Zendesk Sell

Wer verwendet Zendesk Sell?

Für Verantwortliche im B2B-Vertrieb, die ein 20- bis 250-köpfiges Verkaufsteam leiten.

Was ist Zendesk Sell?

Zendesk Sell, ehemals Base CRM, ist ein Vertriebs-CRM-System, das dich dabei unterstützt, mehr Geschäftsabschlüsse zu erzielen. Mit einer leistungsstarken All-in-one-Vertriebsplattform, die die Akzeptanz und Datenerfassung unter den Repräsentanten im Außendienst erhöht, bietet Zendesk Sell Führungskräften im Vertrieb die umsetzbaren, quantifizierbaren Einblicke, die sie benötigen, um die Leistung zu beschleunigen und den Umsatz auf eine Weise zu steigern, die messbar, wiederholbar und skalierbar ist. Das Zendesk-Team macht dich sofort einsatzbereit. 70 % der Zendesk-Sell-Kund*innen können innerhalb von sieben Tagen oder weniger mit der Arbeit beginnen.

Zendesk Sell – Details

Zendesk

https://www.zendesk.com

Gegründet 2007

Zendesk Sell – Preisübersicht

Zendesk Sell bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zendesk Sell ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

19,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Zendesk Sell – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Zendesk Sell Funktionen

  • Angebote / Vorschläge
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Interne Chat-Integration
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Lead Scoring
  • Lead-Generierung
  • Marketing-Automatisierung-Integration
  • Mobiler Zugriff
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration

Siehe die vollständige CRM-Systeme Liste

  • Gemeinsame Kontakte
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontakte importieren/exportieren
  • Leadmanagement
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Kontaktmanagement Software Liste

  • Kampagnenmanagement
  • Lead Scoring
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Quellen-Nachverfolgung
  • Verfolgung von Interaktionen

Siehe die vollständige Lead Management Software Liste

  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • Katalogisieren/ Kategorisierung
  • Kundenbetreuung-Tracking
  • Kundendienst-Analyse
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Suche
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige Online CRM Systeme Liste

  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Siehe die vollständige Vertriebsunterstützung Software Liste

Zendesk Sell Alternativen

Mehr Alternativen zu Zendesk Sell

Zendesk Sell – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,3/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,4
Kundenservice 4,1
Funktionen 3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,1

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Jacob S.
Owner - Co-Founder
Eventservice, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018

"Former User, Would use again"

Kommentare: I think I well described it above but it was always positive. I loved connectivity through different regions with closers and it truly made scheduling easier.

Vorteile: We used base software when setting leads for Solar appointments. There was a really nice connectivity between me and the closers when I was using base. I love the idea that I can put notes on homes and have connectivity that I normally would not have had when we were using the paper method we used to use. I can slip appointments in between already scheduled appointments, just a solid product overall.

Nachteile: In relation to sales rabbit and other sales softwares, I loved the ability to see homes more clearly, I thought that was one thing I didn't have as much with base, it was still better in other ways though that outweighed the pros that sales rabbit brought. I would take this still over any other sales appointment software and calendaring out there.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018
Trent E.
Owner & Operator
Hausmeisterservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.9.2019

"Powerful and simple sales management tool"

Kommentare: I mostly used Zendesk Sell when it was the Base CRM, though they've both worked and functioned very similarly. They have created a super easy-to-use interface that makes keeping track of and interacting with clients both simple and easy. Being able to read whole past interactions as well as see relevant sales data makes it a perfect choice for a small business. I don't know how well suited it would be to a large business, but one can hope it would work well.

Vorteile: - Simple input for contact information for different clients and potential clients
- Super easy to create deals and potential purchases for clients
- Schedule appointments, set reminders, and send emails all from within the program
- Check metrics and numbers of different members of the sales team for different times and situations.
- Allows others to quickly catch up on what has happened in client interactions by reading through the emails that have been sent previously
- Easily sort through customer lists to find people who are relevant under different categories

Nachteile: - Sometimes too easy to change things that have been set by others
- Contact uploading/downloading in .csv files is a bit of a pain at first, but not terrible to get used to.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.9.2019
Erik L.
Business owner
Onlinemedien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020

"Long time user"

Kommentare: In the beginning when it was BaseCRM it was a nice system to use. After it became Zendesk sell all the extra functions become more expensive and there are better systems to use.

Vorteile: It's easy to store clients and manage your deals.

Nachteile: It's not very well integrated and we found a better system to use. Sinds 2013 we had a subscription and this was still active till April. When I wanted to delete my account on time, my complete account was deleted right away and that's it. No money refund when you pay for 7 years in a row prepaid and no access anymore for the period you paid for. This is how they treat customers who want to try something different after being a customer for 7 years .

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020
Marlene V.
Operation
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.3.2020

"Good CRM That Integrate with CRM"

Vorteile: Been using it since it came out as a beta months ago, It integrates very easily with Zendesk support ticketing and has all features as any other CRM. You can easily integrate with Pandadoc and send agreements. You can send texts, emails and calls from the CRM very easily and track agents productivity.

Nachteile: At first it didnt have all the features i needed and support when it was a beta but they fixed all that with time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.3.2020
Jared H.
Founder and CEO
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 17.5.2017

"Solid SMB/SME CRM. Reports are lacking but otherwise great UX"

Vorteile: - Direct mail integration (no bcc required) saves everyone a world of hassle
- Very easy to create customized lists of deals
- Mobile app is very, very good
- Easy to customize deal page with relevant info including "smart links" to 3d party sites
- Decent UI and easy to understand
- Integrated Dialer would be great if we weren't already using Dialpad
- Quick onboarding, decent SFDC import
- Zapier integration

Nachteile: - Reporting is completely inadequate:
- No good way to report on lead sources
- No way to report on leads by assignee
- No way to create new reports if the pre-made ones don't do enough for you
- The UI is surprisingly slow. Like, a-full-second-for-a-simple-lookup slow. This is not a complete dealbreaker, but is pretty irritating
- Associating contacts to deals doesn't associate your comms w/them to the same deal, so if you have a lot of back and forth with someone about a deal, but forgot to add them to that deal in Base, you won't see the communication on the page for that deal.
-

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 17.5.2017