seamless.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Great team collaboration and communication.

Vorteile:

The user experience is quite seamless, also easy for new users to understand the platform with ease.

Nachteile:

The pricing structure was disappointing, and not realistic for a lot of agencies that have a larger team.