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Was ist SelfCommunity?

SelfCommunity ist eine vielseitige und intuitive SaaS-Cloud-Plattform, mit der Marken und Organisationen ihr eigenes soziales Netzwerk erstellen können.
Es hilft Unternehmen, die Markenbekanntheit, Nutzerbasis, Produktfeedback und Kundenbindung stärken möchten und Tools benötigen, um Kunden und Mitarbeitende hinsichtlich Produkten und Marken zu binden.

Es verfügt über ein einzigartiges und vollständiges Set an Funktionen und leistungsstarke plattforminterne Marketing-Tools, mit denen Unternehmen ihre Community maximieren und optimal nutzen können.

Wer verwendet SelfCommunity?

SelfCommunity zielt auf Unternehmen ab, die Markenbekanntheit, Nutzerbasis, Produktfeedback und Kundenbindung stärken möchten und Tools benötigen, um Kunden und Mitarbeitende hinsichtlich Produkten und Marken zu binden.

SelfCommunity Software - 1
SelfCommunity Software - 2
SelfCommunity Software - 3
SelfCommunity Software - 4
SelfCommunity Software - 5

Du bist nicht sicher, ob SelfCommunity das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

SelfCommunity

SelfCommunity

4,8 (11)
799,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
76
21
5,0 (11)
4,8 (11)
4,7 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
799,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
119
18
4,4 (61)
4,5 (61)
4,6 (61)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SelfCommunity

Hivebrite
Am besten bewertete Funktionen
Diskussionen/Foren
Kontakt-Datenbank
Mitgliedschaft-Management
Salesforce Service Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kundenhistorie
Warteschlangenmanagement
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Hilfe Desk-Management
Kommunikationsmanagement
Khoros Marketing
Am besten bewertete Funktionen
Nachterminierung
Social Listening
Verwaltung mehrerer Konten
Crowdtech
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Survey Sample Management
Umfragenerstellung
SimpleCRM
Am besten bewertete Funktionen
Lead-Generierung
Leadmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Preferred Patron Loyalty
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Transaktionshistorie
Treueprogramm
Influitive
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Segmentierung
Social-Media-Integration
MangoApps
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Wissensbasis-Management

Bewertungen über SelfCommunity

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
82%
4
18%
Christian
Christian
Ecommerce Manager in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

An native and proprietary Social Commerce plat. that merges ecommerce and social networking in one .

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Thanks to this Social Networking technology integrated in an Headless Ecommerce, we can gain an extension and greater liveliness of the Zero Party Data available thanks to data analysis coming from users spontaneous actions, such as lifestyles attribution and social networking activities.

Vorteile:

The Social Networking technology gives an extra boost in terms of retention thanks to its push notification technology. Furthermore the product pages can be enriched by the direct storytelling of the producers and made dynamic and "alive" by the participation of the customers, who feel more engaged.

Nachteile:

It would be very advantageous to have, among the marketing tools, an even more extensive version of email marketing analytics (eg. open-ratio, CTR, etc.) allowing us to save on the external marketing automation service costs.

Francesco Valerio
Francesco Valerio
Project Manager in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent experience and worth buying

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Very useful both when creating and managing a new community. Very intuitive to use and totally customizable for your scope or goal. It was easy to implement and customize, the free trial allows you to test the final experience. The assistance was always punctual and precise.

Vorteile:

Ease of use and implementation, possibility to take advantage of a free trial, uniqueness and customization of the platform, direct and exclusive access to the marketing data collected.

Nachteile:

I have no cons to report. The usage and implementation was pretty quick and easy and the assistance was a great help when I needed it.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bibliotheken, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Comprehensive and modular solution for any requirement

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The platform, while giving a comprehensive set of out-of-the-box functionalities, has resulted very modular in allowing the integration within other ecosystems. While providing a front-end layer of their own, the solution has shown itself to be perfectly suitable for operating also as a headless platform.

Nachteile:

Even though the platform allows for the inclusion/integration of any kind of external tool managing video content, I think that amplifying the own platform'stools of handling the upload and fruition of video content would be key for the future.

Gastone
Country Manager in Italien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SelfCommunity enable us to grow a proprietary Brand Community

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It fit very well with our overall digital strategy and enable us to apply a segmentation strategy and personalize community content and features accordingly. Onboarding was easy to roll out, team roles were quickly organized and activated. We were basically effective from day one.

Vorteile:

Customization and ready to use Social Network based features. The platform let us to personalize every aspect of our Brand Community: from look&feel to content and user management rules, from community features to communication and promotion tools. It has also powerful audience clustering tool that helped us in shaping the structure of the Brand Community at best.

Nachteile:

It would be useful to enable, per every single user with the Admin and Editor role, push notifications for their Posts. I know they will implement it soon.

Luca
Luca
Coordinatore editoriale Gamesurf in Italien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SelfCommunity helps build stronger game communities

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are impressed by the opportunities that it can give us in integrating social community features, tools and data in our media based portal. We need to scale user engagement and i think SelfCommunity is the perfect solution.

Vorteile:

It really helped us to move the game experience beyond with a full range of native Social Network features that maximize game based content and user engagement. On the Admin side the management panel is easy to use and user experience is very good.

Nachteile:

Schedule posts and manage scheduled posts still not available. They told me they are working on it to implement soon.