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Was ist Zendesk Sell?

Zendesk Sell, ehemals Base CRM, ist ein Vertriebs-CRM-System, das dich dabei unterstützt, mehr Geschäftsabschlüsse zu erzielen. Mit einer leistungsstarken All-in-one-Vertriebsplattform, die die Akzeptanz und Datenerfassung unter den Repräsentanten im Außendienst erhöht, bietet Zendesk Sell Führungskräften im Vertrieb die umsetzbaren, quantifizierbaren Einblicke, die sie benötigen, um die Leistung zu beschleunigen und den Umsatz auf eine Weise zu steigern, die messbar, wiederholbar und skalierbar ist. Das Zendesk-Team macht dich sofort einsatzbereit. 70 % der Zendesk-Sell-Kund*innen können innerhalb von sieben Tagen oder weniger mit der Arbeit beginnen.

Wer verwendet Zendesk Sell?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Zendesk Sell

Zendesk Sell

4,3 (153)
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
101
32
4,4 (153)
4,1 (153)
4,1 (153)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
82
205
4,4 (4.055)
4,3 (4.055)
4,4 (4.055)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Zendesk Sell

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
monday sales CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Zoho Desk
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundenspezifisches Branding
Ticket-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Velocify
Am besten bewertete Funktionen
Kampagnenmanagement
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
ActiveCampaign
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Tidio
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Echtzeit-Chat für Kunden
Live-Chat

Bewertungen über Zendesk Sell

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
33%
3
8%
2
5%
1
3%
Aleksandra
Aleksandra
Client Success in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great crm

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to use and a full suite of features

Nachteile:

Sometimes can be lacking some needed features

B. W.
Owner in USA
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Product with GPS

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Zendesk is a great product at a great price and is a value to anyone who uses it. I liked almost everything about it, but we had a compatibility issue that was not their fault. They even have a free version if you are only using the phone app. How cool is that?

Vorteile:

I loved the ability to log the GPS for site visits. This feature was way ahead of the competition.

Nachteile:

My email runs through a corporate cloud service and we couldn't get the email to integrate through the phone app.

Suzanne
Marketing Manager in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Not worth it

2,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We were trying to integrate our sales and support management systems, but we could never get Sell working reliably enough to even start working on the support migration piece. Their support was so poor, we didn't trust them to be able to help us with our mission-critical support application.

Vorteile:

The layout is attractive, and adding custom fields is easy.

Nachteile:

There were lots of opportunities for this software to be a lot better than it was, and Zendesk doesn't seem to be interested in improving it. The main reason we chose Zendesk Sell was because we wanted to integrate our sales and support instances, but we were never able to get it working. It's impossible to rearrange columns in reports and you can't filter on certain things. There are simple issues, like when you export a list the FIRSTNAME and LASTNAME fields are combined and can't be separated. Their support was AWFUL; they routinely took SIX WEEKS to respond to urgent requests from us, and even then they didn't fix the problem.

Gabriel
E-Banking Channels in Uganda
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good in managing sales

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

The software is good in managing sales, I like the report making which you can use to create a report that can be exported for offline reading and analyzing of sales data

Nachteile:

The tool is bought independently which makes the software to be expensive to use for smaller businesses

Trent
Owner & Operator in USA
Hausmeisterservice, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Powerful and simple sales management tool

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I mostly used Zendesk Sell when it was the Base CRM, though they've both worked and functioned very similarly. They have created a super easy-to-use interface that makes keeping track of and interacting with clients both simple and easy. Being able to read whole past interactions as well as see relevant sales data makes it a perfect choice for a small business. I don't know how well suited it would be to a large business, but one can hope it would work well.

Vorteile:

- Simple input for contact information for different clients and potential clients - Super easy to create deals and potential purchases for clients - Schedule appointments, set reminders, and send emails all from within the program - Check metrics and numbers of different members of the sales team for different times and situations. - Allows others to quickly catch up on what has happened in client interactions by reading through the emails that have been sent previously - Easily sort through customer lists to find people who are relevant under different categories

Nachteile:

- Sometimes too easy to change things that have been set by others - Contact uploading/downloading in .csv files is a bit of a pain at first, but not terrible to get used to.